Goed excuus om er eens goed de bezem door te halenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:01 schreef sizzler het volgende:
[..]
Eigenlijk is heel Binnenlandse Zaken "zielig". De VVD was uitgeregeerd dus de ministers konden hun ministerie niet verdedigen in de onderhandelingen. Daardoor is BZK leeggeplukt: veiligheid gaat grotendeels naar Justitie, Grotestedenbeleid naar VROM, Bestuurlijke Vernieuwing wordt opgeheven, Koninkrijsrelaties naar Justitie en Randstad Holland naar VROM.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Masturbatie Marathon uitgezonden op Tien
Kan die rukzender echt niet verboden worden?
Pardon? Door de hele overheid wordt de bezem gehaald. 15.000 vacatures worden geschrapt!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed excuus om er eens goed de bezem door te halen.
Zal wel niet gebeuren.
Doet me een beetje denken aan bukakki-events. Populair onder de Duitsers en niet te vergeten Japanners.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Masturbatie Marathon uitgezonden op Tien
Kan die rukzender echt niet verboden worden?
De overheid is zo heerlijk vaag en breedquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
Pardon? Door de hele overheid wordt de bezem gehaald. 15.000 vacatures worden geschrapt!
Overheid in de enge zin van 200.000 of de brede definitie waar bijna 1.000.000 werken...?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
De overheid is zo heerlijk vaag en breed.
de brede definitie is vooral lekker.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Overheid in de enge zin van 200.000 of de brede definitie waar bijna 1.000.000 werken...?
Niet? Er wordt met lijsten gewerkt waar precies per departement en onderdeel wordt aangegeven hoeveel vacatures er geschrapt moeten worden. De secretarissen-generaal hebben tot 15 maart om bij de minister kenbaar te maken hoe die nieuwe organisatie er uit moet komen te zien. Natuurlijk zijn er onderdelen die niet aan de taakstelling (zo noemen we dat) mee willen doen (AIVD, KLPD, Tweede Kamer etc.) en het is de vraag welke agentschappen er onder vallen, maar de doelstellingen voor de departementen zijn vrij hard.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:38 schreef Monidique het volgende:
En die 15.000 is een voornemen en staat zelfs niet eens vast.
Tsjonge jonge, ze hebben je wel binnengehengeld he?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:48 schreef sizzler het volgende:
[..]
Niet? Er wordt met lijsten gewerkt waar precies per departement en onderdeel wordt aangegeven hoeveel vacatures er geschrapt moeten worden. De secretarissen-generaal hebben tot 15 maart om bij de minister kenbaar te maken hoe die nieuwe organisatie er uit moet komen te zien. Natuurlijk zijn er onderdelen die niet aan de taakstelling (zo noemen we dat) mee willen doen (AIVD, KLPD, Tweede Kamer etc.) en het is de vraag welke agentschappen er onder vallen, maar de doelstellingen voor de departementen zijn vrij hard.
heheheheh eigenlijk toch best jammer van zo'n jongen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsjonge jonge, ze hebben je wel binnengehengeld he?. Sizzler de ambtenaar
.
Wacht maar, misschien slokt het systeem jou ook nog wel eens op. Baan, huis, hypotheek, auto, tv om de ellende te vergeten, PL'etje, skibox..quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
heheheheh eigenlijk toch best jammer van zo'n jongen.
Binnenkort gaat hij CDA of PvdA stemmen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef sigme het volgende:
[..]
.
Hey, ik ben politiek adviseur. Eigenlijk hetzelfde als wat we hier doen, maar dan krijg ik er voor betaald!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef sigme het volgende:
[..]
.
Jongen, je bent geïncorpereerd. Ze hebben je gekócht. En je zal op een stevige PvdA gaat hopen, zelfs als je blijft vasthouden aan de VVD om op te stemmen, als "rebellie". Omdat je eigenlijk iemand anders was..quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hey, ik ben politiek adviseur. Eigenlijk hetzelfde als wat we hier doen, maar dan krijg ik er voor betaald!
Hoe kunnen ze jou nu politiek adviseur gemaakt hebben? Heb je ervaring in de politiek? Je bent bedrijfskundige toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hey, ik ben politiek adviseur. Eigenlijk hetzelfde als wat we hier doen, maar dan krijg ik er voor betaald!
Inclusief getrol?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Och, dit zei men 10 jaar geleden ook al tegen me. Toen lachte ik diegenen ook al uit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:58 schreef sigme het volgende:
Dat zeggen ze allemaal..
Voor je het weet zit je tien jaar op de zaak.
Ja, je bent inmiddels al wat oud om nog jong en veelbelovend te zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Och, dit zei men 10 jaar geleden ook al tegen me. Toen lachte ik diegenen ook al uit.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, je bent inmiddels al wat oud om nog jong en veelbelovend te zijn. Ik geef je goeie kans te ontsnappen
.
Klopt. En daarom is het ook een soort junior functie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze jou nu politiek adviseur gemaakt hebben? Heb je ervaring in de politiek? Je bent bedrijfskundige toch?
Oke. Leuk voor je.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Klopt. En daarom is het ook een soort junior functie.
Posters aan de vleeslat?quote:
Dat doen ze alleen op hoog niveau.quote:
Te stompzinnig voor woorden, zo'n reactie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:29 schreef Monidique het volgende:
Albayrak: Och gut, kijk, een Turkse asielzoeker, er staat 'Turkse' in mijn paspoort, dus ik zal maar een oogje dichtknijpen...
[14.gif]...
Precies. Ik snap dan ook niet dat Wilders dat zegt. Maar ja... het doet het goed bij het volk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Te stompzinnig voor woorden, zo'n reactie.
Een Monidique die beweert dat Wilders dat zegt is heel wat anders dan een Wilders die dat zegt. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Precies. Ik snap dan ook niet dat Wilders dat zegt. Maar ja... het doet het goed bij het volk.
Nee, is het een citaat? Nee. Wat moet ik anders concluderen uit Wilders' uitspraken dat het niet kan dat Albayrak straks Turkse vluchtelingen moet gaan beoordelen? Wat, precies? Alleen wat ik ervan maak. En als hij iets anders bedoelt, dan hoor ik dat graag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een Monidique die beweert dat Wilders dat zegt is heel wat anders dan een Wilders die dat zegt. Gelukkig maar.
Is goed hoor. Als je per se op dat niveau wilt blijven steken, dan moet je het zelf maar weten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, is het een citaat? Nee. Wat moet ik anders concluderen uit Wilders' uitspraken dat het niet kan dat Albayrak straks Turkse vluchtelingen moet gaan beoordelen? Wat, precies? Alleen wat ik ervan maak.
Ik heb wel een antwoord, maar ik vind het in jouw geval inderdaad makkelijker om het op deze manier op te lossen, aangezien dat antwoord toch niet aan jou besteed is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:42 schreef Monidique het volgende:
Duidelijk. Je hebt geen antwoord en je vindt het makkelijker om met vage ad hominems te komen, dan om mijn vragen specifiek te beantwoorden. Dat moet je inderdaad maar zelf weten.
Dat wordt weer wachten op vacatures voor 15.000 externe adviseurs.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:48 schreef sizzler het volgende:
[..]
Niet? Er wordt met lijsten gewerkt waar precies per departement en onderdeel wordt aangegeven hoeveel vacatures er geschrapt moeten worden. De secretarissen-generaal hebben tot 15 maart om bij de minister kenbaar te maken hoe die nieuwe organisatie er uit moet komen te zien. Natuurlijk zijn er onderdelen die niet aan de taakstelling (zo noemen we dat) mee willen doen (AIVD, KLPD, Tweede Kamer etc.) en het is de vraag welke agentschappen er onder vallen, maar de doelstellingen voor de departementen zijn vrij hard.
En daarmee werk voor du_ke.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat wordt weer wachten op vacatures voor 15.000 externe adviseurs.
Daar zal het wel weer op uitdraaien ja.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat wordt weer wachten op vacatures voor 15.000 externe adviseurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |