Heb ik al gezegd dat ik maandag geen vinger naar ICC uitsteek?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*schuift af*
had ik al gezegd dat je een schatje bent?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
HOMOMEET 28 april in eindhoven!!!
28 april HOMO meet in Eindhoven
Dus toch een dansvoorstellingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik maandag geen vinger naar ICC uitsteek?
zo vroeg al?quote:
Wat hij zegt!quote:
Ik ga zo al weer slapen..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zo vroeg al?
De nacht moet nog beginnen!
chips heb ik dr34m3er vannacht weer gemistquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zo vroeg al?
De nacht moet nog beginnen!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
chips heb ik dr34m3er vannacht weer gemist![]()
Goeie reis Stroekquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
chips heb ik dr34m3er vannacht weer gemist![]()
Een radio zit er natuurlijk standaard in he poeppie, da's tegenwoordig meestal zo (tenzij je nog met paard en wagen rijdt). Maar de auto bevalt en ik begin te wennen er aan. Alleen nog niet zo met parkeren, de breedte van de auto en lengte en het feit dat dat ding stuurbekrachtiging heeft verrast me nog wel eens. En de metalen velgen die niet op de stoeprand mogen knallenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:35 schreef Waxxer het volgende:
Hey trouwens Angdriel, ik zie nu wel die smiley, maar de gelaatskleur wekt in mij de volgende vraag op: hoe bevalt jouw auto, en ben je al bekeurd? Heb je er een radio in zodat je naar liedjes kan luisteren onderweg?
Eey, voor jou is mijn keukentafel onderdeel van de meetquote:
Ik woon er nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:01 schreef Stroekie het volgende:
oh en had ik hier al verteld dat ik weer bij Taste was geweest, maar dit keer zonder Ang3l te zien![]()
Hoe kom jij zo vroeg op? Natgelegen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb 3 op een rij!(maar nu dus 4 en dus is het feestje meteen over
)
Niet zo gek laat gaan slapenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo vroeg op? Natgelegen?
Yann Martel - Het leven van Piquote:Zo meteen naar de bibliotheek. Nog tips?
Ik ben aan het eten *over Vlarps buikje wrijf* worstenbroodjesquote:
Jammer dat je met dit weer er weinig van kunt zien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:02 schreef Ang3l het volgende:
O ja:
Vanavond totale maansverduistering vanuit Nederland
In de nacht van zaterdag 3 maart op zondag 4 maart zal een volledige maansverduistering te zien zijn in Nederland. De verduistering zal beginnen om half elf zaterdagavond en het hoogtepunt zal bereikt worden om iets meer dan twintig minuten na middernacht. Om elf over twee zondagochtend zal het fenomeen voorbij zijn.
De verduistering zal live te volgen zijn via een webcam van AstroVersum en zal in de rest van Europa, Afrika en westelijk Azië ook te zien zijn. Een maansverduistering treedt op wanneer de aarde tussen de zon en de maan staat, waardoor de maan geen zonlicht opvangt van de zon en dus niet te zien is. Het fenomeen komt 66 keer per eeuw voor, ongeveer twee keer in drie jaar.
dat gaat vast ook wel lukkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
iemand die me mist....
Dan moeten we dat toch anders gaan doen hier....
Misschien komen we elkaar vandaag nog ergens tegen, je ging toch pas morgen?
En een goedemorgen aan eenieder hier natuurlijk![]()
ik was er ook alweer voor 20.00 uur de deur uitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik woon er niet
(Nou ja, wel heel vlakbij)
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik was er ook alweer voor 20.00 uur de deur uit![]()
Ahh! Snolquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten *over Vlarps buikje wrijf* worstenbroodjes
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
*world of warcraft deïnstalleerd*
geen tijd/zin meer voor.. werk nu 20 uur per week en school en stage en sporten lukt niet echt meer als ik ook nog wow blijf spelenquote:
Whehe.. mietje. Ik heb collega's die 38 uur per week werken en dan ook nog een vriendin hebben en die óók nog wow spelen..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
geen tijd/zin meer voor.. werk nu 20 uur per week en school en stage en sporten lukt niet echt meer als ik ook nog wow blijf spelen
hehe zei ik dat ik single was danquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whehe.. mietje. Ik heb collega's die 38 uur per week werken en dan ook nog een vriendin hebben en die óók nog wow spelen..
Uhm.. nee?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hehe zei ik dat ik single was dan
mr. Planet Support bij SNT. zo ken ik er nog meerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
geen tijd/zin meer voor.. werk nu 20 uur per week en school en stage en sporten lukt niet echt meer als ik ook nog wow blijf spelen
Ik had het meer over dat Sam meegingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, voor jou is mijn keukentafel onderdeel van de meet
Ooooooooooooooow, ik dacht a, vanwaar de negativiteitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had het meer over dat Sam meeging
Ehv is leuk hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooooooooooooow, ik dacht a, vanwaar de negativiteit
Het is geworden:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:56 schreef Ang3l het volgende:
Yann Martel - Het leven van Pi
Nicole Krauss - De geschiedenis van de liefde
Jonathan Safran Foer - Alles is verlicht
Dimitri Verhulst - Mevrouw Verona daalt de heuvel af
John Boyne - De jongen in de gestreepte pyjama
laat ff weten of het wat isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:59 schreef DennisMoore het volgende:
*installing Command & Conquer 3 Tiberium Wars Demo*
Ja, is leuk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
laat ff weten of het wat isdenk alleen niet dat ie soepel draait hier
![]()
tnxquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, is leuk..
En draait zelfs soepel op mijn ouwe pc'tje!.
ftp://ftp.tudelft.nl/pub/(...)om/demo/cnc3demo.zip
Mijn vriendje gaat ook, houd jij m in de gaten? En hij gaat nu shoppenquote:
Mooie keuze. Heb Alles is verlicht in de kast staan maar nog niet gelezen (wel die ander natuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is geworden:
Jonathan Safran Foer - Alles is verlicht (Na het lezen van Extreem luid & ongelooflijk dichtbij heb ik natuurlijk hoge verwachtingen)
Nicole Krauss - De geschiedenis van de liefde
Ronald Giphart - Ik omels je met duizend armen
Tessa de Loo - De tweeling
Die ken ik nietquote:Slavenka Drakulic - Alsof ik er niet ben
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:15 schreef wonderer het volgende:
Velgsloten? Om te voorkomen dat een stel paupers je lichtmetalen velgen jatten??
Wat ontzettend triest dat dat nodig is...quote:
Geen idee of dat nodig is maar die dingen kosten maar 40,- dus dan kun je beter het zekere voor het onzekere nemen mocht je'm een keer in Rotterdam of Amsterdam nerzettenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ontzettend triest dat dat nodig is...
Na-aper.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zodirect maar even aankleden en eten halen @ AH.
Ik zit nog op de bank. Wat heb jij gekocht?quote:
Ik moet nog. Hij gaat om 20:00 uur pas dicht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit nog op de bank. Wat heb jij gekocht?
Wat is er liefje?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had het meer over dat Sam meeging
Je was vroeger lieverquote:
Hmmmzz Nu heb ik een (overigens niet heel verkeerd) beeld voor me...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn vriendje gaat ook, houd jij m in de gaten? En hij gaat nu shoppenIk zit naakt op de bank naar een comedy met Pamela Anderson te kijken wrapped in een deken met een laptop op schoot
Lekker, die heb ik gister nog gegetenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb pancakes. Imagine that!
Ook goedemorgen! Geweldig natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:09 schreef Weemz het volgende:
Trouwens, wat vind je van dat nummer van de Sugababes vs. Girls Aloud voor Red Nose Day?
Ik haat het als ik me zorgen moet maken om anderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |