Welnee!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat er langzaam maar zeker een anti-Huub-sfeer in dit topic gaat ontstaan.
'quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lees jij je eigen ondertitel eensch![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:06 schreef havefun het volgende:
[..]
Bij die Roetmop zou ik nog geen eens een tweede hands mobiel kopen.
Amanda is echt niet beter dan die hoeren die hij had...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef Sammy-S het volgende:
Goh, Amanda heeft Huub onder haar duim denk ik. Die jonge is nooit met een lekker wijf naar bed geweest...
Hij is tenminste met een wijf naar bed geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef Sammy-S het volgende:
Goh, Amanda heeft Huub onder haar duim denk ik. Die jonge is nooit met een lekker wijf naar bed geweest...
Misschien werkt die wel!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef de_kolonel het volgende:
Hoe zou die Darryl aan die dure Audi komen
Ik denk van wel. Sorry hoor...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amanda is echt niet beter dan die hoeren die hij had...
Slik een bolletje slik een blolletje als je met het vliegtuig gaaaaatquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef de_kolonel het volgende:
Ik vond hem vet sickquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt mijn mini-belediging dit topic in gequote!
![]()
![]()
Als dat een A3 is, valt het wel meequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef de_kolonel het volgende:
dan hadden ze er evenveel, dus succes Jaap de komende 6 weken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ilona en Sylvia deden meteen normaal tegen hem.
heb je het nu over snolliequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef Sammy-S het volgende:
Nog niet eens aan gedacht, maar verdomd...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:12 schreef Dogga het volgende:
[..]
Slik een bolletje slik een blolletje als je met het vliegtuig gaaaaat
Dank je Avonne, jij verstaat dus papiamento.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:13 schreef avonne het volgende:
Hier maar verder dan?
Darryll heeft trouwens Brian aangeraden om Huub "op een andere manier" het huis uit te werken.
Oftewel uitlokken tot geweld.
welja laat ze hun afkomst op die manier nog maar is bevestigenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:13 schreef avonne het volgende:
Hier maar verder dan?
Darryll heeft trouwens Brian aangeraden om Huub "op een andere manier" het huis uit te werken.
Oftewel uitlokken tot geweld.
Gelukkig!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:13 schreef rooie3 het volgende:
Brian zal vannacht niet goed slapen.
Zijn plannetje werkt niet.
hehe gaan we gefrustreerd doen oude?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hij is tenminste met een wijf naar bed geweest.
Jij zit je iedere avond weer te rukken !
36.000 euro, noem dat maar weinig, zeker voor zo'n antiliaanse kruimeldiefquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:12 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Als dat een A3 is, valt het wel mee
Oude van 21quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:15 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
hehe gaan we gefrustreerd doen oude?
O ja. goed dat je het zegtquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:13 schreef Sporti het volgende:
Hoorde iemand wat Nastasi tegen Darell fluisterde net voor hij wegging over morgen 11.30- 12.30??
nee, helaas, maar het werd eerder in het kantoor gezegdquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je Avonne, jij verstaat dus papiamento.
Ja dat dacht ik dus ook er werd duidelijk iets afgesproken over morgen, moet ze omstreeks die tijd haar rijbewijs ophalen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:16 schreef itsme het volgende:
[..]
O ja. goed dat je het zegt
Het leek wel alsof ze afspraken.
Hij vroeg hoe laat ze er zou zijn (rijbewijs halen),
Hij is nu aan het denken: Waar ken ik die gozer toch van?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:18 schreef BBW het volgende:
Wat is Brian aant doen?
Doe niet zo triest en ga ontopic.quote:
Mee eens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:14 schreef havefun het volgende:
Huub is leuk als Underdog, maar zodra hij de upper hand krijgt is hij veel te arrogant.
Ja eric wilde Natasia pakkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:19 schreef de_kolonel het volgende:
Zijn er nog plannen vanuit het Huub-kamp om J.aap of winny Mandela vannacht te grazen te nemen?
LOOOOLquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:18 schreef havefun het volgende:
[..]
Hij denkt waar ken ik die gozer toch van??
Dat zegt meer aan het gebrek aan intelligentie van Jaap dan over de intelligentie van Brian.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:19 schreef itsme het volgende:
Een ding moet ik hem nageven. Brian is niet zo dom als we eerst dachten.
Kijk maar hoe hij Jaap om zijn ratte pootjes wond
Ik vraag me ook altijd af wat Brian in zichzelf loopt te mompelen in het Antiliaans.. hij kan er van alles uitkramen of info doorgeven (aan vrienden buiten de kooi) en antwoorden halen via internet. Er zijn genoeg sites waar hij wel op mag komen en die toch niet gecontroleerd kunnen worden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:14 schreef itsme het volgende:
Ik erger me aan het feit dat ze gewoon Surinaams mogen praten
Moet er wel bij in het oog houden dat Jaap een erg gewilig slachtoffer is juist voor die ratquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:19 schreef itsme het volgende:
Getver Itsme !!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:19 schreef itsme het volgende:
Herkenning ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens.
Er komen nare trekjes naar boven, zoals bij veel mensen die denken onbeperkte macht te hebben/ onmisbaar te zijn.
Maar goed, hij gaat vanzelf wel op zijn bek (hoop ik).
Brian is een rat maar wel een goede speler. Uiteindelijk is hij wel voor een aantal van de exits direct verantwoordelijk geweestquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:19 schreef itsme het volgende:
Surinaams???quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:14 schreef itsme het volgende:
Ik erger me aan het feit dat ze gewoon Surinaams mogen praten
Wat een gezucht van NB![]()
Je bedoelt: bestelt hij of haalt hij het zelf?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:21 schreef Judah het volgende:
Zit Jaap z'n brief voor Cora van Mora te tikken? Of is die in de snackbar?![]()
Wordt leuk dus.....quote:
Hij zit klem in de strondput. Nee ik zou het niet weten , maar volgens mij zit hij weer te raggen op zijn toetsenbord.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:21 schreef Judah het volgende:
Zit Jaap z'n brief voor Cora van Mora te tikken? Of is die in de snackbar?![]()
Ik zou gaan kijken of er een beest mishandelt word.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:22 schreef Dogga het volgende:
OMG
amanda GIlt
WOOOW deze vrouw zou ik never nooit helpen alzs ze om hulp zou schreeuwen
spreken beide toch papiamentoquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:22 schreef Sense het volgende:
[..]
Surinaams???
Jezus het zijn Antillianen, geen Surinamers! Dat weet je nou toch wel.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
Ik zat vanmiddag ook te denken dat het leuker zou zijn als Brian op de hoogte zou zijn dat het plannetje niet door zou gaan. Hij voelde zich al zo the man en hoe korter, hoe beter.
Plus hij zit nu idd met een nieuwe dikke vriend opgescheept. Nu al!
Ze gaan salamanders vangen in de vijver.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:22 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Wordt leuk dus.....
Als Huub nou goed assisteert wordt de kans groter dat eric hem laat blijven.
Brian en slim gaan niet samen !!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:21 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry maar het is waar. Hij pakte dat slim aan.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:23 schreef Mokum020 het volgende:
Brainless denkt .........lacht....denkt....lacht.........
zal wel moe zijn meteen![]()
Ja en die vriend van brian moest dat doorgeven aan Wilgo want dan kon die ook komen. Dus toch zo afspreken met elkaar?? Zal wel geen contactpuntjes kosten he?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:18 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook er werd duidelijk iets afgesproken over morgen, moet ze omstreeks die tijd haar rijbewijs ophalen?
Hij heeft een excuus.....zijn hond zit thuis........quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bedoelt: bestelt hij of haalt hij het zelf?![]()
ja wtf paramariobiaans danquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:22 schreef Sense het volgende:
[..]
Surinaams???
Jezus het zijn Antillianen, geen Surinamers! Dat weet je nou toch wel.
Dacht het niet.quote:
Moppie, die heeft ze al.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:24 schreef itsme het volgende:
Die griezelige vriend van rat heeft dus een afspraak met natasia, als zij haar rijbewijs gaat ophalen
Uithuilen bij de burenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:25 schreef agter het volgende:
Waat is Japio BTW?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |