Klopt. En daarom is het ook een soort junior functie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze jou nu politiek adviseur gemaakt hebben? Heb je ervaring in de politiek? Je bent bedrijfskundige toch?
Oke. Leuk voor je.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Klopt. En daarom is het ook een soort junior functie.
Posters aan de vleeslat?quote:
Dat doen ze alleen op hoog niveau.quote:
Te stompzinnig voor woorden, zo'n reactie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:29 schreef Monidique het volgende:
Albayrak: Och gut, kijk, een Turkse asielzoeker, er staat 'Turkse' in mijn paspoort, dus ik zal maar een oogje dichtknijpen...
[14.gif]...
Precies. Ik snap dan ook niet dat Wilders dat zegt. Maar ja... het doet het goed bij het volk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Te stompzinnig voor woorden, zo'n reactie.
Een Monidique die beweert dat Wilders dat zegt is heel wat anders dan een Wilders die dat zegt. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Precies. Ik snap dan ook niet dat Wilders dat zegt. Maar ja... het doet het goed bij het volk.
Nee, is het een citaat? Nee. Wat moet ik anders concluderen uit Wilders' uitspraken dat het niet kan dat Albayrak straks Turkse vluchtelingen moet gaan beoordelen? Wat, precies? Alleen wat ik ervan maak. En als hij iets anders bedoelt, dan hoor ik dat graag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een Monidique die beweert dat Wilders dat zegt is heel wat anders dan een Wilders die dat zegt. Gelukkig maar.
Is goed hoor. Als je per se op dat niveau wilt blijven steken, dan moet je het zelf maar weten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, is het een citaat? Nee. Wat moet ik anders concluderen uit Wilders' uitspraken dat het niet kan dat Albayrak straks Turkse vluchtelingen moet gaan beoordelen? Wat, precies? Alleen wat ik ervan maak.
Ik heb wel een antwoord, maar ik vind het in jouw geval inderdaad makkelijker om het op deze manier op te lossen, aangezien dat antwoord toch niet aan jou besteed is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:42 schreef Monidique het volgende:
Duidelijk. Je hebt geen antwoord en je vindt het makkelijker om met vage ad hominems te komen, dan om mijn vragen specifiek te beantwoorden. Dat moet je inderdaad maar zelf weten.
Dat wordt weer wachten op vacatures voor 15.000 externe adviseurs.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:48 schreef sizzler het volgende:
[..]
Niet? Er wordt met lijsten gewerkt waar precies per departement en onderdeel wordt aangegeven hoeveel vacatures er geschrapt moeten worden. De secretarissen-generaal hebben tot 15 maart om bij de minister kenbaar te maken hoe die nieuwe organisatie er uit moet komen te zien. Natuurlijk zijn er onderdelen die niet aan de taakstelling (zo noemen we dat) mee willen doen (AIVD, KLPD, Tweede Kamer etc.) en het is de vraag welke agentschappen er onder vallen, maar de doelstellingen voor de departementen zijn vrij hard.
En daarmee werk voor du_ke.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat wordt weer wachten op vacatures voor 15.000 externe adviseurs.
Daar zal het wel weer op uitdraaien ja.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat wordt weer wachten op vacatures voor 15.000 externe adviseurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |