Het is toch zo?quote:
Maak eens nieuw werk manquote:
alle foto's zijn inzendwaardigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:13 schreef Sneeze het volgende:
Graag feedback voor fotonewbie.![]()
Zou deze foto inzendwaardig zijn?
[afbeelding]
Ik wil niet het risico nemen dat ik onder het mom van 'totaal gebrek aan smaak' een permban voor FOT krijg. En ook omdat ik bang ben dat alle getalenteerde fotografen m'n inzending uit gaan lachen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Ja, waarom niet?
Britser dan Brits, lekker sfeervolle plaat.
Als in, 'er is geen centraal punt om op te letten'? Zou wat dat betreft een foto als de onderstaande van een overigens wel heel uitgekauwd onderwerpquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Op zich is het geen slechte foto, maar ik vind hem persoonlijk een beetje te rommelig
Zou ik niet bang om zijn hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Ik wil niet het risico nemen dat ik onder het mom van 'totaal gebrek aan smaak' een permban voor FOT krijg. En ook omdat ik bang ben dat alle getalenteerde fotografen m'n uitzending uit gaan lachen.![]()
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou ik niet bang om zijn hoorWe lachen gewoon iedereen uit
Smaak heb je zeker wel en hier in FOT leer je genoeg...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef Sneeze het volgende:
Ik wil niet het risico nemen dat ik onder het mom van 'totaal gebrek aan smaak' een permban voor FOT krijg. En ook omdat ik bang ben dat alle getalenteerde fotografen m'n uitzending uit gaan lachen.![]()
Wanneer ga jij dan veel foto's makenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Smaak heb je zeker wel en hier in FOT leer je genoeg...
Vooral :
- dat je veel foto's moet maken
- dat iedereen van elkaar leert
- det het hier vaak gezelliig is
- dat iederen dus ook iedereen wel eens uitlacht (wat PdeHoog al melde)
en hier leer je zeker weten:
-van je af te bijten
- dat zelfs de "Dark Lord of FOT" eignelijk heeeeeeeeeeeel lief is![]()
![]()
EN dat je vooral sommige opmerkingen van mensen NIET als waar moet aan nemen![]()
![]()
![]()
dat doet ie wel, maar dat plaatsen....quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wanneer ga jij dan veel foto's maken![]()
iets met planningquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
dat doet ie wel, maar dat plaatsen....
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
dat doet ie wel, maar dat plaatsen....
quote:
Kloptquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
Was jij niet met 1,5 jaar wachttijd op een fotoalbum![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptEn dat is al opgelost
Maar die foto's hebben al een twee weken na de bruiloft online gestaan
Ik weet hetquote:
Ik vind deze veel mooierquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Als in, 'er is geen centraal punt om op te letten'? Zou wat dat betreft een foto als de onderstaande van een overigens wel heel uitgekauwd onderwerpmeer artistieke waarde hebben?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |