hoezo heb jij ervaring met jaap's penisje ???quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Jaaps penis wordt "een donker vlekje" genoemd.
Huub gaat nog wel op zijn bek.
Pas op dat je vannacht niet van Huub gaat dromen hequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Die losers hadden niet eens door dat Jaap meeluisterde.
Huub: Gaan we hem dronken voeren vanavond?
Lijkt me vrij simpel, Talpa moet nu gewoon een hoer sturen, anders klopt onze TT niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
oops is het wel het hoertje. ze steleln zich allemaal voor.![]()
Ik heb het los gelaten (zonder therapie)quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:59 schreef Clank het volgende:
Brian: Mensen begrijpen hoe je articuleert en je ding zegt![]()
O wat erg. Ik lig in een deuk hierquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lijkt me vrij simpel, Talpa moet nu gewoon een hoer sturen, anders klopt onze TT niet.
C-artiestenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef de_kolonel het volgende:
Wie of wat zijn die binnenvallende bende allochtonen:?
Het weerzinwekkende Huubgroepje, dat in de gameroom bezig was.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef Sporti het volgende:
Wie stond Jaap net af te luisteren??
Huub, Eric, Amanda en Sylviaquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef Sporti het volgende:
Socaboysquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef de_kolonel het volgende:
Ze dulden haar denk ik..misschien ook omdat ze hopen dat Amanda N en B laat vallen..weet ik het..ik snap het niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:52 schreef itsme het volgende:
[..]
maar is ook dom van dat groepje dan vind je niet?
Amanda ,Huub, Erik en Sylvia die het over hem haddenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef Sporti het volgende:
je wordt vervelendquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef de_kolonel het volgende:
Eén van die bandleden lijkt wel op hemquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef agter het volgende:
haha jaap wordt danny da vito genoemd...
mocht ie willen!
Geen paniek, morgen komen Jovink en de Voederbietels optreden, voor het evenwicht.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef de_kolonel het volgende:
Die is al geweest. Morgen moet Huub eruitquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef freiss het volgende:
Is er nou vanavond een ontslagronde, of is dat volgende week?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:03 schreef Judah het volgende:
Eerste Burgerking in Eemnes
UTRECHT - Eemnes krijgt binnenkort zijn eerste vestiging van Burgerking. Het dorp met bijna duizend inwoners krijgt hiermee zijn tweede grote fastfoodketen. Ontwikkelingen binnen het Tien-programma De Gouden Kooi zouden aan de grondslag van de komst van de Amerikaanse hamburgerketen liggen.
Burgerking is in Nederland de op een na grootste fastfoodketen na MacDonalds, dat ook al sinds enkele jaren nabij Eemnes is gevestigd. Het hamburgerrestaurant is vooral bekend vanwege zijn 'Whopper', de tegenhanger van de 'Big Mac'.
Volgens Burgerking-woordvoerder H. van Ballengooijen is er door de recente ontwikkelingen in een enorme markt ontstaan: ,,Er heeft zich een doelgroep laten zien met een fantastische potentie. Natuurlijk springen wij daar op in. Wij verwachten een dezer weken open te gaan."
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef de_kolonel het volgende:
De familie van Nathasia is op bezoek!
is er gewoon bij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:03 schreef flubberdewups het volgende:
Waar is Jaapio?
Goede oude tijden met Auke en Hbb. Bong, weet je nog de live-connectie naar HBB destijds ? Beiden op de stream en wij op 'n forum ......quote:
na de music!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef freiss het volgende:
Is er nou vanavond een ontslagronde, of is dat volgende week?
Oooh, wat een slechte smaak heb je ook. Ik vind je tegendraadsheid leuk maar dit kan écht niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, dit is toch dat Trafassie![]()
![]()
![]()
Kleine wasjes, grote wasjes, doe je in je wasmachine.![]()
![]()
![]()
Laat maar lekker draaaaaaaaaaien![]()
![]()
![]()
Dat weet ik allemaal nog heel goed!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goede oude tijden met Auke en Hbb. Bong, weet je nog de live-connectie naar HBB destijds ? Beiden op de stream en wij op 'n forum ......
Had ze wel ff nodig na de Partyquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef Soury het volgende:
En weer voor Natasia ??? Hoe verzin je het![]()
M'n duimquote:
Ja, want ze zijn ook donker! Hahaahaha!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef de_kolonel het volgende:
De familie van Nathasia is op bezoek!
Ooit van humor gehoord.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Oooh, wat een slechte smaak heb je ook. Ik vind je tegendraadsheid leuk maar dit kan écht niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |