Hum, goed om te weten(?)quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou ik niet bang om zijn hoorWe lachen gewoon iedereen uit
Aw, wat een lieve reactie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Smaak heb je zeker wel en hier in FOT leer je genoeg...
Vooral :
- dat je veel foto's moet maken
- dat iedereen van elkaar leert
- det het hier vaak gezelliig is
- dat iederen dus ook iedereen wel eens uitlacht (wat PdeHoog al melde)
en hier leer je zeker weten:
-van je af te bijten
- dat zelfs de "Dark Lord of FOT" eignelijk heeeeeeeeeeeel lief is![]()
![]()
EN dat je vooral sommige opmerkingen van mensen NIET als waar moet aan nemen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:14 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Hum, goed om te weten(?)![]()
Nu voel ik me ineens zoveel zekerder.
![]()
[..]
Aw, wat een lieve reactie.Helaas zit het er tijdelijk niet in dat ik nog foto's kan maken; m'n a70 zwerft rond in Argentinie en de backup Pentax Optio S nodigt wat mij betreft niet uit tot het maken van foto's anders dan snapshots. Maar ik hoop binnenkort een wat steviger model in ontvangst te mogen nemen.
![]()
En @Elefes: dank je wel voor de feedback! Ik denk dat ik die dan maar ga inzenden ...
Je word ook niet voor niets Hamster genoemd hequote:
Je hebt jezelf die naam gegevenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:02 schreef HMaster-II het volgende:
- dat zelfs de "Dark Lord of FOT" eignelijk heeeeeeeeeeeel lief is![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je word ook niet voor niets Hamster genoemd he
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt jezelf die naam gegeven
Je hebt niet eens een darkroom
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef HMaster-II het volgende:
al brokkeld ene PdeHoog dat weer af met één fotoPoef weg EVIL imago
![]()
Ik stuur fluffy op je afquote:
Goed idee!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik stuur fluffy op je af
[afbeelding]
en misschien weer OT gaan?
Als je dan toch een darkroom hebt, stuur dan een foto ervan in voor de wedstrijd
Dat klopt geloof ik, maar dan komt ie toch bij yoni en xila aan...als ik het goed hebquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:14 schreef SpecialK het volgende:
Ik krijg een dikke Mail Delivery System failure als ik m'n foto probeer op te sturen?
Oh dus ik had 'em niet 2x hoeven opsturenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat klopt geloof ik, maar dan komt ie toch bij yoni en xila aan...als ik het goed heb
Nu je het hier gemeld hebt krijg je vast nog wel te horen of ie is aangekomenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh dus ik had 'em niet 2x hoeven opsturen
Ja hoor , is goed , veel plezier er meequote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:10 schreef Schanulleke het volgende:
@ Ymke: Even over water nog. Ik ben voor mijn studie bezig met een lessenserie over water. Mag ik ter illustratie jouw foto op mijn werkstukje plakken? Webresolutie is goed genoeg, dus als je accoord geeft dan ga ik verder mijn gang wel.
dan is tie niet goed genoeg denk ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:14 schreef Blinky het volgende:
Goedenavond iedereen!
Ik heb net ook een foto ingestuurd naar Fotowedstrijd@fok.nl, maar ik krijg hem terug....?
Je horizon is scheefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |