ik vind het ook heel erg lelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
...
Echt 0,0 gevoel voor cultuurbesef jij.
je kunt ook genuanceerder zeggen dat het niet je ding is. Lelijk vind ik nogal een grote uitspraak voor zo'n gebouw. Trouwens de BvB is nu niet echt zeer moderne architectuurquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:44 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Waarom?
Het is gewoon niet mijn stijl en dus vind ik het niet mooi.
Ik heb liever die oude bouwstijl zoals in kerken e.d.
Ik vind het eerder triest dat je zoiets blijkbaar mooi moet vinden.![]()
En waar staat die vuurtoren ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:44 schreef Hoedendoosch het volgende:
Zuurstok aan Zee:
[afbeelding]
En het biljet waar ie op staat (stond)
[afbeelding]
Was ik vergeten idd, had ff ge-edit. Het is Haamstede, niet Heemstede.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
En waar staat die vuurtoren ?
Dem, net stond er nog niet dta hij in Heemstede staat. Ohja, die van de Belastingdienst in Aperldoorn ziet er idd wel gelikt uit. Maarja, ik had liever gehad dat ze van onze belastingcenten een goedkoop damwandprofielgebouwtje hadden neergezet.
Beetje wennen hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:20 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[afbeelding]
ook wel heel mooi eigelijk..![]()
Vreselijk! Dat een gemeente dit goedkeurt!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:20 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[afbeelding]
ook wel heel mooi eigelijk..![]()
laat ik het dan nog iets anders formuleren, ik zou de welstandcommissie ontslaanquote:
Je dacht: 'Ik ga de binnenkant van een kerk op ware grootte posten' ?quote:
Gasunie, geen NAM.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:00 schreef Heerlijkheid het volgende:
Het hoofdkantoor van de NAM in Groningen:
De schatkamer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:02 schreef Cynix ® het volgende:
Beetje wennen hoor.
* Cynix ® moet ff goed kijken wat de bovenkant is.
Wilde ik ook al plaatsen.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:17 schreef Autoreply het volgende:
De Abdij (het gehele oude centrum) in Middelburg:
[afbeelding]
Zekerquote:Op zondag 4 maart 2007 15:26 schreef raptorix het volgende:
Magna Plaza in amsterdam is erg mooi vind ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |