Geen Amanda IIquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef Clank het volgende:
Huub en de nieuwe bewoonsterze komt uit IJmuiden, is 20 jaar
jammer van die 635quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Heerlijke TT...
Brian in commercial voor oesters: De oester glijden je keel in als mijn geslijm bij vrouwen!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:49 schreef itsme het volgende:
Brian zat echt dat donkere meisje even lekker te voelen.
idd ja. echt een lekker wijf!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:49 schreef Maanvis het volgende:
Die brunette moet ECHT in de gouden kooi komen zitten! Wordt echt geweldig, iedere avond sex boven de dekens etc
je zegt het al!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:49 schreef Heathen het volgende:
Ik schakel net in.. vraag 1: wat is dit voor troep?
Ik heb ook goede hoopquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:50 schreef Ashrak het volgende:
Ik ben er maar vast voor gaan zitten vanavond.
Volgens mij komt er nog wel wat
Er is wel reden zat voor een hartig gesprekje tussen Brain en snolliequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:50 schreef Ashrak het volgende:
Ik ben er maar vast voor gaan zitten vanavond.
Volgens mij komt er nog wel wat
puh lease...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef Dogga het volgende:
Ik voorspel brain en natasia sex
binnekort
met dat steile haar of met die krullen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
bedoelen jullie dat blonde meisje op stream 4?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:50 schreef Judah het volgende:
Verander de tt maar in 'COS #636 Dushi, alleen Jaap denkt aan sushi'
Goed van 'm.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef Tessa_77 het volgende:
Hehe, Jaap komt nu een beetje los
Nou zeg...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef Tessa_77 het volgende:
Hehe, Jaap komt nu een beetje los
Hij was weer een tentje aan het bouwen, maakt hem niet uit met wie, zo is hij gewoon, Aardig van hem he.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:49 schreef itsme het volgende:
Brian zat echt dat donkere meisje even lekker te voelen.
Mooi, en voor het eerst vind ik Jaap sympathiek. Ikzelf was allang weggelopen van deze onzin.quote:
Waar blijft die opnummer knop, Danny ??quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik let al dagen niet meer op het nr.
Klopt volgens mij bijna nooit![]()
Ben erg benieuwd naar dat gedrocht wat Cora heet.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef yellowfirst het volgende:
Gelijk weer een brief van Cora dat Jaap met een andere vrouw danst...............![]()
Oh, die gast gaat weer dagenlang lopen griepen omdat ze niet aan zijn been vastgeplakt bleef, wedden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is wel reden zat voor een hartig gesprekje tussen Brain en snollie
tis maar goed dat die geen kracht zetquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
Hahaha, Jaap omhelst gewoon drie mensen tegelijk.
Ja, wat is zijn rol überhaupt bij die Soca Boys???quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:50 schreef Sense het volgende:
het kan ook zijn dat die gozer met dat gestreepte truitje blijft...
wanneer komt zequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar dat gedrocht wat Cora heet.....![]()
welke vrouw?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef yellowfirst het volgende:
Gelijk weer een brief van Cora dat Jaap met een andere vrouw danst...............![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop niet dat ik het nr Dushi mis, daar zit ik al heel de tijd op te wachten!
helaasquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef Dogga het volgende:
wedde dat amanda beneden gaat zoenen
uhm...roadie?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ja, wat is zijn rol überhaupt bij die Soca Boys???
oh het is een cat fight kwestie niks met Brian zijn charmes te makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat donkere die met Brian danste kende Amanda uit Teasers. Dus niet het grietje waar Huub mee praatte.
Nou ja zeg ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar dat gedrocht wat Cora heet.....![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:54 schreef Lieve het volgende:
Welnee, die wil alleen seks met brian die weer allen seks met zijn moeder wil en daarvoor Natasja als surrogaat neemt die het weer doet met de klusjesman en Wilgo die in de kelder schijnt te wonen waar zijn buitenvrouw regelmatig langskomt die weer wat met daryl heeft die een stoet bastaards op de antillen heeft rondlopen.
Er moet gewoon een echt leuke meid met klasse binnenkomen. Die brian eruit stemt!
Vind ik ook maar dat had je al gezegd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:54 schreef havefun het volgende:
Dat wijf met die zwarte haren is lekker!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef Fast_Eddy het volgende:
nee hoor amanda heeft z,n bod van 15 eurie afgeslagen
En 20 dan ? Hoeft ze alleen haar mond te gebruiken ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef Fast_Eddy het volgende:
nee hoor amanda heeft z,n bod van 15 eurie afgeslagen
Alleen beetje tieten van een mager lijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik ook maar dat had je al gezegd.
Ze zijn vrijgezel!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef obezzi het volgende:
hebbe brian en amanda een open relatie ofso????????
Ja, en het was zeker Huub's schuld dat hij niet loss kon komen.quote:
!!! JAquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn GAYDAR gaat gigantisch af bij die gozer met wie Amanda danst en zoende
Nieuw vriendje voor Eric zeker, het enige wat we nog missen is gay-sexquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn GAYDAR gaat gigantisch af bij die gozer met wie Amanda danst en zoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |