zo van ik vind het volgende topic toch leukerquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:03 schreef DennisMoore het volgende:
Dit wordt een onmeunig populair topic, ik voel het nu al!.
dan moet dat wel voor zondag gebeuren hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Tenzij de wereld (of FOK!, of komt dat op hetzelfde neer![]()
) vergaat voor die tijd.
die zegt mij nederlands docent altijd.. echt totaal niet grappigquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo van ik vind het volgende topic toch leuker![]()
ik heb hem van Toon van Driel van stamgasten "geleend"quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
die zegt mij nederlands docent altijd.. echt totaal niet grappig![]()
Uitgeleend?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:52 schreef DennisMoore het volgende:
Toch maar 's gaatjes in m'n nieuwe riem maken.
Nu, waar is m'n boormachine?
Ik kan alles uitleggen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:00 schreef DennisMoore het volgende:
Verrek buurman, ik hier?
Hebben we ook nooit gehad, 1 dag sneeuw maar en dat noemde ik niet echt winterquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
van mij mag het nu wel lente worden, als we toch geen winter meer krijgen
deze eeuw is dan ook pas 7 jaar oudquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit was de warmste winter van deze eeuw tot nu toe. Gemiddeld 6 graden.
En als het je baas niet is, zijn je ouders het wel die je een wastlijst met dingen gevenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:22 schreef NathaN het volgende:
Leuk, zo'n baas die de dag voor je (werk)vakantie langskomt en zegt: Oh ja, voor je weggaat heb ik deze hele waslijst nog even nodig.
*grmbl*
Ja, maar m'n ouders rebelleer ik al jaren tegen. Bij m'n baas ligt dat wat lastiger...quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:28 schreef Cahir het volgende:
En als het je baas niet is, zijn je ouders het wel die je een wastlijst met dingen geven
Zondagochtend. En ik vermoed dat zondagmiddag m'n ex intrekt om voor de dvd's planten te zorgen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
Wanneer vertrek je Nate?
sounds failiairquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:22 schreef NathaN het volgende:
Leuk, zo'n baas die de dag voor je (werk)vakantie langskomt en zegt: Oh ja, voor je weggaat heb ik deze hele waslijst nog even nodig.
*grmbl*
Maar je had je deur ook op slot moeten doen, dan kon die stomme Murphy niet binnenkomenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar m'n ouders rebelleer ik al jaren tegen. Bij m'n baas ligt dat wat lastiger...
Tuurlijk. Je wilt toch niet dat ze zich over het hele forum verspreiden? Ik bedoel, HIV en zo. En misschien wel besmettelijke geaardheid. Niets is zeker! Isoleren die hap.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:57 schreef Waxxer het volgende:
Dus dat is een reden voor een reeks? Zo "en plein publique"?
IK had nergens last van...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:03 schreef Ang3l het volgende:
Lekker weer?
Het zeikt als een enorme gieter
Veel plezier prul.quote:EN ik moet strakkies door de regen naar de Effenaar.
Maria Mena
Ik ook niet, ik zat in de Tweety / Chickiequote:
BBQ Chickenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:14 schreef NathaN het volgende:
*wacht tot de pizza klaar is*
Straks is het Fok! Flikker Forum. En wie zit daar nou op te wachten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je wilt toch niet dat ze zich over het hele forum verspreiden? Ik bedoel, HIV en zo. En misschien wel besmettelijke geaardheid. Niets is zeker! Isoleren die hap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |