Mooi want dan ben ik naar een bandje aan het kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:25 schreef evert het volgende:
ja. alleen is de eerst een terugblik.
Dit vind ik dus ook. Het voorstukje bevatte ook alleen maar vervolgen van de niet-leuke dingen uit de vorige seizoenen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Koefnoen is niet meer zo leuk. Ze lijden een beetje aan het Jiskefet-symdroom. Te wazig en semi-intellectueel om om te lachen.
Soldaat van Oranje is echt geniaalquote:Op zondag 4 maart 2007 13:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond het gisteren meer een compilatie van de slechtste stukken
Zalm was inderdaad wel leuk gedaan en het stukje over de lok prostituee oid vond ik ook nog wel aardig, maar voor de rest was het weer zeer matig. Het einde (de ridder en het gemekker over een zakdoek) sloeg weer helemaal nergens op. Pluspuntje: al die lui met hun gare gebitten (de volksmond) hebben ze er uit gehaald.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:52 schreef Aoristus het volgende:
het kan slechter. Ik vond second life Zalm wel grappig
ik heb me gewoon meer dan vermaakt. koefnoen is meer subtiel dan de keiharde schaterlach en daar hou ik wel vanquote:Op zondag 11 maart 2007 01:06 schreef Kukidentmonster het volgende:
jeetje evert, wat ben je complimenteus vandaag
Je bedoelt de celebrity soundbites.. die mis ook vooral Cisca Dresselhuys en Adéle Bloemendaalquote:Op zondag 11 maart 2007 12:46 schreef RaymanNL het volgende:
mwa, ik vond het een mindere, waar zijn de persiflages op bekende nederlanders? Het was alleen maar nieuwe meuk![]()
Ik vraag me af of je de humor van Koefnoen sowieso ooit leuk hebt gevonden dan. Paul Groot als gereformeerde ambtenaar was geweldig.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:48 schreef tong80 het volgende:
Het valt nog steeds tegen.
Ik verbaas mezelf dat ik niet wegzap
Dat is waar. Sommige sketches worden idd te lang gerekt. Maar dat was niet het geval bij het homohuwelijk imo.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:07 schreef TAV74 het volgende:
Nee, dat was het niet. Sommige ideeën zijn leuk, maar die worden dan weer tot het eind uitgemolken. Ridder Rob was een leuk idee, maar dan hadden ze het alleen bij de begintune moeten laten, niet nog 5 minuten pijnlijk onleuk de parodie doordrijven. Zelfde geldt voor het 6e zintuig, was een leuke setting, maar was na 1 minuut wel klaar, homohuwelijk idem dito...
Kortom: behoorlijk slecht. Als ze het seizoen nu gewoon straks in een kwartiertje samenvatten ga ik nog wel eens kijken.
en toch bleef ik enorm zitten met het gevoel "er lagen zoveel kansen". Het idee van SL was goed maar de uitwerking redelijk magertjes. Het homohuwelijk was idd erg goedquote:Op zondag 11 maart 2007 23:55 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo negatief doen in dit topic. Die homohuwelijksketch, die heroinehoer in Pretty Woman, Ridder Rob, die kijkwijzersymbolen, Gerrit Zalm in Second Life ... meesterlijk.
Alleen dat yuppenechtpaar en Het Zesde Zintuig was wat minder.
Ridder Rob was een parodie op Samson & Gert, Piet Piraat, Kabouter Plop etc.quote:Op maandag 12 maart 2007 07:51 schreef FJD het volgende:
[..]
en toch bleef ik enorm zitten met het gevoel "er lagen zoveel kansen". Het idee van SL was goed maar de uitwerking redelijk magertjes. Het homohuwelijk was idd erg goedPretty Woman ook maar daar had geen tweede deel van mogen komen. Kijkwijzersymbolen vond ik zelf leuk uitgebeeld maar de icoontjes zelf waren niet grappig waardoor de sketch een beetje in het water viel. Alleen die met de Schaats met het Btje was grappig "pas op Bekende Nederlanders die activiteiten ontplooien die niet tot hun core business behoren"
Ridder Rob miste ik eerlijk gezegd helemaal de clue? Het leek mij een parodie op Plop (kutter de kut?) maar verder kon ik er weinig wijs uit. Was wel grappig
![]()
Het yuppenechtpaar vond ik wel erg leuk
En Bonniequote:Op zondag 11 maart 2007 13:52 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Je bedoelt de celebrity soundbites.. die mis ook vooral Cisca Dresselhuys en Adéle Bloemendaal![]()
Ja. Ze moeten weten wanneer ze het moeten afkappen.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:37 schreef FJD het volgende:
Dan had ik het goed gezien dusVond het wel geinig maar duurde net een tikje te lang. Die neiging hebben ze wel vaker de laatste tijd.
Tja gooi er dan een celebrity soundbites doorheen. Die gaan altijd rondom een bepaald thema wat niet erg nieuwsgebonden is dus daarvan kun je een heel seizoen in 1 dag opnemen en over het algemeen waren ze erg goedquote:Op maandag 12 maart 2007 16:29 schreef Dodecahedron het volgende:
Ja. Ze moeten weten wanneer ze het moeten afkappen.
Ze vinden het waarschijnlijk te duur om voor een paar seconden een heel decor op te bouwen.
Ik wil weer gewoon een keertjequote:Op maandag 12 maart 2007 16:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja gooi er dan een celebrity soundbites doorheen. Die gaan altijd rondom een bepaald thema wat niet erg nieuwsgebonden is dus daarvan kun je een heel seizoen in 1 dag opnemen en over het algemeen waren ze erg goed
Staan die niet op de DVD box?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:42 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik wil weer gewoon een keertje
Bonnie: "Euh lekker?"
horen..![]()
Ja die heb ik dus elke zaterdag net voor koefnoen om er in te komen een wereld draait door (voor bonnie) + rtl boulevard kijken uit het 3e seizoen vooral dat stukje met Inge de Bruijn volgt de route van de Peking Express.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Staan die niet op de DVD box?Denk het wel
![]()
"Jullie hebben op een steenworp afstand steeds jaren langs elkaar heen geleefd ... en waarom eigenlijk ook niet?"quote:Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef CreativeMind het volgende:
Jammer dat ze de korte themastukjes met de BN-ers eruit hebben gehaald. Vooral Adele Bloemendaal en Albert Verlinde waren hilarisch.
Ik vond overigens de gereformeerde ambtenaar erg goed. Als je dat eerste stukje achter die deur vandaan hoort komen weet je meteen al waar het over gaat
"Er zal ongetwijfeld gekust worden, want u hebt tenslotte al een minuut of tien geen seks meer gehad. En ik heb net het eet'n door de hals..."![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:25 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
"Jullie hebben op een steenworp afstand steeds jaren langs elkaar heen geleefd ... en waarom eigenlijk ook niet?"
Dat soort humor moeten ze vaker doen.
hm ja ok. Morgen de herahling zie ik en anders uitzendinggemist idd. thx.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:31 schreef FJD het volgende:
Die van zaterdag was geen herhaling hoor
Gewoon even uitzendinggemist dus
Ja, nu op Nederland 3.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:33 schreef Longmen het volgende:
Morgen de herhaling zie ik
quote:Aflevering 17 maart
Deze week in Koefnoen een bezoek aan de Poot met de vijf Schaepen, Luke Skywalker uit Star Wars klopt teveregeefs aan bij zijn meester Yoda die het Nieuwe Leren is toegedaan en de schrijver van het beste Nederlandse boek viert zijn overwinning in besloten kring.
quote:
Ja, geweldig hoe ze de simpelheid van die Studio 100 series parodiëren. Leuk ook dat het een terugkerend item is geworden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:59 schreef MadGuy het volgende:
Hij was wel iets beter dan de eerste aflevering. Schandknaap Jeannet blijf ik een mooie vondst vinden.
geen idee!quote:Op zondag 18 maart 2007 00:04 schreef Dodecahedron het volgende:
Wie speelde Mulisch?
Leek wel Arjan Ederveen.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
geen idee!
vroeg ik me ook al af
Ik vond zelf die van vorige keer beter.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:41 schreef swentibold het volgende:
alleen maar positieve reacties op vandaag.. ik wordt bijna bang![]()
![]()
Opgenomen.. zo maar ff kijken dan![]()
Die duurde ook te lang.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:43 schreef Xrenity het volgende:
Dramatisch, echt.
Alles duurt zo ontzettend lang.
Alleen De poot met de 5 schaepen was echt leuk.
Nou ik vond "Het Zesde Zintuig" wel grappig en dat zijn altijd de leukste sketches van bijv. "Hoe Schoon Is Jouw Huis?" "RTL Boulevard" en "De Wereld Draait Door"quote:Op zondag 18 maart 2007 17:39 schreef Caesu het volgende:
jammer, niet leuk.
laat ze kappen met al die slechte programma's nadoen die ik gelukkig niet ken.
De sound-bytes zijn kwijt.. maar ik merk nu aan de 2e afl. dat er wat meer dingen terugkomen bijv. de reclame was in de eerste afl. niet hopelijk komen in de 3e afl. de soundbytes terug.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:04 schreef oZner het volgende:
Kutter-de-kut! Schandknaap Jeannet (door Jeremy) is inderdaad echt geweldig!Maar de rest vind ik een beetje huiler-de-huil!
Ik krijg een beetje het gevoel dat ze toch wat een iconen status hebben aangenomen en niet echt op scherp staan... als in "wij kunnen toch alles doen". Scene's duren bovendien erg lang. Plus de celebrity sound bytes mis ik... daar kon ik er geen genoeg van krijgen!
Het is heel leuk om het nieuws en actualiteit aan te pakken met een satirische ondertoon, maar er moet vind ik toch ook gewoon wat humor in zitten. Het seizoen dat ze RTL4 programma's na gingen doen was te geweldig.
Ik hoop dat een volgende generatie opstaat
Dat gedicht was goed idd. De rest wat matigjes tot ontzettend slecht.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:52 schreef MadGuy het volgende:
Ja, maar daar vond ik eigenlijk alleen het gedicht écht leuk van... Daarna werd het onzinnig uitgereikt.
ik verheug mij op tientanicquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:37 schreef evert het volgende:
morgen: Titanic als metafoor voor 10
met Gordon, Spijkerman, John zelf, Linda....
Mee eens, goeie aflevering opzich..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:54 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Erg mooie aflevering, behalve dat eeuwige geridderrob
Niets meer aan toe te voegen.. 't was weer erg slecht/saaiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alleen die alle 13 fout-cd was goed. Verder:![]()
.
Jan Wolkers was wel leuk geweest..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:59 schreef golfer het volgende:
GVD, geen Jan Wolkers.
Laatste keer dat ik naar dit flut-programma gekeken heb.
quote:Vandaag: beelden van de allereerste truc van een jeugdige Hans Klok. Een gesprek met een postbode die ontslag boven het hoofd hangt en Albert Verlinde en Jort Kelder bekijken het Holleeder-proces door de ogen van Bram Moszkowicz.
haha die was idd wel leukquote:
quote:In deze laatste aflevering van dit seizoen ziet Tarzan zich geconfronteerd met de bimbo-cultuur en ontdekken Bos, Balkenende en Rouvoet het jumpstylen. En het aller-allerlaatste avontuur uit de Ridder-Rob-reeks.
Je weet dat er naast Nederland 1 nog -tig zenders te ontvangen zijn he?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:51 schreef Aoristus het volgende:
ik word een beetje doodziek van die middeninkomenshumor
dus?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je weet dat er naast Nederland 1 nog -tig zenders te ontvangen zijn he?
Waarom zit je je dan te ergeren? Je lijkt pberends wel die elke week moést komen melden hoe kut Kopspijkers wel niet was.quote:
Vroeger was het gewoon beter. En Pberends heeft in dit geval gelijk, het is gewoon ergerlijke leeghoofdige baggerquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom zit je je dan te ergeren? Je lijkt pberends wel die elke week moést komen melden hoe kut Kopspijkers wel niet was.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:59 schreef Jarno het volgende:
Wat een zure bende hier. Mijn god, zet een DVD op ofzo.
Wat vond je leuk? Misschien kunnen we met je meelachenquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:59 schreef Jarno het volgende:
Wat een zure bende hier. Mijn god, zet een DVD op ofzo.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat vond je leuk? Misschien kunnen we met je meelachen
jep was wel grappig om te zien , maar was verder een matige aflevering ..quote:
Ja, maar hij deed dat juist toen het nog bij de VARA zat. Toen het idd wel minder werd, maar dat was niets vergeleken met de bagger op Tien.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:55 schreef Aoristus het volgende:
Vroeger was het gewoon beter. En Pberends heeft in dit geval gelijk, het is gewoon ergerlijke leeghoofdige bagger
de publieke omroep zou eens wat meer moeten investeren in kwaliteit en zich niet druk moeten maken om wat de rest van de wereld er van vindt. De staat van verwarring is zo'n voorbeeld. Dat moet absoluut terug!quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar hij deed dat juist toen het nog bij de VARA zat. Toen het idd wel minder werd, maar dat was niets vergeleken met de bagger op Tien.
Ridder Rob was juist hopeloos.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:38 schreef CreativeMind het volgende:
Nou dat was 3x niks deze week
Alleen Ridder Rob was wel weer aardig, maar niet meer dan dat...
De reden dat Kopspijkers met Paul Groot vroeger leuk was, was dat het lekker snel was. Het duurde slechts een kwartier. Koefnoen duurt veel te lang, veel te uitgerekte grappen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:04 schreef Jarno het volgende:
Nou, dat jumpen was leuk en actueel, en ik kan altijd erg genieten van de details en de gebruikte stijl. En Paul Groot is gewoon een (haha) grootheid vmw typetjes.
Nou, dan ga ik nu Hellboy kijken. Toedels!
Eens.. dat ziekenhuis was btw ook erg goed gedaan vond ik met die vrouw en manquote:Op zondag 22 april 2007 10:45 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ridder Rob was juist hopeloos.
Jumpen, Bling bling werk-dudes, Bassie Born en Ze waren wel leuk, verder was het niet veel.
quote:Op maandag 23 april 2007 11:22 schreef waterreus23 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=nUaapY0cUNs[afbeelding]
![]()
Whaha die is idd wel lachen ja!quote:Op maandag 23 april 2007 11:22 schreef waterreus23 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=nUaapY0cUNs[afbeelding]
![]()
vorig jaar deden ze ook een seizoen van maar 6 afleveringen.. en dan eind van het jaar weer 10 ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:32 schreef Mr_Booze het volgende:
Dit seizoen was bijzonder kort? toch? Ik miste vooral de celebrity soundbytes.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |