hoezo heb jij ervaring met jaap's penisje ???quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Jaaps penis wordt "een donker vlekje" genoemd.
Huub gaat nog wel op zijn bek.
Pas op dat je vannacht niet van Huub gaat dromen hequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Die losers hadden niet eens door dat Jaap meeluisterde.
Huub: Gaan we hem dronken voeren vanavond?
Lijkt me vrij simpel, Talpa moet nu gewoon een hoer sturen, anders klopt onze TT niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
oops is het wel het hoertje. ze steleln zich allemaal voor.![]()
Ik heb het los gelaten (zonder therapie)quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:59 schreef Clank het volgende:
Brian: Mensen begrijpen hoe je articuleert en je ding zegt![]()
O wat erg. Ik lig in een deuk hierquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lijkt me vrij simpel, Talpa moet nu gewoon een hoer sturen, anders klopt onze TT niet.
C-artiestenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef de_kolonel het volgende:
Wie of wat zijn die binnenvallende bende allochtonen:?
Het weerzinwekkende Huubgroepje, dat in de gameroom bezig was.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef Sporti het volgende:
Wie stond Jaap net af te luisteren??
Huub, Eric, Amanda en Sylviaquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef Sporti het volgende:
Socaboysquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef de_kolonel het volgende:
Ze dulden haar denk ik..misschien ook omdat ze hopen dat Amanda N en B laat vallen..weet ik het..ik snap het niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:52 schreef itsme het volgende:
[..]
maar is ook dom van dat groepje dan vind je niet?
Amanda ,Huub, Erik en Sylvia die het over hem haddenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef Sporti het volgende:
je wordt vervelendquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef de_kolonel het volgende:
Eén van die bandleden lijkt wel op hemquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef agter het volgende:
haha jaap wordt danny da vito genoemd...
mocht ie willen!
Geen paniek, morgen komen Jovink en de Voederbietels optreden, voor het evenwicht.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef de_kolonel het volgende:
Die is al geweest. Morgen moet Huub eruitquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef freiss het volgende:
Is er nou vanavond een ontslagronde, of is dat volgende week?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:03 schreef Judah het volgende:
Eerste Burgerking in Eemnes
UTRECHT - Eemnes krijgt binnenkort zijn eerste vestiging van Burgerking. Het dorp met bijna duizend inwoners krijgt hiermee zijn tweede grote fastfoodketen. Ontwikkelingen binnen het Tien-programma De Gouden Kooi zouden aan de grondslag van de komst van de Amerikaanse hamburgerketen liggen.
Burgerking is in Nederland de op een na grootste fastfoodketen na MacDonalds, dat ook al sinds enkele jaren nabij Eemnes is gevestigd. Het hamburgerrestaurant is vooral bekend vanwege zijn 'Whopper', de tegenhanger van de 'Big Mac'.
Volgens Burgerking-woordvoerder H. van Ballengooijen is er door de recente ontwikkelingen in een enorme markt ontstaan: ,,Er heeft zich een doelgroep laten zien met een fantastische potentie. Natuurlijk springen wij daar op in. Wij verwachten een dezer weken open te gaan."
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef de_kolonel het volgende:
De familie van Nathasia is op bezoek!
is er gewoon bij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:03 schreef flubberdewups het volgende:
Waar is Jaapio?
Goede oude tijden met Auke en Hbb. Bong, weet je nog de live-connectie naar HBB destijds ? Beiden op de stream en wij op 'n forum ......quote:
na de music!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef freiss het volgende:
Is er nou vanavond een ontslagronde, of is dat volgende week?
Oooh, wat een slechte smaak heb je ook. Ik vind je tegendraadsheid leuk maar dit kan écht niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, dit is toch dat Trafassie![]()
![]()
![]()
Kleine wasjes, grote wasjes, doe je in je wasmachine.![]()
![]()
![]()
Laat maar lekker draaaaaaaaaaien![]()
![]()
![]()
Dat weet ik allemaal nog heel goed!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goede oude tijden met Auke en Hbb. Bong, weet je nog de live-connectie naar HBB destijds ? Beiden op de stream en wij op 'n forum ......
Had ze wel ff nodig na de Partyquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef Soury het volgende:
En weer voor Natasia ??? Hoe verzin je het![]()
M'n duimquote:
Ja, want ze zijn ook donker! Hahaahaha!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef de_kolonel het volgende:
De familie van Nathasia is op bezoek!
Ooit van humor gehoord.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Oooh, wat een slechte smaak heb je ook. Ik vind je tegendraadsheid leuk maar dit kan écht niet.
2 want Amanda had koning Huub ook al te pakken!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:07 schreef Kinga het volgende:
Huub heeft er 1 te pakken mensen!
Volgende week op CD, ik ga alvast voor de deur liggen!quote:
Who is she ?quote:
met die clip op de plasmaass!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:08 schreef Jenny_ het volgende:
Waarom zetten ze de "para brother remix" van dj brainless niet in?!![]()
Dat zou echt fantastisch zijn juist op dit momentquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:08 schreef Jenny_ het volgende:
haha iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:08 schreef de_kolonel het volgende:
Zometeen nog ff "Free Mandela" zingen, en dan weer opkrassen naar de bijlmer met die handel!
Voor de veiligheid van de andere bewoners. In de toestand waar Brian zich nu in bevindt is dat levensgevaarlijk volgens mij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:08 schreef Jenny_ het volgende:
vindt je soca niet leuk?? is toch echt wel partytime, tekst niet belangrijk, ritme wel.quote:
Het is Echt Heeeel Slecht.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:09 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Wat een kansloze bagger. Die vent zingt vals, het swingt niet en het bestaat uit 1 akkoord. Ik denk dat ze dit vanmiddag in 10 minuten in elkaar hebben geflanst.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:08 schreef de_kolonel het volgende:
Zometeen nog ff "Free Mandela" zingen, en dan weer opkrassen naar de bijlmer met die handel!
Held!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap denk aan je hart..het is al tragisch genoeg als je dood in DGK word gevonden maar ook nog tijdens de polonaise is helemaal genant.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Sorry maar is dit de allochtonenkooi? Al dat papiementol praat, dit goedkope ***bandje. Die dames mogen blijven de rest mag weg.
Komisch, dit.quote:
Ik vraag me af hoeveel vliegtuigstoelen de kotsvader moet boeken als hij op vakantie gaat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:10 schreef INCTRL het volgende:
FASTEN YOUR SEATBELTS: Jaap the Godfather gaat losssssssssssssssss......
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda: Met iedereen hier heb ik iets!
Eric: Wat heb je met Jaap?
Amanda: Niets...
Wel als Japio het zo gezellig vind dat hij denkt: 1 drankje kan welquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ik vind het ook zoiets kunstmatigs hebben, smijt er wat dansmariekes in, verplicht een kwartiertje hossen, en dan heb je weer leuke beelden of zo?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:09 schreef INCTRL het volgende:
Grote wasjes kleine wasjeessss
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu komen de grote hits!
soul calypsoquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
Waar staat dat eigenlijk voor, SOCA?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
Straks is het hele huis leeg geroofd.
Het heet niet voor niks een STEEL BAND.
Super Oninterressante Cut Audioquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
creatieve SOAquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
Serious Organised Crime Agencyquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
Fuckerquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
soul of calypso, maar dat doet er niet toe, is toch feest muziek man...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
Verblijfsvergunningquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
als het even kan graagquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef akveor het volgende:
Jaap lijkt me wel toe aan een stevige borrel....
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef Lieve het volgende:
creatieve SOA
quote:
amanda heeft een kleine week geleden tegen huub gezegd : dat ze hem misschien wel is een keer zou ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:14 schreef BiMeWet het volgende:
amanda wordt bijna in dr aars geneukt door huub.![]()
die brian zal 't leuk vinden
Jij wilt graag een ban hè.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:14 schreef BiMeWet het volgende:
amanda wordt bijna in dr aars geneukt door huub.![]()
die brian zal 't leuk vinden
Das degene die normaal de boel wegrooft tijdens een optredenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:14 schreef Judah het volgende:
WIe is dat op die bank? Die zit er bij alsof 'ie er woont...![]()
Nee, zo'n band met luisterliedjes zoals laatst, dat was pas feest.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:14 schreef S.Flodder het volgende:
wtf is dit nou weer voor een muziek, zo is het toch niet leuk meer om te kijkenik stel voor dat ze jaap gaan dronken voeren, huub 1 van die wijven een beurt geeft, natasia ruzie maakt met eric en amanda en huub hun hobby maar weer eens gaan uitvoeren.
inderdaad, graag immigratiediest vanavond in de kooi om de verblijfsvergunningen te controleren.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
Straks is het hele huis leeg geroofd.
Het heet niet voor niks een STEEL BAND.
Jah mee eens, genoeg witte zangers die er geen moer van kunnen. zie xfactor.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wilt graag een ban hè.
Jij kunt geen post doen zonder denigrerend te doen over allochtonen lijkt het wel.
Bah.
Damn, kap es met dat flauwe gedoe.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef agter het volgende:
[..]
inderdaad, graag immigratiediest vanavond in de kooi om de verblijfsvergunningen te controleren.
direct rectaal onderzoek naar bolletje.
had van jou wel wat anders verwachtquote:
Lang over moeten nadenken zeker, over deze zin.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef Judah het volgende:
Jaap is net een grote hoop gelatine dat aangestuurd wordt door een enkele scheet van onder.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:14 schreef rooie3 het volgende:
Vind het wel leuk dit.
Joh, ik zeg wel niks meer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wilt graag een ban hè.
Jij kunt geen post doen zonder denigrerend te doen over allochtonen lijkt het wel.
Bah.
Doe niet zo politiek correct aub!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Damn, kap es met dat flauwe gedoe.![]()
Auke, de GROTE ster van HBB !quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef maikel112 het volgende:
manager ofzo?
BBJ (BreedBeeldJaap) zit alweer op de bankquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef Judah het volgende:
Jaap is net een grote hoop gelatine dat aangestuurd wordt door een enkele scheet van onder.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:18 schreef Villalux het volgende:
opzeker morgen op youtube een aangepaste versie
Ze moeten even in de stemming komen... Ik zie de ruzie tussen Amanda en Brian al voor me... en, helaas, ook weer het goed maken..quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:14 schreef S.Flodder het volgende:
wtf is dit nou weer voor een muziek, zo is het toch niet leuk meer om te kijkenik stel voor dat ze jaap gaan dronken voeren, huub 1 van die wijven een beurt geeft, natasia ruzie maakt met eric en amanda en huub hun hobby maar weer eens gaan uitvoeren.
Van Harry belafonte is dat lied erg gaafquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
had van jou wel wat anders verwacht![]()
mama nataas danst of ze net 63 is geworden ipv 33, oma nataas
Heb ik je geraakt?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lang over moeten nadenken zeker, over deze zin.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Auke, de GROTE ster van HBB !
jahwel joh...gooi er uit wat je voelt. dat doet iederen hier. ook dat mag je zeggen. ga er alleen niet vanuit dat je geen reactie kan krijgen. toch..even goede vriendenquote:
Zaterdag geloof ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:19 schreef grazygirl het volgende:
wanneer mocht huub weer aan de borrel?
Grapje op zijn tijd is leuk, maar je kunt het ook overdrijven.quote:
nee 3 xquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef agter het volgende:
Zo te horen hebben ze een groot reportair aan nummers in huis, die band.
nooit 2 x hetzelfde liedje
Die ban laat ik lekker aan mijn neus voorbij gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jahwel joh...gooi er uit wat je voelt. dat doet iederen hier. ook dat mag je zeggen. ga er alleen niet vanuit dat je geen reactie kan krijgen. toch..even goede vrienden
Bijna knapquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
ze hebben wel weer een stel sloeries gevonden hoor, damn
"Dushi, ik wor helemaal parra, dushi"quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:18 schreef Villalux het volgende:
opzeker morgen op youtube een aangepaster versie
Hij is graag op zichzelf.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:21 schreef Dogga het volgende:
Jaap is echt te eeenzaaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |