Maar die is nu permanent gesloten omdat die eigenaar vertrokken is. Dus het hele gebouw heeft geen nutquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:40 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik ga vrij weinig met de trein die kant op maar de laatste keer dat ik daar was zat daar nog een winkeltje of kiosk of zo met drinken,broodjes etc
Ze kunnen niet helemaal open. Die hele lijn heeft van die mooie juweeltjes als station!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Schuifraampjes... Als ze helemaal open kunnen kan je naar het dak
Ehm. Nee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:23 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ziet er toch best gezellig uit?
[afbeelding]l
Whehe ik doe dus altijd exact hetzelfde, meer dan 10 minuten wachten is de tram naar HS pakken. Ken ik je toevallig? TH-Rijswijk, of werk je daar in de buurt?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ik sta elke dag op Rijswijk (helaas) en ik verbaas mij erover hoe verschrikkelijk het daar binnen kan stinken. Het draagt niet bij aan een prettige "wachttijd" en meestal pak ik gewoon de tram naar Den Haag Centraal. Sowieso zijn de meeste Centraal Stations niet bepaald een schoonheid. Rotterdam, Den Haag en Utrecht zijn alledrie erg lelijk.
hoezo, hebbie daar steentjes lopen koppe?quote:
Misschien dat ik het in abn begrijp?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:00 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hoezo, hebbie daar steentjes lopen koppe?![]()
Wist je dat ergens halverwege op perron richting Rotterdam een apparaat hangt dat de luchtkwaliteit monitort en (als ik het goed begrepen heb) ook een soort luchtverfrisser moet sproeien? Het enige probleem: de luchtverfrisser is opquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:35 schreef Hi_flyer het volgende:
En Rijswijk stinkt inderdaad gruwelijk, is deprimerend, treinen rijden er hard en er springen altijd gasten voor als ik net naar huis wil, of er op tijd moet zijn.
Mijn nominatie is dus Rijswijk.
TH Rijswijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:30 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Whehe ik doe dus altijd exact hetzelfde, meer dan 10 minuten wachten is de tram naar HS pakken. Ken ik je toevallig? TH-Rijswijk, of werk je daar in de buurt?
Is het niet handiger om uit te zoeken waar die stank vandaan komt in plaats van een grote Ambi pur op te hangen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Wist je dat ergens halverwege op perron richting Rotterdam een apparaat hangt dat de luchtkwaliteit monitort en (als ik het goed begrepen heb) ook een soort luchtverfrisser moet sproeien? Het enige probleem: de luchtverfrisser is op![]()
Dat is een stuk Duits erfgoed?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:38 schreef Fredo24 het volgende:
[afbeelding]
Station Rilland-Bath.
Alle kleine zeeuwse stations mogen ze van mij sluiten.![]()
Mja, ik moet je daar eigenlijk wel gelijk in geven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:50 schreef Djeez het volgende:
En nog is niet duidelijk wat het lelijkste station is ?! Ik ga toch maar voor mijn eigen Assen, dat blijft gewoon een lelijk staaltje polderarchitectuur...
Ach... er zit een restauratie en een wc. Meer heb je niet nodigquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mja, ik moet je daar eigenlijk wel gelijk in geven.
Dat stationsgebouw heeft de uitstraling van een stapel turf met faalangst.
Ooit nog eens 's avonds een uur op een trein moeten wachten daar. Het leken wel eeuwen.quote:
Er is geen reet te doen en er staat niks, :/quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ooit nog eens 's avonds een uur op een trein moeten wachten daar. Het leken wel eeuwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |