quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Tja, dit is door een apparaat gedaan, niet door zo'n uefa-systeem met hete bitterballen
Iedereen zag toch dat er visdraadjes aan die ballen zatenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Tja, dit is door een apparaat gedaan, niet door zo'n uefa-systeem met hete bitterballen
Och, het zou mij niets verbazen.quote:
Ajax moet tegen RKC hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:29 schreef kevin6188 het volgende:
Op naar de Kuip, whehe.
Dat balletjes trekken was spannender dan de wedstrijd. Big smile toen NAC eruit kwam.
2 voor de prijs van 1quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:21 schreef StarGazer het volgende:
KNJB!!! Ajax heeft de KNVB beker gekocht! Zionistisch complot!!! Het is allemaal niet eerlijk!!! Boehoehoehoe
nac met 3-0 winnen van psvquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:01 schreef PLAE@ het volgende:
haha die loting![]()
Jammer dat Utrecht en psv niet door zijn gegaan.
ik weet het, belachelijk, als we die kuip willen slopen doen we dat, of het nou Vak s is of niet toch?quote:
maar het is echt zo hoor !quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:21 schreef StarGazer het volgende:
KNJB!!! Ajax heeft de KNVB beker gekocht! Zionistisch complot!!! Het is allemaal niet eerlijk!!! Boehoehoehoe
Zou mooi zijn. En vrij vervoer graag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Finale wordt Ajax - NAC
Of NAC - Ajax.
Vrij vervoer naar dat dorp? Nooitquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:37 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. En vrij vervoer graag.
Nou als er ergens geen hol te beleven is dan is het waalwijk wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:53 schreef toma het volgende:
[..]
kutwaalwijk is voor mij op de fiets goed te doen
quote:
Ach, hou toch op. Waalwijk is tof.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nou als er ergens geen hol te beleven is dan is het waalwijk wel.
Juistquote:
En omdat de helft van de VBL-users geband is door dat regiemquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt omdat er geen kakkerlakken meer durven te komen.
Vol voor de beker gaan? Dus spelers sparen met het oog op de halve finale tegen RKC midden april?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:33 schreef RayMania het volgende:
RKC mag geen probleem zijn, vol voor de beker gaan nu. Of PSV moet de komende twee speelronden punten verspelen, waardoor de titel enigsinds in beeld komt, maar dat zie ik niet gebeuren.
Doe is normaal joh, sparen voor RKC?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:33 schreef RayMania het volgende:
RKC mag geen probleem zijn, vol voor de beker gaan nu. Of PSV moet de komende twee speelronden punten verspelen, waardoor de titel enigsinds in beeld komt, maar dat zie ik niet gebeuren.
Mooi toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
En omdat de helft van de VBL-users geband is door dat regiem![]()
Mjah, ik schat RKC hoger in dan Excelsior..quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
We winnen daar dus echt wel van gek, die finale moeten we knallen![]()
daarom, even over exselsior heen knallenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, ik schat RKC hoger in dat Excelsior..![]()
Leer lezen, gast.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt omdat er geen kakkerlakken meer durven te komen.
Thuis wonnen we dit seizoen wel érg simpel van RKC.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, ik schat RKC hoger in dan Excelsior..![]()
Inderdaad zeg, irritant dat langdradige getouwtrek.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:33 schreef Black-Death het volgende:
Edit: btw, het is nu 1 maart, en Rosales is nog steeds NIET weg.. Wat een onzin zeg
En Ajax ondertussen maar salaris betalenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, irritant dat langdradige getouwtrek.
In de beker heb je nog een verlengging om het goed te makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, ik schat RKC hoger in dan Excelsior..![]()
Zoals toen tegen Roda met de omhaal van Klaasquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:00 schreef Doc het volgende:
[..]
In de beker heb je nog een verlengging om het goed te maken
Ik heb echt staan schreeuwen in me kamer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef Black-Death het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=a52yq2V3ceo
"Hier zijn bijna geen woorden voor"
En die reactie van Stevens, heerlijk. Ik heb het toen echt uitgeschreeuwd van genot
5000 views van de 15000 zijn van mij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef Black-Death het volgende:
En die reactie van Stevens, heerlijk. Ik heb het toen echt uitgeschreeuwd van genot
Prachtig moment was dat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef Black-Death het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Prachtig moment was dat.
Ik kon die wedstrijd niet zien omdat ik pas 23.00 uit school was. Ik kwam thuis en mijn toenmalige huisgenoot (PSV-fan) kwam al naar me toe.... "wat een losers joh, dat Ajax, verliezen ze gewoon met 1-0 van Roda in de halve finale."
Ik zo van: "Serieus?" Dus ik plof neer voor de TV, zet hem aan. Staat het fukking 3-1 voor Ajax. Hij had maar gekeken tot de 91e minuut ofzo. Ik lachen enzo...
Je had er bij moeten zijn denk ik![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Prachtig moment was dat.
Ik kon die wedstrijd niet zien omdat ik pas 23.00 uit school was. Ik kwam thuis en mijn toenmalige huisgenoot (PSV-fan) kwam al naar me toe.... "wat een losers joh, dat Ajax, verliezen ze gewoon met 1-0 van Roda in de halve finale."
Ik zo van: "Serieus?" Dus ik plof neer voor de TV, zet hem aan. Staat het fukking 3-1 voor Ajax. Hij had maar gekeken tot de 91e minuut ofzo. Ik lachen enzo...
Je had er bij moeten zijn denk ik![]()
quote:Verleden van Charisteas lijkt vergeten
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 2 maart om 08:53
Na de bekendmaking van de komst van toenmalig Ajacied Angelos Charisteas vervloekte Rotterdamse aanhang het bestuur op alle mogelijke fronten. Nu we een aantal maanden verder zijn, lijkt de Griekse international geaccepteerd door de Feyenoord-fans.
Tijdens zijn eerste training werd hij nog door twee bodyguards begeleidt naar het trainingsveld. Wie nu een bezoekje aan een oefensessie brengt, zal een opgeluchte aanvaller zien die de tijd neemt om iedereen van foto’s en handtekeningen te voorzien. Zijn doelpunten in de voorgaande duels hebben een hoop veranderd aan het beeld van de lange aanvaller.
“Zelf vind ik hem een grote Kiprich-potentie hebben. Voetballend is hij zelfs beter dan Kiprich was. Ik vraag daarom wel eens op de man af: als Charisteas nu van een andere club was gekomen dan Ajax, had je hem dan wel gauw in je hart gesloten. Het antwoord is dan bijna altijd ja”, aldus Joop Verschuren, manager van de overkoepelende officiële Supportersvereniging Feyenoord.
Ook oud-spits en stadionspeaker Peter Houtman is blij verrast met de ontwikkeling van ‘Harry’. “Charisteas is nooit echt een killer geweest, maar na zijn doelpunt tegen Wisla Krakow in de strijd om de UEFA Cup is hij steeds sterker geworden. Knap dat hij nu clubtopscorer is in zo’n moeilijk draaiend team.”
Zo diep zitten ze in de put!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Charisteas vergelijken met één van hun grootste clubiconen.......
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:46 schreef Pritt het volgende:
Hij is in iedergeval even lelijk als Kiprich.
Ik vind die allerlaatste regel van dat bericht ook wel mooi, 'knap dat hij clubtopscorer is'... Excelsior heeft er ook een, so what?quote:
Ik viel in slaap tijdens die wedstrijd en toen ik die goal zag was ik weer wakkerquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef Black-Death het volgende:
Hehehe toen zat ik als een gek door het huis heen te rennenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik viel in slaap tijdens die wedstrijd en toen ik die goal zag was ik weer wakker![]()
Vrijdagavond wedstrijdquote:Ajax-NAC twee dagen eerder
ZEIST - Het competitieduel in de eredivisie tussen Ajax en NAC verschuift van zondag 15 april naar vrijdag 13 april, meldde vrijdag de KNVB. De bond moet de wedstrijd twee dagen naar voren halen vanwege de uitzendrechten van RTL. Die zender mag rechtstreeks op vrijdagavond een competitiewedstrijd uitzenden en Ajax is aan de beurt.
Het competitietreffen tussen AZ en Vitesse schuift een dag op van zaterdag 14 april naar zondag 15 april. Ook dat heeft met de televisiecontracten te maken.
Avondwedstrijden zijn meestal wel relaxed, daarna stad in.quote:
ik zat samen met een vriend tv te kijken. Toen vlogen we elkaar meteen in de armen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hehehe toen zat ik als een gek door het huis heen te rennen
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Charisteas vergelijken met één van hun grootste clubiconen.......
![]()
Hehe was idd gekkenhuisquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:03 schreef Silenus het volgende:
God, wat zat ik te zeiken zeg in het stadion. "Hoe kunnen die mongolen nou een finale zo laten schieten?? Eikels, stumperds!! Shit man, WAT een sukkels! Ze kunnen echt HELEMAAL niks!!!" Etc etc (Vanaf de 0-1 dus ongeveer)
Ik zat op 128, net in het verlengde van de omhaal die later zou komen. Benen al languit over de lege stoeltjes voor me, armen over elkaar en bij elke bal (of ie nou goed of slecht was) driftig nee schudden..."Speel die bal nou wat strakker, godver! Wat kan je wel?" Er zat echt he-le-maal geen voetbal in de ploeg die avond.
En toen, terwijl ik mn vingers al naar m'n mond ging zetten voor een fluitconcert, KJH met z'n FANTASTISCHE omhaal. Tijdens die omhaal had ik mn benen alweer teruggetrokken en toen ik hem het doel in zag stuiteren vloog ik een meter of twee de lucht in, omhelsde de onbekende persoon naast me innig, toen m'n maat waar ik mee was, vervolgens ging ik op 'One step beyond' een hele rare dans doen om tijdens die dans naar een andere maat een smsje te sturen.
Ik weet niet of jullie dat wel eens doen, als Ajax net een wereldgoal heeft gemaakt, maar dat is echt fucking lastig.
Ik typte iets als waaa gekkehuis!!!!! (Die uitroeptekens typen met je linkerduim als je met de rechter nog in het wilde weg aan het zwaaien bent...)...Toen kreeg ik iets terug van Heb 'm uitgezet na 90min, wat is er dan?, waarbij ik weer deze stuurde...(Ik heb 'm nog)...22/03/06...23.05.33 JGAST! Kijk je niet? In de laatste seconde een van basten omhaal van KJH! Nu 2-1!! TE VET. Vervelend ook nog, tijdens het typen van die sms scoorde Ajax de 2-1. Die hele verlenging wist ik van gekkigheid niet meer waar ik heen moest rennen, wie ik op de schouder moest meppen van blijdschap en hoe hoog ik moest springen..
Wát een slot.![]()
Ik heb het nu van me afgeschreven, ik heb het verwerkt...Silenus, 't is voorbij. Laat het los.
dit is veel beter manquote:
waarom niet via Ajax.nl danquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:05 schreef Camplo het volgende:
Kut bol.com
gisteren Ajax 1995 DVD besteld en gvd nog niet binnen!
Gladjakkers!
Ja, die had het verschil wel gemaakt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef MCH het volgende:
Met Charisteas stond Ajax vast nog wel bovenaan, hij scoorde vorig best wel de nodige doelpunten op het einde van wedstrijden.
Leuk verhaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:03 schreef Silenus het volgende:
God, wat zat ik te zeiken zeg in het stadion. "Hoe kunnen die mongolen nou een finale zo laten schieten?? Eikels, stumperds!! Shit man, WAT een sukkels! Ze kunnen echt HELEMAAL niks!!!" Etc etc (Vanaf de 0-1 dus ongeveer)
Ik zat op 128, net in het verlengde van de omhaal die later zou komen. Benen al languit over de lege stoeltjes voor me, armen over elkaar en bij elke bal (of ie nou goed of slecht was) driftig nee schudden..."Speel die bal nou wat strakker, godver! Wat kan je wel?" Er zat echt he-le-maal geen voetbal in de ploeg die avond.
En toen, terwijl ik mn vingers al naar m'n mond ging zetten voor een fluitconcert, KJH met z'n FANTASTISCHE omhaal. Tijdens die omhaal had ik mn benen alweer teruggetrokken en toen ik hem het doel in zag stuiteren vloog ik een meter of twee de lucht in, omhelsde de onbekende persoon naast me innig, toen m'n maat waar ik mee was, vervolgens ging ik op 'One step beyond' een hele rare dans doen om tijdens die dans naar een andere maat een smsje te sturen.
Ik weet niet of jullie dat wel eens doen, als Ajax net een wereldgoal heeft gemaakt, maar dat is echt fucking lastig.
Ik typte iets als waaa gekkehuis!!!!! (Die uitroeptekens typen met je linkerduim als je met de rechter nog in het wilde weg aan het zwaaien bent...)...Toen kreeg ik iets terug van Heb 'm uitgezet na 90min, wat is er dan?, waarbij ik weer deze stuurde...(Ik heb 'm nog)...22/03/06...23.05.33 JGAST! Kijk je niet? In de laatste seconde een van basten omhaal van KJH! Nu 2-1!! TE VET. Vervelend ook nog, tijdens het typen van die sms scoorde Ajax de 2-1. Die hele verlenging wist ik van gekkigheid niet meer waar ik heen moest rennen, wie ik op de schouder moest meppen van blijdschap en hoe hoog ik moest springen..
Wát een slot.![]()
Ik heb het nu van me afgeschreven, ik heb het verwerkt...Silenus, 't is voorbij. Laat het los.
Wat een onzin. Bij Ajax heeft ie nooit echt overtuigd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef MCH het volgende:
Met Charisteas stond Ajax vast nog wel bovenaan, hij scoorde vorig jr. best wel de nodige doelpunten op het einde van wedstrijden.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik lag in bed te slapen toen KJH de 1-1 scoorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |