`quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens.
Er komen nare trekjes naar boven, zoals bij veel mensen die denken onbeperkte macht te hebben/ onmisbaar te zijn.
Maar goed, hij gaat vanzelf wel op zijn bek (hoop ik).
ik dacht dat zij bedoelde dat die rat even de tijd aan Wilgo moest doorgevenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:24 schreef itsme het volgende:
Die griezelige vriend van rat heeft dus een afspraak met natasia, als zij haar rijbewijs gaat ophalen
Zit klem in de gierput, waar hij ook uitkwam.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:25 schreef agter het volgende:
Waat is Japio BTW?
zucht...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:25 schreef itsme het volgende:
[..]
ja wtf paramariobiaans dan![]()
yoe sabie toch?
Anders moet hij onthouden EN terugpraten tegelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
haha hij heeft aantekeningen gemaakt van het gesprek.
![]()
Datum eerste afgifte Nederland 04-04-2006quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:15 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
36.000 euro, noem dat maar weinig, zeker voor zo'n antiliaanse kruimeldief
dat kan ook maar het was iig heel raar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik dacht dat zij bedoelde dat die rat even de tijd aan Wilgo moest doorgeven
Toch een beetje vreemd. Je nodigt een vriend uit die je lange tijd niet hebt gesproken en de vriend doet niets anders dan info over het spel brengen en advies geven hoe het te spelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
![]()
Ja, en dat vind ik stom. Laat die salamanders lekker met rust..quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze gaan salamanders vangen in de vijver.
Nog lachen we, maar ik word met de dag banger dat die BAN tiepjes nog ver gaan komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:27 schreef Sense het volgende:
[..]
kijk, zóver reikt mijn allochtonenkennis nou ook weer niet![]()
Zoals Huub NL eruit heeft gekregen zo heeft Brian Nena eruit gekregen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Brian is een rat maar wel een goede speler. Uiteindelijk is hij wel voor een aantal van de exits direct verantwoordelijk geweest
tuurlijk, die foto stond op zijn weblogquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zal dit Hedda zijn????????/
[afbeelding]
Yep dat is rquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
Duh, kijk Huubs weblog.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |