Pas uit, ik bijtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:16 schreef wonderer het volgende:
Help! Een Tommy!
Oe Nankinkyquote:
Iedereen, hou je worstje achter je rits!quote:
Muhahahahaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iedereen, hou je worstje achter je rits!
Heb je nog geholpen met crowd surfen ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:30 schreef Sunjammer het volgende:
Ernesto & Marcellino (Met Wilfried Finkers) is![]()
Hi-la-risch!!
Nope, ze gingen allebei langs ons heen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je nog geholpen met crowd surfen ?
Heb ze nu 2 keer in het theater gezien, en dus 2 keer geholpenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nope, ze gingen allebei langs ons heen.
Zolang het bij kijken blijftquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef Nuno_G het volgende:
Sam ik weet dat je kijkt, blijj dat je er weer bent![]()
Weekend, nee nog beter Vakantiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:42 schreef pievdb het volgende:
Jajaaaaa, het weekend kan eindelijk beginnen!!!!!
* pievdb kijkt rond zich en denkt: wat zullen we maar eens gaan doen
waar ga je heen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Weekend, nee nog beter Vakantie![]()
3 hele weken niet naar kantoor![]()
14 dagen naar Ugandaquote:
lekker victoriabaars etenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
14 dagen naar Uganda
o.a naar de camping van de broer van een vriend van me www.hornbillcamp.com
en ja ter voorbereiding had ik al de Last king of Scotland al gezien
en Tilapia filesquote:
Nee in eenvoudige hostels of banda'squote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef Cahir het volgende:
Ga je in een tent?
Wat zijn banda'squote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee in eenvoudige hostels of banda's
een soort van hutjes/eenvoudige houten huisjes met niet veel meer dan alleen een matrasje en een klamboenet erinquote:
wa kost da?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:09 schreef NathaN het volgende:
Zo, dagje comicshop overleefd. Nu de wasmachine en droger overuren laten draaien en ff eten scoren...
wa kost wa?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
wa kost da?
dagje comicshop, voor jou?quote:
Mij kostte het niks, kreeg ervoor betaaldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
dagje comicshop, voor jou?
Dan breakdancen we toch op chopinquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:33 schreef Waxxer het volgende:
Wat ik me afvraag he.... Gebeurt het wel eens dat je dan juist in een Chopin-bui bent en dat je dan hoppaaaaaaaa als een elastiekpopje op bijv dus house moet staan dansen?
Maandag try-out versie graagquote:
Nee nee, dan hebben we het drukquote:
quote:
Eey hallo, jullie werken met 6 op ICC en dan nog helpen Suna en ik mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ach wat, je houdt tijd over nu Ralf je een paar dagen vrijaf geeft
edit: en zelfs nog meer bedenk ik me net, nu je niet meer mag ST-en
wat nou druk?
*schuift af*quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey hallo, jullie werken met 6 op ICC en dan nog helpen Suna en ik mee.
Terwijl wij met 2-en SPL al moeten doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |