Wel mooi, alleen wel jammer dat hotel New York (ook een erg mooi gebouw) nu helemaal in het niets verdwijntquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:57 schreef ruud_fr het volgende:
Naar aanleiding van: Het lelijkste gebouw van Nederland
World Port Center in Rotterdam vind ik een van de mooiste:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier stem ik ook voor, alleen een klein puntje: het is het hoofdkantoor van de Gasunie, niet van de NAM, die zit in Assen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:00 schreef Heerlijkheid het volgende:
Het hoofdkantoor van de NAM in Groningen:
[afbeelding]
zeker.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:43 schreef Noork het volgende:
Het NN gebouw vind ik hiervoor wel in aanmerking komen.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:32 schreef Bananenman het volgende:
What's next, het mooiste/lelijkste voetbalstadion, woonhuis, woonboot, hotel, lantaarnpaal, winkelstraat en vliegveld topic?
nee, dat mag gewoon in de gebouwen topicsquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:32 schreef Bananenman het volgende:
What's next, het mooiste/lelijkste voetbalstadion, woonhuis, woonboot, hotel, lantaarnpaal, winkelstraat en vliegveld topic?
/secondquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:16 schreef danos het volgende:
ING house te Amsterdam, zowel van buiten als binnen erg apart!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:25 schreef -td6d- het volgende:
[..]
/second
Maar meer omdat mn pa beheerder schoonmaker is![]()
![]()
Vind het oude hoofdgebouw toch mooier!quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:16 schreef danos het volgende:
[afbeelding]
Bij amsterdam Bijlmer ArenA is dat toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:49 schreef Robar het volgende:
[..]
Vind het oude hoofdgebouw toch mooier!
Zowel van binnen als van buiten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, in het winkelcetrum Amsterdamse Poort.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:08 schreef Richboy het volgende:
[..]
Bij amsterdam Bijlmer ArenA is dat toch?
Wel mooi maar of het nou het mooiste wordtquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:07 schreef Fredo24 het volgende:
[afbeelding]
Dit word wel iets moois,westermoskee in A'dam.![]()
Hé, dat kreng staat scheef!quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:23 schreef brandsrus het volgende:
Bij uitstek he mooiste, de Oldehove in Leeuwarden
[afbeelding]
IK VIND dat jij niet mag ademenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:09 schreef Geerd het volgende:
Oh, en station nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, dat mag gewoon in de gebouwen topics
Zeur niet zo.quote:
Wowquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:16 schreef danos het volgende:
[afbeelding]
ik rij er heel vaak langs, maar het kan mij niet bekoren dat gebouwquote:
Zekers, binnenkort stage lopen op Schipholquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:44 schreef BonJovi het volgende:
Mooi man schiphol een stad opzich
Die staat idd scheefquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:21 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hé, dat kreng staat scheef!
En mooiste gebouw is imho de Martinitoren!
De schoonheid zal wel van binnen zitten, van búiten vind ik 't niet mooi.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:16 schreef danos het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Dat is de woody's in Amsterdam.
Lelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:55 schreef Plastic_Power het volgende:
Deze mogen er ook zijn:
Rietveld-Schroeder Huis
[afbeelding]
Misschien alleen omdat ik Utrechts ben, de Dom is enkel mooi vanwege het symbool.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:47 schreef VoreG het volgende:
De Dom, geen twijfel over mogelijk.
Dies idd meesterlijk mooiquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:31 schreef AbeSapien het volgende:
Ik nomineer ook, het Sabic (dsm) hoofdkantoor in Sittard, naast stadion Fortuna Sittard.
[afbeelding]
het is triest dat je 2 van nederlands' achitectonische hoogtepunten lelijk noemtquote:
Ziet er gaaf uit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:16 schreef danos het volgende:
[afbeelding]
Waarom?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:46 schreef komrad het volgende:
[..]
het is triest dat je 2 van nederlands' achitectonische hoogtepunten lelijk noemt
ik vind het ook heel erg lelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
...
Echt 0,0 gevoel voor cultuurbesef jij.
je kunt ook genuanceerder zeggen dat het niet je ding is. Lelijk vind ik nogal een grote uitspraak voor zo'n gebouw. Trouwens de BvB is nu niet echt zeer moderne architectuurquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:44 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Waarom?
Het is gewoon niet mijn stijl en dus vind ik het niet mooi.
Ik heb liever die oude bouwstijl zoals in kerken e.d.
Ik vind het eerder triest dat je zoiets blijkbaar mooi moet vinden.![]()
En waar staat die vuurtoren ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:44 schreef Hoedendoosch het volgende:
Zuurstok aan Zee:
[afbeelding]
En het biljet waar ie op staat (stond)
[afbeelding]
Was ik vergeten idd, had ff ge-edit. Het is Haamstede, niet Heemstede.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
En waar staat die vuurtoren ?
Dem, net stond er nog niet dta hij in Heemstede staat. Ohja, die van de Belastingdienst in Aperldoorn ziet er idd wel gelikt uit. Maarja, ik had liever gehad dat ze van onze belastingcenten een goedkoop damwandprofielgebouwtje hadden neergezet.
Beetje wennen hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:20 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[afbeelding]
ook wel heel mooi eigelijk..![]()
Vreselijk! Dat een gemeente dit goedkeurt!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:20 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[afbeelding]
ook wel heel mooi eigelijk..![]()
laat ik het dan nog iets anders formuleren, ik zou de welstandcommissie ontslaanquote:
Je dacht: 'Ik ga de binnenkant van een kerk op ware grootte posten' ?quote:
Gasunie, geen NAM.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:00 schreef Heerlijkheid het volgende:
Het hoofdkantoor van de NAM in Groningen:
De schatkamer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:02 schreef Cynix ® het volgende:
Beetje wennen hoor.
* Cynix ® moet ff goed kijken wat de bovenkant is.
Wilde ik ook al plaatsen.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:17 schreef Autoreply het volgende:
De Abdij (het gehele oude centrum) in Middelburg:
[afbeelding]
Zekerquote:Op zondag 4 maart 2007 15:26 schreef raptorix het volgende:
Magna Plaza in amsterdam is erg mooi vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |