`quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens.
Er komen nare trekjes naar boven, zoals bij veel mensen die denken onbeperkte macht te hebben/ onmisbaar te zijn.
Maar goed, hij gaat vanzelf wel op zijn bek (hoop ik).
ik dacht dat zij bedoelde dat die rat even de tijd aan Wilgo moest doorgevenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:24 schreef itsme het volgende:
Die griezelige vriend van rat heeft dus een afspraak met natasia, als zij haar rijbewijs gaat ophalen
Zit klem in de gierput, waar hij ook uitkwam.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:25 schreef agter het volgende:
Waat is Japio BTW?
zucht...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:25 schreef itsme het volgende:
[..]
ja wtf paramariobiaans dan![]()
yoe sabie toch?
Anders moet hij onthouden EN terugpraten tegelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
haha hij heeft aantekeningen gemaakt van het gesprek.
![]()
Datum eerste afgifte Nederland 04-04-2006quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:15 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
36.000 euro, noem dat maar weinig, zeker voor zo'n antiliaanse kruimeldief
dat kan ook maar het was iig heel raar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik dacht dat zij bedoelde dat die rat even de tijd aan Wilgo moest doorgeven
Toch een beetje vreemd. Je nodigt een vriend uit die je lange tijd niet hebt gesproken en de vriend doet niets anders dan info over het spel brengen en advies geven hoe het te spelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
![]()
Ja, en dat vind ik stom. Laat die salamanders lekker met rust..quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze gaan salamanders vangen in de vijver.
Nog lachen we, maar ik word met de dag banger dat die BAN tiepjes nog ver gaan komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:27 schreef Sense het volgende:
[..]
kijk, zóver reikt mijn allochtonenkennis nou ook weer niet![]()
Zoals Huub NL eruit heeft gekregen zo heeft Brian Nena eruit gekregen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Brian is een rat maar wel een goede speler. Uiteindelijk is hij wel voor een aantal van de exits direct verantwoordelijk geweest
tuurlijk, die foto stond op zijn weblogquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zal dit Hedda zijn????????/
[afbeelding]
Yep dat is rquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
Duh, kijk Huubs weblog.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
Ja precies Wilgo moet morgen langskomen in Almere.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik dacht dat zij bedoelde dat die rat even de tijd aan Wilgo moest doorgeven
ow ok .. heb net voor de zekerheid gecheckt bij een kennis maar je hebt gelijk .. ik ken namelijk surinamers die wel antiliaans spreken maar dat is niet de voertaal inddquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:25 schreef Sense het volgende:
[..]
Dacht het niet.
Als je de mond vol hebt over allochtonen, zorg dan wel eerst dat je zeker weet waar je het over hebt.
Alleen Antillianen spreken papiamento. Surinamers spreken Nederlands of Neger-Engels (=Surinaams).
Laat me even lachen. Ik zit al weken met gespannen bilspieren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nog lachen we, maar ik word met de dag banger dat die BAN tiepjes nog ver gaan komen![]()
Jij kijkt liever naar een vetklep die 20 frikandelbroodjes in anderhalf uur naar binnnenschuift?quote:
Misschien deelt ie de winst wel met hem als Brainless wint....dan hoeft ie geen bolletjesquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Toch een beetje vreemd. Je nodigt een vriend uit die je lange tijd niet hebt gesproken en de vriend doet niets anders dan info over het spel brengen en advies geven hoe het te spelen![]()
En zit je dan ook aan jezelf?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:30 schreef Judah het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar een vetklep die 20 frikandelbroodjes in anderhalf uur naar binnnenschuift?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Laat me even lachen. Ik zit al weken met gespannen bilspieren.
Kan straks niet meer poepen door dit kut programma![]()
Niet goed opgelet....het was in een kwartier....quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:30 schreef Judah het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar een vetklep die 20 frikandelbroodjes in anderhalf uur naar binnnenschuift?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
onder het motto, beter laat dan nooit
Filmpje: Woordenwisseling tussen Natasia en Huub (vanochtend bij het ontbijt)
Dude, richt je webcam op de Burgerking en ga je daarop aftrekken en laat deze fora met rustquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
En ja hoor, Huub weer met zijn FOK.nl![]()
Weet je wat ook wel een idee is?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Uit het buitenland.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:27 schreef henkmobiel het volgende:
[..]
Datum eerste afgifte Nederland 04-04-2006
Datum eerste toelating 08-05-2003
Datum aanvang tenaamstelling 08-01-2007
Oftewel na 8 mei 2003 in Duitsland total-loss gereden, vervolgens rechtgetrokken en op 4 april 2006 in Nederland ge-importeerd. Sinds 8 jan 07 in bezit van huidige eigenaar.
36.000 euro ? welnee, 9000 euro max.
.
hahaha...heb je echt iemand opgebeld?!?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:29 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ow ok .. heb net voor de zekerheid gecheckt bij een kennis maar je hebt gelijk .. ik ken namelijk surinamers die wel antiliaans spreken maar dat is niet de voertaal indd![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
Wat vind ik "huillie" toch een grappig woord
Tis voor mij al te laat....quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zodra MIJN stoelgang eronder gaat lijden stop IK met kijken hoor
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:32 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Uit het buitenland.
Vast gestolen en omgekat. Die Antillianen zijn vergif voor de maatschappij..
FF kijkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
Is zeker de moeite waardquote:
Volgens mij als iemand kan hem duidelijk maken dat fok niet de norm is dan stort ie inquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ja dat ie de zoon van God is. Raar ik heb geen zonen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:34 schreef Sense het volgende:
Is Brian de Bijbel aan het herschrijven?
Hij is wel erg gaan geloven in zijn eigen populariteit iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:35 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Volgens mij als iemand kan hem duidelijk maken dat fok niet de norm is dan stort ie in
en discriminatie is goed ??quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:32 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Uit het buitenland.
Vast gestolen en omgekat. Die Antillianen zijn vergif voor de maatschappij..
Hahahah ik lig dubbel!quote:
Nou niet bijdehand gaan doen, want ik woon in een wijk waar het stikt van dat tuig.quote:
dit is een vooroordeel, dat magquote:
Was weer smullen, alweer bedankt voor al je moeitequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
een vooroordeel is als je het niet kent ... maar hij zegt zelf dat heel zijn wijk er vol van zit ... dus discriminatiequote:
Dank uquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
Nu lachte hij weer (beetje vreemd, dat wel)quote:
Absoluut. Hij is ook zeker niet dom, al maakt hij wel die indruk, maar hij iswel heel erg onaangepast en onopgevoed. Daarnaast natuurlijk vreselijk narcistisch en achterbaks. Zeker een van de sterkste spelers in het huis, zeker omdat zijn zwakke punt wordt gedekt door de redactie die hem pillen toeschuift zodra hij door het lint dreigt te gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Brian is een rat maar wel een goede speler. Uiteindelijk is hij wel voor een aantal van de exits direct verantwoordelijk geweest
Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is van de_Kolonel hé
Rekening mee houden![]()
![]()
ff 666 bellenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:39 schreef demins het volgende:
Grian is niet echt blij met het goede nieuws!
OMG, nee toch, 2 delen zijn al teveelquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:34 schreef Sense het volgende:
Is Brian de Bijbel aan het herschrijven?
En Japie zegt geen woord.quote:
En Huub (tijdelijk) en Ilona ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zoals Huub NL eruit heeft gekregen zo heeft Brian Nena eruit gekregen.
Ik was dus net de hond uilaten en boodschappen doen dusquote:
jammer he al die plichten tussendoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was dus net de hond uilaten en boodschappen doen dus![]()
trustequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:40 schreef Marrije het volgende:
welterusten en tot morgen
Ik had het zelf ook niet gezien, maar iemand wees erop in UPDATES.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was dus net de hond uilaten en boodschappen doen dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |