zo van ik vind het volgende topic toch leukerquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:03 schreef DennisMoore het volgende:
Dit wordt een onmeunig populair topic, ik voel het nu al!.
dan moet dat wel voor zondag gebeuren hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Tenzij de wereld (of FOK!, of komt dat op hetzelfde neer![]()
) vergaat voor die tijd.
die zegt mij nederlands docent altijd.. echt totaal niet grappigquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo van ik vind het volgende topic toch leuker![]()
ik heb hem van Toon van Driel van stamgasten "geleend"quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
die zegt mij nederlands docent altijd.. echt totaal niet grappig![]()
Uitgeleend?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:52 schreef DennisMoore het volgende:
Toch maar 's gaatjes in m'n nieuwe riem maken.
Nu, waar is m'n boormachine?
Ik kan alles uitleggen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:00 schreef DennisMoore het volgende:
Verrek buurman, ik hier?
Hebben we ook nooit gehad, 1 dag sneeuw maar en dat noemde ik niet echt winterquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
van mij mag het nu wel lente worden, als we toch geen winter meer krijgen
deze eeuw is dan ook pas 7 jaar oudquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit was de warmste winter van deze eeuw tot nu toe. Gemiddeld 6 graden.
En als het je baas niet is, zijn je ouders het wel die je een wastlijst met dingen gevenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:22 schreef NathaN het volgende:
Leuk, zo'n baas die de dag voor je (werk)vakantie langskomt en zegt: Oh ja, voor je weggaat heb ik deze hele waslijst nog even nodig.
*grmbl*
Ja, maar m'n ouders rebelleer ik al jaren tegen. Bij m'n baas ligt dat wat lastiger...quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:28 schreef Cahir het volgende:
En als het je baas niet is, zijn je ouders het wel die je een wastlijst met dingen geven
Zondagochtend. En ik vermoed dat zondagmiddag m'n ex intrekt om voor de dvd's planten te zorgen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
Wanneer vertrek je Nate?
sounds failiairquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:22 schreef NathaN het volgende:
Leuk, zo'n baas die de dag voor je (werk)vakantie langskomt en zegt: Oh ja, voor je weggaat heb ik deze hele waslijst nog even nodig.
*grmbl*
Maar je had je deur ook op slot moeten doen, dan kon die stomme Murphy niet binnenkomenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar m'n ouders rebelleer ik al jaren tegen. Bij m'n baas ligt dat wat lastiger...
Tuurlijk. Je wilt toch niet dat ze zich over het hele forum verspreiden? Ik bedoel, HIV en zo. En misschien wel besmettelijke geaardheid. Niets is zeker! Isoleren die hap.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:57 schreef Waxxer het volgende:
Dus dat is een reden voor een reeks? Zo "en plein publique"?
IK had nergens last van...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:03 schreef Ang3l het volgende:
Lekker weer?
Het zeikt als een enorme gieter
Veel plezier prul.quote:EN ik moet strakkies door de regen naar de Effenaar.
Maria Mena
Ik ook niet, ik zat in de Tweety / Chickiequote:
BBQ Chickenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:14 schreef NathaN het volgende:
*wacht tot de pizza klaar is*
Straks is het Fok! Flikker Forum. En wie zit daar nou op te wachten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je wilt toch niet dat ze zich over het hele forum verspreiden? Ik bedoel, HIV en zo. En misschien wel besmettelijke geaardheid. Niets is zeker! Isoleren die hap.
Espresso aan het einde van de dag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:53 schreef NathaN het volgende:
Hmz, inkakmomentje.
Niet handig als je nog moet sporten...
Ja getver!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Straks is het Fok! Flikker Forum. En wie zit daar nou op te wachten..
Vroeg naar bed vanavond..quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:11 schreef wonderer het volgende:
Bijna einde van de week, nog even doorzetten!
Heb net ene blikje red bull op. Telt dat ook?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Espresso aan het einde van de dag..
Vlarp... je bent nog jong. Jeez!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vroeg naar bed vanavond..
of niet meer in de kroeg hangen op woensdag
Mijn halve klas gaat erheenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:03 schreef Ang3l het volgende:
Lekker weer?
Het zeikt als een enorme gieter
EN ik moet strakkies door de regen naar de Effenaar.
Maria Mena
*LOL* Nou ik zal een spandoekje makenquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Nou ik zal een spandoekje maken"Ik ken Erik!"
Kan ik je niet aandoen.quote:
Whehe. Nou, ik heb je niet zo lang gezien, maar zo raar was je toch niet? Hooguit wat enthousiastquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik je niet aandoen.
Morgen al die vragen "Wie was die rare nicht met dat spandoek?!"
Ik was een beetje hyper. Te veel Red Bull en het feit dat D er was. *slik*quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. Nou, ik heb je niet zo lang gezien, maar zo raar was je toch niet? Hooguit wat enthousiast.
Weinig. Hooguit tranenquote:En ik weet natuurlijk niet wat Maria Mena in je losmaakt.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
Angel is haske raar.
Weet ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens is Maria Mena wel tof hoor.
Volgens mij wel, maar ikw eet niet zeker of ik nu aan hetzelfde denk als jijquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gek ben.
Dat heb ikje toch wel eens gegeven dat gedicht/verhaal?
Gek is dat ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ikw eet niet zeker of ik nu aan hetzelfde denk als jij
Dat snap ik. Al krijg ik wel genoeg van Just hold me. En sinds mijn moeder dat het luchtalarmnummer noemde krijg ik vreemde voorstellingen in mijn hoofdquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ikVind haar stem heel mooi.
Maar het maakt geenin me los, dat bedoelde ik. Eerder een
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat snap ik. Al krijg ik wel genoeg van Just hold me. En sinds mijn moeder dat het luchtalarmnummer noemde krijg ik vreemde voorstellingen in mijn hoofd.
*stil*quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:39 schreef Ang3l het volgende:
IK GAAAAAA
Als de hele wereld zo gek was als hij, zou het een veel mooiere plek zijn om te wonenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef wonderer het volgende:
Hm, nee, dat had ik nog nooit gelezen.
En als dat de definitie van gek is, ben ik normaal
Welterusten Waxxerquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:44 schreef Waxxer het volgende:
Ik viel gisteren weer verrrrr na middernacht in slaapen ik moest vanmorgen werken (om half vijf op
![]()
).
Dan zijn er twee opties: of echt heeeeeellll vroeg naar bed gaan, of wakker blijven en dan hyper worden en weer de hele avond zaken op dit forum mikken waar ik me morgen weer enorm voor schaam en dan inzie dat ik niet helemaal spoor.
Ik geloof dat ik maar voor optie een kies...
Jajajajajaja!quote:
Volgens mij begin je al. Vlug naar bed nu.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajajaja!Kijk, het zit zo: bij Vlarp heb ik al een grens bereikt. Ik moet daarmee oppassen. Want als hij dan bijvoorbeeld gaat zeggen dat hij thee gaat drinken, of dat hij de hertjes in het bos gaat voeren, of nou ja, welke activiteit dan ook, dan zijn dus de rapen gaar. Dan komen er weer hele verhalen over hoe ik dat vind en hoe ik denk dat dat dan gaat. En dan verpest ik dat gewoon definitief.
Qua Blubberzwijn van hetzelfde laken een pak. Als hij zegt wat hij gegeten heeft vandaag (althans, dat mag ik hopen), dan ga ik daar dermate uitgebreid op in, dat ik hem het plezier in het online communiceren ontneem. Dus veiligheidshalve moet ik voor mijzelf en de virtuele omgeving kiezen, en vroeg naar bed gaan. Want let wel, Tha_Erik: dit waren slechts twee voorbeelden.
Hai!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vlarp... je bent nog jong. Jeez!
Als ik dat nou zou gaan beginnen te zeggen!!
Jij uitgebluste sufkut!
Hoo hoo, het tijdstip bepaal ik zelf he??quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij begin je al. Vlug naar bed nu.
Droom zacht
Als je morgen vrij bent dan ga je toch rond een uur of middernacht slapen en morgen lekker zo lang als je wilt in bed blijvenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo, het tijdstip bepaal ik zelf he??
Als ik nu ga slapen, ben ik weer om half vijf wakker, echterrrr ben ik morgen vrij.
Oh, dat klinkt zo heerlijk..quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je morgen vrij bent dan ga je toch rond een uur of middernacht slapen en morgen lekker zo lang als je wilt in bed blijven?
Jij moet wel werken?quote:
Nou, ja, ik heb morgen een planning bomvol studie-activiteiten en deel twee van het administratiedagje...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je morgen vrij bent dan ga je toch rond een uur of middernacht slapen en morgen lekker zo lang als je wilt in bed blijven?
Ja, nee, ik zorg voor het ontstaan van een beeld, en daarmee "beschadig" ik dan die persoon. En dan zit bijvoorbeeld, even als voorbeeld, Vlarp, dan is Vlarp dus weer uren bezig om alles uit te leggen en dat hij ook grote moeite heeft om met de situatie om te gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
Dat zegt meer over die andere mensen dan over jou. Vooral door blijven posten, Wax.
Daar moet ik je eigenlijk wel gelijk in geven. Maar ik had het meer over die Renault dingen. Als mensen daar intrappen, mja... terwijl jij helemaal niet de intentie had om het uberhaupt over te laten komen als zijnde "echt".quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nee, ik zorg voor het ontstaan van een beeld, en daarmee "beschadig" ik dan die persoon. En dan zit bijvoorbeeld, even als voorbeeld, Vlarp, dan is Vlarp dus weer uren bezig om alles uit te leggen en dat hij ook grote moeite heeft om met de situatie om te gaan.
Hoi!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nee, ik zorg voor het ontstaan van een beeld, en daarmee "beschadig" ik dan die persoon. En dan zit bijvoorbeeld, even als voorbeeld, Vlarp, dan is Vlarp dus weer uren bezig om alles uit te leggen en dat hij ook grote moeite heeft om met de situatie om te gaan.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik slaap nou al de hele week maar vier à vijf uur. Het lukt me gewoon niet om 's nachts normaal in slaap te vallen..
Nou ben jij ook wel hypergevoelig voor een heren bij wie je een heel "met natte haartjes en jongenspyjama op de bank met een glas roosvicee limonade" verhaal kunt bedenken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajajaja!Kijk, het zit zo: bij Vlarp heb ik al een grens bereikt. Ik moet daarmee oppassen. Want als hij dan bijvoorbeeld gaat zeggen dat hij thee gaat drinken, of dat hij de hertjes in het bos gaat voeren, of nou ja, welke activiteit
Die ligt dan gewoon lekker te ronken terwijl ik er zoquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar is het niet zo dat je dan inene samenwoont en dat je GL dan in bed zo van "ja nou ik zeg, zeg ik, ik zeg... bep-bepperde-bep-bep-bep..."
Ow, daar ga ik al...
Espresso is vies, vinden mijn smaakpapillen. En ik ben erg geneigd het met ze eens te zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Espresso aan het einde van de dag..
Ik herinner m'n afdelingshoofd zo nu en dan even aan het feit dat ALS de beoordelingsgesprekken gevoerd moeten gaan worden dat ik dan ook over de euri's wil babbelen.. nah ja, ze willen dat pas echt beoordelen als ik minstens een jaar op de afdeling zit. Zit wel wat in, want ik heb geen fatsoenslijk diploma en totaal geen werkervaring in die richting op m'n CV staan..quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als ze je ook nog zo zouden betalen.
Minstens 2x een dubbele espresso op het werk..quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Espresso is vies, vinden mijn smaakpapillen. En ik ben erg geneigd het met ze eens te zijn.
Heeft hij daar allemaal diploma's voor? Das knap veelquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:10 schreef wonderer het volgende:
Ben benieuwd wanneer Brad zijn volgende functioneringsgesprek heeft... Hij houdt in zijn eentje het bedrijf gaande, bij wijze van spreken. Hij is helpdesk (zowel voor klanten als intern), developer, maintenance, marketing en support... Als ze hem zouden ontslaan, kunnen ze het bedrijf wel opdoeken
Maar hij werkt dus wel op zaterdag
Eigen bedrijfje beginnen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:10 schreef wonderer het volgende:
Ben benieuwd wanneer Brad zijn volgende functioneringsgesprek heeft... Hij houdt in zijn eentje het bedrijf gaande, bij wijze van spreken. Hij is helpdesk (zowel voor klanten als intern), developer, maintenance, marketing en support... Als ze hem zouden ontslaan, kunnen ze het bedrijf wel opdoeken
Maar hij werkt dus wel op zaterdag
Nee, hij is gewoon geniaal.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Heeft hij daar allemaal diploma's voor?![]()
Daar hadden we het gister nog overquote:
Kan je in Amerika gewoon die plek krijgen dan zonder diplomas? Ik dacht dat je overal een diploma voor moest hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon geniaal.
Technisch gezien is hij alleen software developer. Maar omdat ie overal verstand van heeft, of het gewoon logisch kan beredeneren, komen ze altijd bij hem om hulp bedelen.
Één van de goedkoopste koffieautomaten van DE.. dus neequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een fatsoenlijke met een echt apparaat?
Mja, hij "heeft" die plekken niet echt. Hij is bachelor of science met een major in software engineering en minors in computer science, math en computer engineering (of andersom, dat weet ik niet meer) en is dus als software engineer aangenomen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kan je in Amerika gewoon die plek krijgen dan zonder diplomas? Ik dacht dat je overal een diploma voor moest hebben.
De gemiddelde DE uit de apparaat smaakt iig een stuk beter dan de Cafebarmeuk die wij op de gangen hebben staan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Één van de goedkoopste koffieautomaten van DE.. dus nee. De espresso smaakt gewoon beter dan de standaard koffie uit dat apparaat..
Wij hadden zo'n ding in het oude pand.. zelfs de meeste verstokte koffiedrinkers gingen over op thee of oploskoffie omdat het echt te smerig voor woorden was...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De gemiddelde DE uit de apparaat smaakt iig een stuk beter dan de Cafebarmeuk die wij op de gangen hebben staan.
koffie is koffie altijd goed anders val ik in slaap, thee is voor mietjesquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef Cahir het volgende:
Alle koffie is ranzig, zal het ook nooit gaan drinken. Doe mij maar thee![]()
wrm niet willen slapen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
koffie is koffie altijd goed anders val ik in slaap, thee is voor mietjes![]()
dat lijkt me wel wat, maar de mensen die me betalen dan weer niet denk ikquote:
linkjequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:49 schreef Sitethief het volgende:
Haai allemaal,.
Zat ik gisteren mijn vriend te vertellen dat er een leuke meid rondhuppelde bij de vrijwilligers van het jongerencentrum, wou hij foto's zien,. Dus ik geef hem een linkje, hij zo, hey die jongen daar is ook lekker, ik zo, Uhu
,
.
Wel fijn een relatie waar je gewoon over leuke dingen kunt praten,.
Jaha, straks zit heel Homo-FOK! achter hem aanquote:
als hij uit utrecht komtquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jaha, straks zit heel Homo-FOK! achter hem aan.
Opscheppen is ook een vak...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef Nuno_G het volgende:
als hij uit utrecht komtheb geen zin om heel nederland af te reizen dan was ik de hele week druk
![]()
ja leuk he ? of zit er toch wat waarheid achterquote:
Ik gok een minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
ja leuk he ? of zit er toch wat waarheid achter![]()
ik gok dat bij jou al tijden bij mijzelf wat minder, maar zal het eens navragenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik gok een minderwaardigheidscomplex.
ja naaaaaaaaaaaaaatuuuuuuuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:18 schreef Sitethief het volgende:
Wat denk jezelf Nuno, ik woon in Zwolle. Dat iemand van het jongerencentrum hiero helemaal uit Utrecht komt.
Okay, kom je een keer langs dan?quote:
Geniet ervan en slaap lekker laterquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:20 schreef NathaN het volgende:
Goed, tijd om beter geschreven onzin te gaan lezen.
Het is toch een jongerencentrum?quote:
hehe zo oud ben ik nietquote:
zwolle waar ligt dat en kun je daar met de trein komenquote:
Niet? Bewijs?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zwolle waar ligt dat en kun je daar met de trein komen
ja ik ga ook R wil gaan slapenquote:
Neuh. Hooguit gekquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
*stil*
Is het vreemd als ik zeg dat ik dit herkenbaar vind?
Pas uit, ik bijtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:16 schreef wonderer het volgende:
Help! Een Tommy!
Oe Nankinkyquote:
Iedereen, hou je worstje achter je rits!quote:
Muhahahahaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iedereen, hou je worstje achter je rits!
Heb je nog geholpen met crowd surfen ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:30 schreef Sunjammer het volgende:
Ernesto & Marcellino (Met Wilfried Finkers) is![]()
Hi-la-risch!!
Nope, ze gingen allebei langs ons heen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je nog geholpen met crowd surfen ?
Heb ze nu 2 keer in het theater gezien, en dus 2 keer geholpenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nope, ze gingen allebei langs ons heen.
Zolang het bij kijken blijftquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Nuno_G het volgende:
Sam ik weet dat je kijkt, blijj dat je er weer bent![]()
Weekend, nee nog beter Vakantiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:42 schreef pievdb het volgende:
Jajaaaaa, het weekend kan eindelijk beginnen!!!!!
* pievdb kijkt rond zich en denkt: wat zullen we maar eens gaan doen
waar ga je heen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Weekend, nee nog beter Vakantie![]()
3 hele weken niet naar kantoor![]()
14 dagen naar Ugandaquote:
lekker victoriabaars etenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
14 dagen naar Uganda
o.a naar de camping van de broer van een vriend van me www.hornbillcamp.com
en ja ter voorbereiding had ik al de Last king of Scotland al gezien
en Tilapia filesquote:
Nee in eenvoudige hostels of banda'squote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef Cahir het volgende:
Ga je in een tent?
Wat zijn banda'squote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee in eenvoudige hostels of banda's
een soort van hutjes/eenvoudige houten huisjes met niet veel meer dan alleen een matrasje en een klamboenet erinquote:
wa kost da?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:09 schreef NathaN het volgende:
Zo, dagje comicshop overleefd. Nu de wasmachine en droger overuren laten draaien en ff eten scoren...
wa kost wa?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
wa kost da?
dagje comicshop, voor jou?quote:
Mij kostte het niks, kreeg ervoor betaaldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
dagje comicshop, voor jou?
Dan breakdancen we toch op chopinquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:33 schreef Waxxer het volgende:
Wat ik me afvraag he.... Gebeurt het wel eens dat je dan juist in een Chopin-bui bent en dat je dan hoppaaaaaaaa als een elastiekpopje op bijv dus house moet staan dansen?
Maandag try-out versie graagquote:
Nee nee, dan hebben we het drukquote:
quote:
Eey hallo, jullie werken met 6 op ICC en dan nog helpen Suna en ik mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ach wat, je houdt tijd over nu Ralf je een paar dagen vrijaf geeft
edit: en zelfs nog meer bedenk ik me net, nu je niet meer mag ST-en
wat nou druk?
*schuift af*quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey hallo, jullie werken met 6 op ICC en dan nog helpen Suna en ik mee.
Terwijl wij met 2-en SPL al moeten doen![]()
Heb ik al gezegd dat ik maandag geen vinger naar ICC uitsteek?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*schuift af*
had ik al gezegd dat je een schatje bent?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
HOMOMEET 28 april in eindhoven!!!
28 april HOMO meet in Eindhoven
Dus toch een dansvoorstellingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik maandag geen vinger naar ICC uitsteek?
zo vroeg al?quote:
Wat hij zegt!quote:
Ik ga zo al weer slapen..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zo vroeg al?
De nacht moet nog beginnen!
chips heb ik dr34m3er vannacht weer gemistquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zo vroeg al?
De nacht moet nog beginnen!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
chips heb ik dr34m3er vannacht weer gemist![]()
Goeie reis Stroekquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
chips heb ik dr34m3er vannacht weer gemist![]()
Een radio zit er natuurlijk standaard in he poeppie, da's tegenwoordig meestal zo (tenzij je nog met paard en wagen rijdt). Maar de auto bevalt en ik begin te wennen er aan. Alleen nog niet zo met parkeren, de breedte van de auto en lengte en het feit dat dat ding stuurbekrachtiging heeft verrast me nog wel eens. En de metalen velgen die niet op de stoeprand mogen knallenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:35 schreef Waxxer het volgende:
Hey trouwens Angdriel, ik zie nu wel die smiley, maar de gelaatskleur wekt in mij de volgende vraag op: hoe bevalt jouw auto, en ben je al bekeurd? Heb je er een radio in zodat je naar liedjes kan luisteren onderweg?
Eey, voor jou is mijn keukentafel onderdeel van de meetquote:
Ik woon er nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:01 schreef Stroekie het volgende:
oh en had ik hier al verteld dat ik weer bij Taste was geweest, maar dit keer zonder Ang3l te zien![]()
Hoe kom jij zo vroeg op? Natgelegen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb 3 op een rij!(maar nu dus 4 en dus is het feestje meteen over
)
Niet zo gek laat gaan slapenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo vroeg op? Natgelegen?
Yann Martel - Het leven van Piquote:Zo meteen naar de bibliotheek. Nog tips?
Ik ben aan het eten *over Vlarps buikje wrijf* worstenbroodjesquote:
Jammer dat je met dit weer er weinig van kunt zien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:02 schreef Ang3l het volgende:
O ja:
Vanavond totale maansverduistering vanuit Nederland
In de nacht van zaterdag 3 maart op zondag 4 maart zal een volledige maansverduistering te zien zijn in Nederland. De verduistering zal beginnen om half elf zaterdagavond en het hoogtepunt zal bereikt worden om iets meer dan twintig minuten na middernacht. Om elf over twee zondagochtend zal het fenomeen voorbij zijn.
De verduistering zal live te volgen zijn via een webcam van AstroVersum en zal in de rest van Europa, Afrika en westelijk Azië ook te zien zijn. Een maansverduistering treedt op wanneer de aarde tussen de zon en de maan staat, waardoor de maan geen zonlicht opvangt van de zon en dus niet te zien is. Het fenomeen komt 66 keer per eeuw voor, ongeveer twee keer in drie jaar.
dat gaat vast ook wel lukkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
iemand die me mist....
Dan moeten we dat toch anders gaan doen hier....
Misschien komen we elkaar vandaag nog ergens tegen, je ging toch pas morgen?
En een goedemorgen aan eenieder hier natuurlijk![]()
ik was er ook alweer voor 20.00 uur de deur uitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik woon er niet
(Nou ja, wel heel vlakbij)
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik was er ook alweer voor 20.00 uur de deur uit![]()
Ahh! Snolquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten *over Vlarps buikje wrijf* worstenbroodjes
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
*world of warcraft deïnstalleerd*
geen tijd/zin meer voor.. werk nu 20 uur per week en school en stage en sporten lukt niet echt meer als ik ook nog wow blijf spelenquote:
Whehe.. mietje. Ik heb collega's die 38 uur per week werken en dan ook nog een vriendin hebben en die óók nog wow spelen..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
geen tijd/zin meer voor.. werk nu 20 uur per week en school en stage en sporten lukt niet echt meer als ik ook nog wow blijf spelen
hehe zei ik dat ik single was danquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whehe.. mietje. Ik heb collega's die 38 uur per week werken en dan ook nog een vriendin hebben en die óók nog wow spelen..
Uhm.. nee?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hehe zei ik dat ik single was dan
mr. Planet Support bij SNT. zo ken ik er nog meerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
geen tijd/zin meer voor.. werk nu 20 uur per week en school en stage en sporten lukt niet echt meer als ik ook nog wow blijf spelen
Ik had het meer over dat Sam meegingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, voor jou is mijn keukentafel onderdeel van de meet
Ooooooooooooooow, ik dacht a, vanwaar de negativiteitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had het meer over dat Sam meeging
Ehv is leuk hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooooooooooooow, ik dacht a, vanwaar de negativiteit
Het is geworden:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:56 schreef Ang3l het volgende:
Yann Martel - Het leven van Pi
Nicole Krauss - De geschiedenis van de liefde
Jonathan Safran Foer - Alles is verlicht
Dimitri Verhulst - Mevrouw Verona daalt de heuvel af
John Boyne - De jongen in de gestreepte pyjama
laat ff weten of het wat isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:59 schreef DennisMoore het volgende:
*installing Command & Conquer 3 Tiberium Wars Demo*
Ja, is leuk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
laat ff weten of het wat isdenk alleen niet dat ie soepel draait hier
![]()
tnxquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, is leuk..
En draait zelfs soepel op mijn ouwe pc'tje!.
ftp://ftp.tudelft.nl/pub/(...)om/demo/cnc3demo.zip
Mijn vriendje gaat ook, houd jij m in de gaten? En hij gaat nu shoppenquote:
Mooie keuze. Heb Alles is verlicht in de kast staan maar nog niet gelezen (wel die ander natuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is geworden:
Jonathan Safran Foer - Alles is verlicht (Na het lezen van Extreem luid & ongelooflijk dichtbij heb ik natuurlijk hoge verwachtingen)
Nicole Krauss - De geschiedenis van de liefde
Ronald Giphart - Ik omels je met duizend armen
Tessa de Loo - De tweeling
Die ken ik nietquote:Slavenka Drakulic - Alsof ik er niet ben
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:15 schreef wonderer het volgende:
Velgsloten? Om te voorkomen dat een stel paupers je lichtmetalen velgen jatten??
Wat ontzettend triest dat dat nodig is...quote:
Geen idee of dat nodig is maar die dingen kosten maar 40,- dus dan kun je beter het zekere voor het onzekere nemen mocht je'm een keer in Rotterdam of Amsterdam nerzettenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ontzettend triest dat dat nodig is...
Na-aper.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zodirect maar even aankleden en eten halen @ AH.
Ik zit nog op de bank. Wat heb jij gekocht?quote:
Ik moet nog. Hij gaat om 20:00 uur pas dicht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit nog op de bank. Wat heb jij gekocht?
Wat is er liefje?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had het meer over dat Sam meeging
Je was vroeger lieverquote:
Hmmmzz Nu heb ik een (overigens niet heel verkeerd) beeld voor me...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn vriendje gaat ook, houd jij m in de gaten? En hij gaat nu shoppenIk zit naakt op de bank naar een comedy met Pamela Anderson te kijken wrapped in een deken met een laptop op schoot
Lekker, die heb ik gister nog gegetenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb pancakes. Imagine that!
Ook goedemorgen! Geweldig natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:09 schreef Weemz het volgende:
Trouwens, wat vind je van dat nummer van de Sugababes vs. Girls Aloud voor Red Nose Day?
Ik haat het als ik me zorgen moet maken om anderen.quote:
Okay? That's allquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |