sorry hoor,maar "ik heb geen zin in deze discussie" is je er wel erg makkelijk vanaf maken. Wel een topic op slot gooien, maar er een gesprek over aan gaan ho maar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In deze is wat mij betreft jouw laatste alinea van toepassing... Ik heb gewoon geen zin om de discussie hierover aan te gaan. Maar omdat ik ook niet alwetend ben, heb ik mijn beslissing wel even achter neergelegd om er een ander (lees FA) licht over te laten schijnen... Wat verder wel tot gevolg heeft dat ik geen acties onderneem, dat zou niet logisch zijn natuurlijk.
Het topic zoals het nu staat en open is vind ik prima.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus even voor de duidelijkheid nog he ;
TT "patricia W gepakt"
in de OP : Ze is gepakt bedankt. + links naar de andere topics.
Dat is goed zo?
Mooi zo, opgelost.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:48 schreef Qwea het volgende:
ik had niet eens gezien dattie weer open is. Goed,laten we hem zo staan![]()
Wat nog steeds niet hetzelfde is als alle posts leeg editen.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:07 schreef PLAE@ het volgende:
Nee omdat ik het beter anders uit kunnen leggen/vragen cq een topic met een hele andere insteek had moeten maken. Maar goed daar gaat het hier niet over.
En natuurlijk is een huis in de fik steken iets wat het daglicht niet kan verdragen![]()
Hmmm... ik was even weg, sorry. Maar goed, ik heb je antwoord gegeven op je initiële vraag toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 01:13 schreef PLAE@ het volgende:
Ja en wat is je punt? Ik vraag Sjeen hier gewoon iets.
Ik geef even aan dat ik de terugzet actie van Sjeen niet verkeerd vind.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:13 schreef PLAE@ het volgende:
Ja en wat is je punt? Ik vraag Sjeen hier gewoon iets.
Maar je mening of jij uberhaupt hebben me nog nooit zo kunnen interesseren, dus ik zou niet weten waarom nu welquote:Op woensdag 4 april 2007 01:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik geef even aan dat ik de terugzet actie van Sjeen niet verkeerd vind.
Je laat mij dus niet mijn eigen post in een gesloten topic edittenquote:Op woensdag 4 april 2007 01:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmmm... ik was even weg, sorry. Maar goed, ik heb je antwoord gegeven op je initiële vraag toch?
Dat is wederzijds hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar je mening of jij uberhaupt hebben me nog nooit zo kunnen interesseren, dus ik zou niet weten waarom nu wel![]()
Ik vraag me eigenlijk af waarom ik jou een antwoord geef... Het is toch echt een andere user die het topic in kwestie geopend heeftquote:Op woensdag 4 april 2007 01:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je laat mij dus niet mijn eigen post in een gesloten topic editten
Ja dat was ikquote:Op woensdag 4 april 2007 01:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af waarom ik jou een antwoord geef... Het is toch echt een andere user die het topic in kwestie geopend heeft![]()
Je maakt het me wel erg moeilijk hoor... zo laat op de avond, na een verjaardagsfeestquote:Op woensdag 4 april 2007 01:21 schreef plae het volgende:
[..]
Ja dat was ik![]()
Misschien wil je mij antwoorden.
Heej, een NEW IMPROVED TOPIC mag van mij altijd hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 01:26 schreef plae het volgende:
Nah het zit op slot dus ik kan er niet eens meer reageren al zou ik het willen. Ik dacht aan een nieuw beter topic morgen, maar goed. Laat maar zitten dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |