Lang over moeten nadenken zeker, over deze zin.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef Judah het volgende:
Jaap is net een grote hoop gelatine dat aangestuurd wordt door een enkele scheet van onder.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:14 schreef rooie3 het volgende:
Vind het wel leuk dit.
Joh, ik zeg wel niks meer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wilt graag een ban hè.
Jij kunt geen post doen zonder denigrerend te doen over allochtonen lijkt het wel.
Bah.
Doe niet zo politiek correct aub!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Damn, kap es met dat flauwe gedoe.![]()
Auke, de GROTE ster van HBB !quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef maikel112 het volgende:
manager ofzo?
BBJ (BreedBeeldJaap) zit alweer op de bankquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef Judah het volgende:
Jaap is net een grote hoop gelatine dat aangestuurd wordt door een enkele scheet van onder.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:18 schreef Villalux het volgende:
opzeker morgen op youtube een aangepaste versie
Ze moeten even in de stemming komen... Ik zie de ruzie tussen Amanda en Brian al voor me... en, helaas, ook weer het goed maken..quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:14 schreef S.Flodder het volgende:
wtf is dit nou weer voor een muziek, zo is het toch niet leuk meer om te kijkenik stel voor dat ze jaap gaan dronken voeren, huub 1 van die wijven een beurt geeft, natasia ruzie maakt met eric en amanda en huub hun hobby maar weer eens gaan uitvoeren.
Van Harry belafonte is dat lied erg gaafquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
had van jou wel wat anders verwacht![]()
mama nataas danst of ze net 63 is geworden ipv 33, oma nataas
Heb ik je geraakt?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lang over moeten nadenken zeker, over deze zin.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Auke, de GROTE ster van HBB !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |