Ech wel, dacht ik ook wel, en die is getuned....quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn GAYDAR gaat gigantisch af bij die gozer met wie Amanda danst en zoende
Alleen dubbel D of groter interressant voor jou?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:57 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Alleen beetje tieten van een mager lijk.![]()
Omdat het ook gaymuziek is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef Kinga het volgende:
die tuup bij amanda heeft wel homo trekjes vind ik
Scherp. Want ik voel dat ook zo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef Lieve het volgende:
Waarom he4b ik bij brian altijd het gevoel dat hij eigenlijk alleen met zichzelf danst? Seks heeft met zichzelf? Praat met zichzelf, maar ook feitelijk alleen zichzelf aan het verleiden is?
Dat zei mijn beste maat nou net ook..die is toevallig ook van de fijne zijde lolquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn GAYDAR gaat gigantisch af bij die gozer met wie Amanda danst en zoende
Dat gaat geen bier meer worden vreesch ik...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:57 schreef Tessa_77 het volgende:
en nog een vruchtendrankje voor Jaapie
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Oh, die gast gaat weer dagenlang lopen griepen omdat ze niet aan zijn been vastgeplakt bleef, wedden?
Wat ze er toch in godsnaam in ziet, ik begrijp er werkelijk niets van.![]()
Heeft Brian eigenlijk al gebeld om te vragen of de unanimiteit van Sylvia blijft staan als Jaap voor de ontslagronde moet vertrekken ? Volgens mij was hij het wel van plan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:57 schreef Missy_1974 het volgende:
tering die jaap kan wel pissig uit zijn doppen kijken hoor, volgens mij gaat ie echt weg door fysiek geweld, als die los gaat dan ................
Niveautje Antilliaans denk ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:57 schreef pullup het volgende:
Lik maar aan mijn lolliepopDe nummers gaan er niet op vooruit
Nee mooi rond, handje vol.... op een lichaam waar je de bones niet van kan tellen....quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen dubbel D of groter interressant voor jou?
Ik heb dat dan ook soms even. vooral als hij niets zegt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef CarOnline het volgende:
Krijg echt medelijden met Jaap zo, hij is zich zo bewust van zichzelf, als enorme reus!
Dat mag je niet meer zeggen van Gert. Het zijn allemaal lieve schatten!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef havefun het volgende:
Het is well een beetje niveau tokkie dit zeg. Echt zo'n tokkie fest dit.
Waarschijnlijk een van deze meidenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar dat gedrocht wat Cora heet.....![]()
Fijne zijdequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dat zei mijn beste maat nou net ook..die is toevallig ook van de fijne zijde lol
Niet zo racistisch SWAAAA!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Niveautje Antilliaans denk ik
Ja, dit is zwaar voor hem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef CarOnline het volgende:
Krijg echt medelijden met Jaap zo, hij is zich zo bewust van zichzelf, als enorme reus!
Hoezo scherp !!! TIS ZO...quote:
Ja we denken het allemaalquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef Kinga het volgende:
hahaha wat grappig, we zijn het erover eens dat die ene gast dus homo is.
Ja, kan me echt voorstellen hoe ie zich moet voelen, totaal op de verkeerde plaats, verkeerde tijd!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb dat dan ook soms even. vooral als hij niets zegt.![]()
Moehahahahahahahahahaaaaaaaa!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een van deze meiden
[afbeelding]
Gespierd lichaam, en gevoelige eerste indruk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:00 schreef Sense het volgende:
Brian schudt wat opdringerig met zijn lollypop en zie...de dames zwermen weer als vliegen om hem heen.
Ik snap het gewoon echt niet.
Van mij mogen ze nu wel oprottenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Dat mag je niet meer zeggen van Gert. Het zijn allemaal lieve schatten!![]()
Drinken helpt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef CarOnline het volgende:
Ranja?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:00 schreef obezzi het volgende:
wow man volgens mij hebbe die meide wat op
Let op...zometeen gaat hij zijn gitaar en zijn Tupac-rijmpjesboek halenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gespierd lichaam, en gevoelige eerste indruk.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef Judah het volgende:
Jaap wordt nuts.
Eerst sushi, daarna lolly's... het is een complot!
Op welke streamquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:01 schreef Tessa_77 het volgende:
wat doet die donkerharige snol nou weer??? Even haar poes aan braaijen laten zien ofzo?
neukeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef Carlaa het volgende:
iedereen zijn eigen hoertje nu?
Maar hij begon alweer ademhalingsproblemen te krijgen, Dampo nodig?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef Clank het volgende:
Brian wilde zoenen maar dat feest ging (nog) niet door.
Ik dacht in eerste instantie dat de nieuwe lichting voor Huub er was toen ik net inschakelde. Alles staat trouwens nog steeds op mute hier.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef the_undertaker het volgende:
hahaha serieus... wat een hoeren
Oh nee he? Weer een kutgedichtquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef INCTRL het volgende:
Briannnn wordt PARRRAAAA BRODDAAAHH!!
Die broek een end naar beneden, geen gezicht.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef Tessa_77 het volgende:
kijk die Braaaijen eens kwijlen
Ja hij keek echt heel erg engquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:01 schreef itsme het volgende:
OMG die blik van jaap naar Huub!!!!!!!!!!!!![]()
Zagen jullie dat?
Dat kan nog geweld worden.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:03 schreef Judah het volgende:
Amanda zoent...
Dan heeft 'ie er weinig kijk op zo te zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef PumaStreamer het volgende:
die is toevallig ook van de fijne zijde lol
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:03 schreef Judah het volgende:
Amanda zoent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |