Is zeker de moeite waardquote:
Volgens mij als iemand kan hem duidelijk maken dat fok niet de norm is dan stort ie inquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
En ja hoor, Huub weer met zijn FOK.nl![]()
Ja dat ie de zoon van God is. Raar ik heb geen zonen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:34 schreef Sense het volgende:
Is Brian de Bijbel aan het herschrijven?
Hij is wel erg gaan geloven in zijn eigen populariteit iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:35 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Volgens mij als iemand kan hem duidelijk maken dat fok niet de norm is dan stort ie in
en discriminatie is goed ??quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:32 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Uit het buitenland.
Vast gestolen en omgekat. Die Antillianen zijn vergif voor de maatschappij..
Hahahah ik lig dubbel!quote:
Nou niet bijdehand gaan doen, want ik woon in een wijk waar het stikt van dat tuig.quote:
dit is een vooroordeel, dat magquote:
Was weer smullen, alweer bedankt voor al je moeitequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
onder het motto, beter laat dan nooit
Filmpje: Woordenwisseling tussen Natasia en Huub (vanochtend bij het ontbijt)
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
een vooroordeel is als je het niet kent ... maar hij zegt zelf dat heel zijn wijk er vol van zit ... dus discriminatiequote:
Dank uquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
Nu lachte hij weer (beetje vreemd, dat wel)quote:
Absoluut. Hij is ook zeker niet dom, al maakt hij wel die indruk, maar hij iswel heel erg onaangepast en onopgevoed. Daarnaast natuurlijk vreselijk narcistisch en achterbaks. Zeker een van de sterkste spelers in het huis, zeker omdat zijn zwakke punt wordt gedekt door de redactie die hem pillen toeschuift zodra hij door het lint dreigt te gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Brian is een rat maar wel een goede speler. Uiteindelijk is hij wel voor een aantal van de exits direct verantwoordelijk geweest
Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is van de_Kolonel hé
Rekening mee houden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |