Mogelijk, al kwam ik deze spelling tegen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:26 schreef Apropos het volgende:
Moet dat niet nouvelle violence zijn?
Neequote:Ken jij trouwens Reis naar het einde van de nacht, sigme?
wilde ik net zeggen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:26 schreef Apropos het volgende:
Moet dat niet nouvelle violence zijn?
Ken jij trouwens Reis naar het einde van de nacht, sigme?
Celine heeft op een bepaald moment de gedaante aangenomen van een verschrikkelijke antisemiet en in die geest enige pamfletten geschreven, maar zijn eerste boeken vind ik meesterlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Mogelijk, al kwam ik deze spelling tegen.
[..]
Ik meen te weten dat violence vrouwelijk is.
[quote]Nee. Even gegoogeld, Celine, zie ik. Nooit wat van gelezen.
Foetusslurpers.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:36 schreef Autodidact het volgende:
Goedenavond, babyvreters.
Dat heb ik vaker gehoord; droeg WFH dat niet ook uit?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:36 schreef Apropos het volgende:
[..]
Celine heeft op een bepaald moment de gedaante aangenomen van een verschrikkelijke antisemiet en in die geest enige pamfletten geschreven, maar zijn eerste boeken vind ik meesterlijk.
Vruchten moet je moes van makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:36 schreef Autodidact het volgende:
Goedenavond, babyvreters.
Dat laatste standpunt, bedoel je? Ja, ik ben ook door een opstel van WFH bij hem terecht gekomen. Hij vergeleek het boek met de film Quai des Brumes - associatie die een andere commentator kennelijk ook had, al weet ik niet meer wie -, die ik nog steeds moet zien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord; droeg WFH dat niet ook uit?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:56 schreef sizzler het volgende:
De economische cijfers waar dit kabinet zijn berekeningen op heeft gemaakt zijn veel te rooskleurig. Als de nieuwe cijfers van het cpb bekend worden zullen er onvermijdelijk maatregelen getroffen moeten worden. Ik vermoed dat de plannen binnen een half jaar drastisch worden bijgesteld.
*bookmarkt deze uitspraak*
http://www.nu.nl/news.jsp?n=990706&c=34quote:Wiegel waarschuwt Bos voor te ruime begroting
DEN HAAG - Hoewel de Nederlandse economie er goed voor staat, moet minister van Financiën Wouter Bos de hand goed op de knip houden. "De minister van Financiën moet de teugels strak houden en collega-ministers die om meer geld vragen, in toom houden", aldus oud-politicus Hans Wiegel dinsdag tijdens een lezing in Den Haag.
De voormalige politieke leider van de VVD prees zijn partijgenoot Gerrit Zalm voor de behoedzame manier waarop deze het ambt van Bos de afgelopen jaren heeft bekleed. "Zalm ging altijd uit van 1,75 procent groei per jaar. Dat gaat nu anders gebeuren, want Bos raamt twee procent. Dan heb je zo'n zes miljard over om leuke dingen mee te gaan doen, maar het nadeel is dat je geen marge meer hebt", aldus Wiegel.
Wiegel was dinsdag aanwezig bij een netwerkevenement van Flevum in het Haagse Kurhaus-hotel. Daar gaf hij een lezing over economie en politiek. "Het gaat nu geweldig met de economie, maar het is net het weer. Over anderhalf jaar gaat het misschien veel slechter", aldus de oud-politicus in een gesprek met NU.nl. "Dan zullen de ministers weer de broekriem moeten aanhalen, zoals dat heet."
Bij het aantreden van het tweede kabinet-Balkenende zei de premier dat "na het zuur, het zoet komt". Het huidige kabinet zal het omgekeerde meemaken, verwacht Wiegel. "Nu eerst krijgen we de pepernoten en daarna de gard."
Nee, nog steeds niet. Ik moet trouwens eerst A Scanner Darkly nog kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:22 schreef sigme het volgende:
Lemmeb, heb je C'est arrivé près de chez vous nu al bekeken?
Zoveel lezen, ik moet nog zoveel lezen. Ik hoop maar dat ik tijd van leven heb.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat laatste standpunt, bedoel je? Ja, ik ben ook door een opstel van WFH bij hem terecht gekomen. Hij vergeleek het boek met de film Quai des Brumes - associatie die een andere commentator kennelijk ook had, al weet ik niet meer wie -, die ik nog steeds moet zien.
Dat doe je goed. Beschik je over inside information, of kwam deze gewoon uit de hoge hoed?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/news.jsp?n=990706&c=34
De eerste tekenen dat mijn voorspelling uitkomt.
Ik kan inmiddels 'recensie' spellen (jaja, soms onthoud ik wel wat), ik blijf je wel af en toe aan je kop zeuren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. Ik moet trouwens eerst A Scanner Darkly nog kijken.
in de tijd van Wiegelquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:50 schreef Monidique het volgende:
Of zijn die cijfers altijd rooskleurig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |