Espresso aan het einde van de dag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:53 schreef NathaN het volgende:
Hmz, inkakmomentje.
Niet handig als je nog moet sporten...
Ja getver!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Straks is het Fok! Flikker Forum. En wie zit daar nou op te wachten..
Vroeg naar bed vanavond..quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:11 schreef wonderer het volgende:
Bijna einde van de week, nog even doorzetten!
Heb net ene blikje red bull op. Telt dat ook?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Espresso aan het einde van de dag..
Vlarp... je bent nog jong. Jeez!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vroeg naar bed vanavond..
of niet meer in de kroeg hangen op woensdag
Mijn halve klas gaat erheenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:03 schreef Ang3l het volgende:
Lekker weer?
Het zeikt als een enorme gieter
EN ik moet strakkies door de regen naar de Effenaar.
Maria Mena
*LOL* Nou ik zal een spandoekje makenquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Nou ik zal een spandoekje maken"Ik ken Erik!"
Kan ik je niet aandoen.quote:
Whehe. Nou, ik heb je niet zo lang gezien, maar zo raar was je toch niet? Hooguit wat enthousiastquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik je niet aandoen.
Morgen al die vragen "Wie was die rare nicht met dat spandoek?!"
Ik was een beetje hyper. Te veel Red Bull en het feit dat D er was. *slik*quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. Nou, ik heb je niet zo lang gezien, maar zo raar was je toch niet? Hooguit wat enthousiast.
Weinig. Hooguit tranenquote:En ik weet natuurlijk niet wat Maria Mena in je losmaakt.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
Angel is haske raar.
Weet ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens is Maria Mena wel tof hoor.
Volgens mij wel, maar ikw eet niet zeker of ik nu aan hetzelfde denk als jijquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gek ben.
Dat heb ikje toch wel eens gegeven dat gedicht/verhaal?
Gek is dat ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ikw eet niet zeker of ik nu aan hetzelfde denk als jij
Dat snap ik. Al krijg ik wel genoeg van Just hold me. En sinds mijn moeder dat het luchtalarmnummer noemde krijg ik vreemde voorstellingen in mijn hoofdquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ikVind haar stem heel mooi.
Maar het maakt geenin me los, dat bedoelde ik. Eerder een
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat snap ik. Al krijg ik wel genoeg van Just hold me. En sinds mijn moeder dat het luchtalarmnummer noemde krijg ik vreemde voorstellingen in mijn hoofd.
*stil*quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:39 schreef Ang3l het volgende:
IK GAAAAAA
Als de hele wereld zo gek was als hij, zou het een veel mooiere plek zijn om te wonenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef wonderer het volgende:
Hm, nee, dat had ik nog nooit gelezen.
En als dat de definitie van gek is, ben ik normaal
Welterusten Waxxerquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:44 schreef Waxxer het volgende:
Ik viel gisteren weer verrrrr na middernacht in slaapen ik moest vanmorgen werken (om half vijf op
![]()
).
Dan zijn er twee opties: of echt heeeeeellll vroeg naar bed gaan, of wakker blijven en dan hyper worden en weer de hele avond zaken op dit forum mikken waar ik me morgen weer enorm voor schaam en dan inzie dat ik niet helemaal spoor.
Ik geloof dat ik maar voor optie een kies...
Jajajajajaja!quote:
Volgens mij begin je al. Vlug naar bed nu.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajajaja!Kijk, het zit zo: bij Vlarp heb ik al een grens bereikt. Ik moet daarmee oppassen. Want als hij dan bijvoorbeeld gaat zeggen dat hij thee gaat drinken, of dat hij de hertjes in het bos gaat voeren, of nou ja, welke activiteit dan ook, dan zijn dus de rapen gaar. Dan komen er weer hele verhalen over hoe ik dat vind en hoe ik denk dat dat dan gaat. En dan verpest ik dat gewoon definitief.
Qua Blubberzwijn van hetzelfde laken een pak. Als hij zegt wat hij gegeten heeft vandaag (althans, dat mag ik hopen), dan ga ik daar dermate uitgebreid op in, dat ik hem het plezier in het online communiceren ontneem. Dus veiligheidshalve moet ik voor mijzelf en de virtuele omgeving kiezen, en vroeg naar bed gaan. Want let wel, Tha_Erik: dit waren slechts twee voorbeelden.
Hai!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vlarp... je bent nog jong. Jeez!
Als ik dat nou zou gaan beginnen te zeggen!!
Jij uitgebluste sufkut!
Hoo hoo, het tijdstip bepaal ik zelf he??quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij begin je al. Vlug naar bed nu.
Droom zacht
Als je morgen vrij bent dan ga je toch rond een uur of middernacht slapen en morgen lekker zo lang als je wilt in bed blijvenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo, het tijdstip bepaal ik zelf he??
Als ik nu ga slapen, ben ik weer om half vijf wakker, echterrrr ben ik morgen vrij.
Oh, dat klinkt zo heerlijk..quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je morgen vrij bent dan ga je toch rond een uur of middernacht slapen en morgen lekker zo lang als je wilt in bed blijven?
Jij moet wel werken?quote:
Nou, ja, ik heb morgen een planning bomvol studie-activiteiten en deel twee van het administratiedagje...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je morgen vrij bent dan ga je toch rond een uur of middernacht slapen en morgen lekker zo lang als je wilt in bed blijven?
Ja, nee, ik zorg voor het ontstaan van een beeld, en daarmee "beschadig" ik dan die persoon. En dan zit bijvoorbeeld, even als voorbeeld, Vlarp, dan is Vlarp dus weer uren bezig om alles uit te leggen en dat hij ook grote moeite heeft om met de situatie om te gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
Dat zegt meer over die andere mensen dan over jou. Vooral door blijven posten, Wax.
Daar moet ik je eigenlijk wel gelijk in geven. Maar ik had het meer over die Renault dingen. Als mensen daar intrappen, mja... terwijl jij helemaal niet de intentie had om het uberhaupt over te laten komen als zijnde "echt".quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nee, ik zorg voor het ontstaan van een beeld, en daarmee "beschadig" ik dan die persoon. En dan zit bijvoorbeeld, even als voorbeeld, Vlarp, dan is Vlarp dus weer uren bezig om alles uit te leggen en dat hij ook grote moeite heeft om met de situatie om te gaan.
Hoi!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nee, ik zorg voor het ontstaan van een beeld, en daarmee "beschadig" ik dan die persoon. En dan zit bijvoorbeeld, even als voorbeeld, Vlarp, dan is Vlarp dus weer uren bezig om alles uit te leggen en dat hij ook grote moeite heeft om met de situatie om te gaan.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik slaap nou al de hele week maar vier à vijf uur. Het lukt me gewoon niet om 's nachts normaal in slaap te vallen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |