Welnee!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat er langzaam maar zeker een anti-Huub-sfeer in dit topic gaat ontstaan.
'quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lees jij je eigen ondertitel eensch![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:06 schreef havefun het volgende:
[..]
Bij die Roetmop zou ik nog geen eens een tweede hands mobiel kopen.
Amanda is echt niet beter dan die hoeren die hij had...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef Sammy-S het volgende:
Goh, Amanda heeft Huub onder haar duim denk ik. Die jonge is nooit met een lekker wijf naar bed geweest...
Hij is tenminste met een wijf naar bed geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef Sammy-S het volgende:
Goh, Amanda heeft Huub onder haar duim denk ik. Die jonge is nooit met een lekker wijf naar bed geweest...
Misschien werkt die wel!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef de_kolonel het volgende:
Hoe zou die Darryl aan die dure Audi komen
Ik denk van wel. Sorry hoor...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amanda is echt niet beter dan die hoeren die hij had...
Slik een bolletje slik een blolletje als je met het vliegtuig gaaaaatquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef de_kolonel het volgende:
Ik vond hem vet sickquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt mijn mini-belediging dit topic in gequote!
![]()
![]()
Als dat een A3 is, valt het wel meequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef de_kolonel het volgende:
dan hadden ze er evenveel, dus succes Jaap de komende 6 weken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ilona en Sylvia deden meteen normaal tegen hem.
heb je het nu over snolliequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef Sammy-S het volgende:
Nog niet eens aan gedacht, maar verdomd...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:12 schreef Dogga het volgende:
[..]
Slik een bolletje slik een blolletje als je met het vliegtuig gaaaaat
Dank je Avonne, jij verstaat dus papiamento.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:13 schreef avonne het volgende:
Hier maar verder dan?
Darryll heeft trouwens Brian aangeraden om Huub "op een andere manier" het huis uit te werken.
Oftewel uitlokken tot geweld.
welja laat ze hun afkomst op die manier nog maar is bevestigenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:13 schreef avonne het volgende:
Hier maar verder dan?
Darryll heeft trouwens Brian aangeraden om Huub "op een andere manier" het huis uit te werken.
Oftewel uitlokken tot geweld.
Gelukkig!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:13 schreef rooie3 het volgende:
Brian zal vannacht niet goed slapen.
Zijn plannetje werkt niet.
hehe gaan we gefrustreerd doen oude?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hij is tenminste met een wijf naar bed geweest.
Jij zit je iedere avond weer te rukken !
36.000 euro, noem dat maar weinig, zeker voor zo'n antiliaanse kruimeldiefquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:12 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Als dat een A3 is, valt het wel mee
Oude van 21quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:15 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
hehe gaan we gefrustreerd doen oude?
O ja. goed dat je het zegtquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:13 schreef Sporti het volgende:
Hoorde iemand wat Nastasi tegen Darell fluisterde net voor hij wegging over morgen 11.30- 12.30??
nee, helaas, maar het werd eerder in het kantoor gezegdquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je Avonne, jij verstaat dus papiamento.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |