Mooi want dan ben ik naar een bandje aan het kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:25 schreef evert het volgende:
ja. alleen is de eerst een terugblik.
Dit vind ik dus ook. Het voorstukje bevatte ook alleen maar vervolgen van de niet-leuke dingen uit de vorige seizoenen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Koefnoen is niet meer zo leuk. Ze lijden een beetje aan het Jiskefet-symdroom. Te wazig en semi-intellectueel om om te lachen.
Soldaat van Oranje is echt geniaalquote:Op zondag 4 maart 2007 13:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond het gisteren meer een compilatie van de slechtste stukken
Zalm was inderdaad wel leuk gedaan en het stukje over de lok prostituee oid vond ik ook nog wel aardig, maar voor de rest was het weer zeer matig. Het einde (de ridder en het gemekker over een zakdoek) sloeg weer helemaal nergens op. Pluspuntje: al die lui met hun gare gebitten (de volksmond) hebben ze er uit gehaald.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:52 schreef Aoristus het volgende:
het kan slechter. Ik vond second life Zalm wel grappig
ik heb me gewoon meer dan vermaakt. koefnoen is meer subtiel dan de keiharde schaterlach en daar hou ik wel vanquote:Op zondag 11 maart 2007 01:06 schreef Kukidentmonster het volgende:
jeetje evert, wat ben je complimenteus vandaag
Je bedoelt de celebrity soundbites.. die mis ook vooral Cisca Dresselhuys en Adéle Bloemendaalquote:Op zondag 11 maart 2007 12:46 schreef RaymanNL het volgende:
mwa, ik vond het een mindere, waar zijn de persiflages op bekende nederlanders? Het was alleen maar nieuwe meuk![]()
Ik vraag me af of je de humor van Koefnoen sowieso ooit leuk hebt gevonden dan. Paul Groot als gereformeerde ambtenaar was geweldig.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:48 schreef tong80 het volgende:
Het valt nog steeds tegen.
Ik verbaas mezelf dat ik niet wegzap
Dat is waar. Sommige sketches worden idd te lang gerekt. Maar dat was niet het geval bij het homohuwelijk imo.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:07 schreef TAV74 het volgende:
Nee, dat was het niet. Sommige ideeën zijn leuk, maar die worden dan weer tot het eind uitgemolken. Ridder Rob was een leuk idee, maar dan hadden ze het alleen bij de begintune moeten laten, niet nog 5 minuten pijnlijk onleuk de parodie doordrijven. Zelfde geldt voor het 6e zintuig, was een leuke setting, maar was na 1 minuut wel klaar, homohuwelijk idem dito...
Kortom: behoorlijk slecht. Als ze het seizoen nu gewoon straks in een kwartiertje samenvatten ga ik nog wel eens kijken.
en toch bleef ik enorm zitten met het gevoel "er lagen zoveel kansen". Het idee van SL was goed maar de uitwerking redelijk magertjes. Het homohuwelijk was idd erg goedquote:Op zondag 11 maart 2007 23:55 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo negatief doen in dit topic. Die homohuwelijksketch, die heroinehoer in Pretty Woman, Ridder Rob, die kijkwijzersymbolen, Gerrit Zalm in Second Life ... meesterlijk.
Alleen dat yuppenechtpaar en Het Zesde Zintuig was wat minder.
Ridder Rob was een parodie op Samson & Gert, Piet Piraat, Kabouter Plop etc.quote:Op maandag 12 maart 2007 07:51 schreef FJD het volgende:
[..]
en toch bleef ik enorm zitten met het gevoel "er lagen zoveel kansen". Het idee van SL was goed maar de uitwerking redelijk magertjes. Het homohuwelijk was idd erg goedPretty Woman ook maar daar had geen tweede deel van mogen komen. Kijkwijzersymbolen vond ik zelf leuk uitgebeeld maar de icoontjes zelf waren niet grappig waardoor de sketch een beetje in het water viel. Alleen die met de Schaats met het Btje was grappig "pas op Bekende Nederlanders die activiteiten ontplooien die niet tot hun core business behoren"
Ridder Rob miste ik eerlijk gezegd helemaal de clue? Het leek mij een parodie op Plop (kutter de kut?) maar verder kon ik er weinig wijs uit. Was wel grappig
![]()
Het yuppenechtpaar vond ik wel erg leuk
En Bonniequote:Op zondag 11 maart 2007 13:52 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Je bedoelt de celebrity soundbites.. die mis ook vooral Cisca Dresselhuys en Adéle Bloemendaal![]()
Ja. Ze moeten weten wanneer ze het moeten afkappen.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:37 schreef FJD het volgende:
Dan had ik het goed gezien dusVond het wel geinig maar duurde net een tikje te lang. Die neiging hebben ze wel vaker de laatste tijd.
Tja gooi er dan een celebrity soundbites doorheen. Die gaan altijd rondom een bepaald thema wat niet erg nieuwsgebonden is dus daarvan kun je een heel seizoen in 1 dag opnemen en over het algemeen waren ze erg goedquote:Op maandag 12 maart 2007 16:29 schreef Dodecahedron het volgende:
Ja. Ze moeten weten wanneer ze het moeten afkappen.
Ze vinden het waarschijnlijk te duur om voor een paar seconden een heel decor op te bouwen.
Ik wil weer gewoon een keertjequote:Op maandag 12 maart 2007 16:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja gooi er dan een celebrity soundbites doorheen. Die gaan altijd rondom een bepaald thema wat niet erg nieuwsgebonden is dus daarvan kun je een heel seizoen in 1 dag opnemen en over het algemeen waren ze erg goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |