Het is toch zo?quote:
Maak eens nieuw werk manquote:
alle foto's zijn inzendwaardigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:13 schreef Sneeze het volgende:
Graag feedback voor fotonewbie.![]()
Zou deze foto inzendwaardig zijn?
[afbeelding]
Ik wil niet het risico nemen dat ik onder het mom van 'totaal gebrek aan smaak' een permban voor FOT krijg. En ook omdat ik bang ben dat alle getalenteerde fotografen m'n inzending uit gaan lachen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Ja, waarom niet?
Britser dan Brits, lekker sfeervolle plaat.
Als in, 'er is geen centraal punt om op te letten'? Zou wat dat betreft een foto als de onderstaande van een overigens wel heel uitgekauwd onderwerpquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Op zich is het geen slechte foto, maar ik vind hem persoonlijk een beetje te rommelig
Zou ik niet bang om zijn hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Ik wil niet het risico nemen dat ik onder het mom van 'totaal gebrek aan smaak' een permban voor FOT krijg. En ook omdat ik bang ben dat alle getalenteerde fotografen m'n uitzending uit gaan lachen.![]()
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou ik niet bang om zijn hoorWe lachen gewoon iedereen uit
Smaak heb je zeker wel en hier in FOT leer je genoeg...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef Sneeze het volgende:
Ik wil niet het risico nemen dat ik onder het mom van 'totaal gebrek aan smaak' een permban voor FOT krijg. En ook omdat ik bang ben dat alle getalenteerde fotografen m'n uitzending uit gaan lachen.![]()
Wanneer ga jij dan veel foto's makenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Smaak heb je zeker wel en hier in FOT leer je genoeg...
Vooral :
- dat je veel foto's moet maken
- dat iedereen van elkaar leert
- det het hier vaak gezelliig is
- dat iederen dus ook iedereen wel eens uitlacht (wat PdeHoog al melde)
en hier leer je zeker weten:
-van je af te bijten
- dat zelfs de "Dark Lord of FOT" eignelijk heeeeeeeeeeeel lief is![]()
![]()
EN dat je vooral sommige opmerkingen van mensen NIET als waar moet aan nemen![]()
![]()
![]()
dat doet ie wel, maar dat plaatsen....quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wanneer ga jij dan veel foto's maken![]()
iets met planningquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
dat doet ie wel, maar dat plaatsen....
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
dat doet ie wel, maar dat plaatsen....
quote:
Kloptquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
Was jij niet met 1,5 jaar wachttijd op een fotoalbum![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptEn dat is al opgelost
Maar die foto's hebben al een twee weken na de bruiloft online gestaan
Ik weet hetquote:
Ik vind deze veel mooierquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Als in, 'er is geen centraal punt om op te letten'? Zou wat dat betreft een foto als de onderstaande van een overigens wel heel uitgekauwd onderwerpmeer artistieke waarde hebben?
[afbeelding]
Hum, goed om te weten(?)quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou ik niet bang om zijn hoorWe lachen gewoon iedereen uit
Aw, wat een lieve reactie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Smaak heb je zeker wel en hier in FOT leer je genoeg...
Vooral :
- dat je veel foto's moet maken
- dat iedereen van elkaar leert
- det het hier vaak gezelliig is
- dat iederen dus ook iedereen wel eens uitlacht (wat PdeHoog al melde)
en hier leer je zeker weten:
-van je af te bijten
![]()
EN dat je vooral sommige opmerkingen van mensen NIET als waar moet aan nemen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:14 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Hum, goed om te weten(?)![]()
Nu voel ik me ineens zoveel zekerder.
![]()
[..]
Aw, wat een lieve reactie.Helaas zit het er tijdelijk niet in dat ik nog foto's kan maken; m'n a70 zwerft rond in Argentinie en de backup Pentax Optio S nodigt wat mij betreft niet uit tot het maken van foto's anders dan snapshots. Maar ik hoop binnenkort een wat steviger model in ontvangst te mogen nemen.
![]()
En @Elefes: dank je wel voor de feedback! Ik denk dat ik die dan maar ga inzenden ...
Je word ook niet voor niets Hamster genoemd hequote:
Je hebt jezelf die naam gegevenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:02 schreef HMaster-II het volgende:
![]()
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je word ook niet voor niets Hamster genoemd he
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt jezelf die naam gegeven
Je hebt niet eens een darkroom
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef HMaster-II het volgende:
al brokkeld ene PdeHoog dat weer af met één fotoPoef weg EVIL imago
![]()
Ik stuur fluffy op je afquote:
Goed idee!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik stuur fluffy op je af
[afbeelding]
en misschien weer OT gaan?
Als je dan toch een darkroom hebt, stuur dan een foto ervan in voor de wedstrijd
Dat klopt geloof ik, maar dan komt ie toch bij yoni en xila aan...als ik het goed hebquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:14 schreef SpecialK het volgende:
Ik krijg een dikke Mail Delivery System failure als ik m'n foto probeer op te sturen?
Oh dus ik had 'em niet 2x hoeven opsturenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat klopt geloof ik, maar dan komt ie toch bij yoni en xila aan...als ik het goed heb
Nu je het hier gemeld hebt krijg je vast nog wel te horen of ie is aangekomenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh dus ik had 'em niet 2x hoeven opsturen
Ja hoor , is goed , veel plezier er meequote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:10 schreef Schanulleke het volgende:
@ Ymke: Even over water nog. Ik ben voor mijn studie bezig met een lessenserie over water. Mag ik ter illustratie jouw foto op mijn werkstukje plakken? Webresolutie is goed genoeg, dus als je accoord geeft dan ga ik verder mijn gang wel.
dan is tie niet goed genoeg denk ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:14 schreef Blinky het volgende:
Goedenavond iedereen!
Ik heb net ook een foto ingestuurd naar Fotowedstrijd@fok.nl, maar ik krijg hem terug....?
Je horizon is scheefquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:01 schreef Xilantof het volgende:
Sterker nog: ten tijde van de post van Blinky hierboven stond d'r foto al in 't centrale topic!![]()
Maar verder dus van Yoni zegt
Zie post hierbovenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:02 schreef Yoni het volgende:
Blinky, de foto is gewoon aangekomenFotowedstrijd@fok.nl gaat zowel naar Xilantof, naar mij, als naar het niet meer bestaande Fok adres van An24. Ze zijn helaas ietwat laks met haar uit de forward halen...
ik hoor het wel als ik moet figurerenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef roger_dry het volgende:
Ik wacht nog op het goede moment voor een nieuwe shoot. Ik hoop dat ie komt voor de deadline. Anders wordt het deze 'uit de oude doos'.
We kunnen wel wat in ondiep gaan schieten zoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:56 schreef Vliegvrager het volgende:
pfffft, ik vind het niet bepaald makkelijk, dat hele nachtfotgrafiegebeuren
[afbeelding]
wow vette shit! Volgende mistige dag in de stad ga ik ook zoiets proberenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef roger_dry het volgende:
Ik wacht nog op het goede moment voor een nieuwe shoot. Ik hoop dat ie komt voor de deadline. Anders wordt het deze 'uit de oude doos'.
[afbeelding]
Wat vinden jullie er van?
nacht valt bij de schemer tochquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb denk ik wel een leuk idee, maar dat is alleen maar uit te voeren bij schemering. Valt dat volgens de jury al onder de nacht of moet ik wat anders gaan verzinnen? *puppy oogjes alvast opzet*
Dat vind ik ook, maar ik wil het risico niet nemen dan mijn briljante inzending op zoiets afgewezen gaat worden natuurlijk...quote:
Als het briljant is is het sowieso de moeite om 'm te maken natuurlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik wil het risico niet nemen dan mijn briljante inzending op zoiets afgewezen gaat worden natuurlijk...
Klopt... Beter blijft 't nog even mooi weer deze week. Dat is voor de foto wel een vereiste.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als het briljant is is het sowieso de moeite om 'm te maken natuurlijk![]()
Ik ben benieuwd!
Mooi! More points for the rest of us.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mooi! More points for the rest of us.
In dat geval hellen alle huizen en lantaarnpalen in Den Haag op jouw foto naar rechts.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:23 schreef ..zapper het volgende:
Nee hoor.
quote:
Heel leip hoor, was het licht echt zo blauw, want ik zag op een vorige foto een iets geeler licht?quote:
Mijn idee, wat doe jequote:
Ik zie dat je nu wel een idee hebt.quote:
Die was onbewerkt, op deze is de witbalans aangepast en het contrast iets verhoogd met curves.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:56 schreef Gilliebillie het volgende:
[..]
Heel leip hoor, was het licht echt zo blauw, want ik zag op een vorige foto een iets geeler licht?
fotoquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:29 schreef freud het volgende:
Mja, ik ben er ook wel uit denk ik... Nu nog even kijken welke feauteau ik ga nemen van de serie.
Nee, is overtreffende trap: kiekje - snapshot - foto - feauteau - perfectiequote:
OMG, die eerste! Die lichtjes!quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:11 schreef Puckzzz het volgende:
Bij gebrek aan inspiraasjie...
[afbeelding]
en een ufo
[afbeelding]
kwam dit tegen in mijn archiefquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik zie dat je nu wel een idee hebt.![]()
Ik heb ook geen idee waar ik naar zit te kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:16 schreef prupke het volgende:
[..]
kwam dit tegen in mijn archief
wel donker maar niet echt met nacht te maken...
een kwal in het water achter glas in de dierentuin ....quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar ik naar zit te kijken
hij doet het weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |