quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:01 schreef Xilantof het volgende:
Sterker nog: ten tijde van de post van Blinky hierboven stond d'r foto al in 't centrale topic!![]()
Maar verder dus van Yoni zegt
Zie post hierbovenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:02 schreef Yoni het volgende:
Blinky, de foto is gewoon aangekomenFotowedstrijd@fok.nl gaat zowel naar Xilantof, naar mij, als naar het niet meer bestaande Fok adres van An24. Ze zijn helaas ietwat laks met haar uit de forward halen...
ik hoor het wel als ik moet figurerenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef roger_dry het volgende:
Ik wacht nog op het goede moment voor een nieuwe shoot. Ik hoop dat ie komt voor de deadline. Anders wordt het deze 'uit de oude doos'.
We kunnen wel wat in ondiep gaan schieten zoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:56 schreef Vliegvrager het volgende:
pfffft, ik vind het niet bepaald makkelijk, dat hele nachtfotgrafiegebeuren
[afbeelding]
wow vette shit! Volgende mistige dag in de stad ga ik ook zoiets proberenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef roger_dry het volgende:
Ik wacht nog op het goede moment voor een nieuwe shoot. Ik hoop dat ie komt voor de deadline. Anders wordt het deze 'uit de oude doos'.
[afbeelding]
Wat vinden jullie er van?
nacht valt bij de schemer tochquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb denk ik wel een leuk idee, maar dat is alleen maar uit te voeren bij schemering. Valt dat volgens de jury al onder de nacht of moet ik wat anders gaan verzinnen? *puppy oogjes alvast opzet*
Dat vind ik ook, maar ik wil het risico niet nemen dan mijn briljante inzending op zoiets afgewezen gaat worden natuurlijk...quote:
Als het briljant is is het sowieso de moeite om 'm te maken natuurlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik wil het risico niet nemen dan mijn briljante inzending op zoiets afgewezen gaat worden natuurlijk...
Klopt... Beter blijft 't nog even mooi weer deze week. Dat is voor de foto wel een vereiste.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als het briljant is is het sowieso de moeite om 'm te maken natuurlijk![]()
Ik ben benieuwd!
Mooi! More points for the rest of us.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mooi! More points for the rest of us.
In dat geval hellen alle huizen en lantaarnpalen in Den Haag op jouw foto naar rechts.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:23 schreef ..zapper het volgende:
Nee hoor.
quote:
Heel leip hoor, was het licht echt zo blauw, want ik zag op een vorige foto een iets geeler licht?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |