soul of calypso, maar dat doet er niet toe, is toch feest muziek man...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
Waar staat dat eigenlijk voor, SOCA?
Verblijfsvergunningquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
Waar staat dat eigenlijk voor, SOCA?
als het even kan graagquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef akveor het volgende:
Jaap lijkt me wel toe aan een stevige borrel....
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef Lieve het volgende:
creatieve SOA
quote:
amanda heeft een kleine week geleden tegen huub gezegd : dat ze hem misschien wel is een keer zou ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:14 schreef BiMeWet het volgende:
amanda wordt bijna in dr aars geneukt door huub.![]()
die brian zal 't leuk vinden
Jij wilt graag een ban hè.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:14 schreef BiMeWet het volgende:
amanda wordt bijna in dr aars geneukt door huub.![]()
die brian zal 't leuk vinden
Das degene die normaal de boel wegrooft tijdens een optredenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:14 schreef Judah het volgende:
WIe is dat op die bank? Die zit er bij alsof 'ie er woont...![]()
Nee, zo'n band met luisterliedjes zoals laatst, dat was pas feest.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:14 schreef S.Flodder het volgende:
wtf is dit nou weer voor een muziek, zo is het toch niet leuk meer om te kijkenik stel voor dat ze jaap gaan dronken voeren, huub 1 van die wijven een beurt geeft, natasia ruzie maakt met eric en amanda en huub hun hobby maar weer eens gaan uitvoeren.
inderdaad, graag immigratiediest vanavond in de kooi om de verblijfsvergunningen te controleren.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
Straks is het hele huis leeg geroofd.
Het heet niet voor niks een STEEL BAND.
Jah mee eens, genoeg witte zangers die er geen moer van kunnen. zie xfactor.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wilt graag een ban hè.
Jij kunt geen post doen zonder denigrerend te doen over allochtonen lijkt het wel.
Bah.
Damn, kap es met dat flauwe gedoe.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef agter het volgende:
[..]
inderdaad, graag immigratiediest vanavond in de kooi om de verblijfsvergunningen te controleren.
direct rectaal onderzoek naar bolletje.
had van jou wel wat anders verwachtquote:
Lang over moeten nadenken zeker, over deze zin.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef Judah het volgende:
Jaap is net een grote hoop gelatine dat aangestuurd wordt door een enkele scheet van onder.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:14 schreef rooie3 het volgende:
Vind het wel leuk dit.
Joh, ik zeg wel niks meer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wilt graag een ban hè.
Jij kunt geen post doen zonder denigrerend te doen over allochtonen lijkt het wel.
Bah.
Doe niet zo politiek correct aub!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Damn, kap es met dat flauwe gedoe.![]()
Auke, de GROTE ster van HBB !quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef maikel112 het volgende:
manager ofzo?
BBJ (BreedBeeldJaap) zit alweer op de bankquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef Judah het volgende:
Jaap is net een grote hoop gelatine dat aangestuurd wordt door een enkele scheet van onder.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:18 schreef Villalux het volgende:
opzeker morgen op youtube een aangepaste versie
Ze moeten even in de stemming komen... Ik zie de ruzie tussen Amanda en Brian al voor me... en, helaas, ook weer het goed maken..quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:14 schreef S.Flodder het volgende:
wtf is dit nou weer voor een muziek, zo is het toch niet leuk meer om te kijkenik stel voor dat ze jaap gaan dronken voeren, huub 1 van die wijven een beurt geeft, natasia ruzie maakt met eric en amanda en huub hun hobby maar weer eens gaan uitvoeren.
Van Harry belafonte is dat lied erg gaafquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
had van jou wel wat anders verwacht![]()
mama nataas danst of ze net 63 is geworden ipv 33, oma nataas
Heb ik je geraakt?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lang over moeten nadenken zeker, over deze zin.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Auke, de GROTE ster van HBB !
jahwel joh...gooi er uit wat je voelt. dat doet iederen hier. ook dat mag je zeggen. ga er alleen niet vanuit dat je geen reactie kan krijgen. toch..even goede vriendenquote:
Zaterdag geloof ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:19 schreef grazygirl het volgende:
wanneer mocht huub weer aan de borrel?
Grapje op zijn tijd is leuk, maar je kunt het ook overdrijven.quote:
nee 3 xquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef agter het volgende:
Zo te horen hebben ze een groot reportair aan nummers in huis, die band.
nooit 2 x hetzelfde liedje
Die ban laat ik lekker aan mijn neus voorbij gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jahwel joh...gooi er uit wat je voelt. dat doet iederen hier. ook dat mag je zeggen. ga er alleen niet vanuit dat je geen reactie kan krijgen. toch..even goede vrienden
Bijna knapquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
ze hebben wel weer een stel sloeries gevonden hoor, damn
"Dushi, ik wor helemaal parra, dushi"quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:18 schreef Villalux het volgende:
opzeker morgen op youtube een aangepaster versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |