Sjeen zeikt. Ze zal wel ongesteld zijn ofzoquote:Op maandag 2 april 2007 19:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
TT verwijderd...
de naam die in de TT stond valt in al die topics terug te vinden, dat maakt toch niet uit dan
maar je zeikt wel. Je had er toendertijd geen moeite mee dat al die topics verschenen waarin ze met naam en achternaam genoemt werdt. Het mocht enkel geen heksenjacht worden.quote:Op maandag 2 april 2007 19:28 schreef Sjeen het volgende:
Neuh... ik ben niet ongesteld
Ik zeik wel vakerquote:Op maandag 2 april 2007 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar je zeikt wel. Je had er toendertijd geen moeite mee dat al die topics verschenen waarin ze met naam en achternaam genoemt werdt. Het mocht enkel geen heksenjacht worden.
Verwijder dan gelijk die andere topics ook even, aangezien die ook buiten de regels vallen![]()
ja leuk en aardig dat je zogenaamd wel vaker zeikt. Ik heb yv al gevraagt om haar licht erop te laten schijnen. Het slaat weer nergens op wat je doetquote:Op maandag 2 april 2007 19:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zeik wel vakerMaar goed... ik zal het nog wel even achterleggen. TT en OP zijn gewoon bewaard gebleven, mocht ik overruled worden
Mag ik dan weten waarom al die andere topics niet verwijdert zijn? En Sjeen had toch ook de TT kunnen aanpassen naar "Patricia W" ? Die andere topics zijn fucking gewoon via de search te vindenquote:Op maandag 2 april 2007 20:30 schreef Lucille het volgende:
Laat ik me er even mee bemoeien.
Het posten van persoonlijke info, complete namen, IP adressen, telefoonnummers, whatever wordt niet op prijs gesteld. Zie de Policy. Ook niet als mensen verdacht worden van oplichting. Prima dat mensen via hun nick genoemd worden en zo, ook prima dat achter de schermen mods worden ingelicht over praktijken van bepaalde users, zodat er maatregelen genomen kunnen worden, maar we gaan hier niet openlijk mensen aan de schandpaal nagelen. Zo simpel is het en dat weet Qwea best, je bent geen newbie.
overigens doet je post een beetje vermoeden alsof het over een user van het forum gaat. Dát is dus niet zoquote:Op maandag 2 april 2007 20:30 schreef Lucille het volgende:
Laat ik me er even mee bemoeien.
Het posten van persoonlijke info, complete namen, IP adressen, telefoonnummers, whatever wordt niet op prijs gesteld. Zie de Policy. Ook niet als mensen verdacht worden van oplichting. Prima dat mensen via hun nick genoemd worden en zo, ook prima dat achter de schermen mods worden ingelicht over praktijken van bepaalde users, zodat er maatregelen genomen kunnen worden, maar we gaan hier niet openlijk mensen aan de schandpaal nagelen. Zo simpel is het en dat weet Qwea best, je bent geen newbie.
Ik denk dat er tig topics meer zijn geweest die wel gewist zijn, we kunnen niet elk freaking topic automatisch scannen. We zijn duidelijk in de policy, daar gaat het om en dan heeft het weinig zijn om te gaan schelden op een moderator.quote:Op maandag 2 april 2007 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik dan weten waarom al die andere topics niet verwijdert zijn? En Sjeen had toch ook de TT kunnen aanpassen naar "Patricia W" ? Die andere topics zijn fucking gewoon via de search te vinden
Of het een user is of niet is niet relevant, de policy is duidelijk dat we niet willen dat er persoonlijke gegevens worden gepost.quote:Op maandag 2 april 2007 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
overigens doet je post een beetje vermoeden alsof het over een user van het forum gaat. Dát is dus niet zo
ik heb het over MIJN topics over patricia. Zoek voor de lol eens op "wirken" in de search. Daar komen tig topics van mij uit wgr naar boven. Waarom blijven die wel staan als mijn "Patricia is gepakt topic" prive info bevat? Net alsof die anderen dat niet bevattenquote:Op maandag 2 april 2007 20:45 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik denk dat er tig topics meer zijn geweest die wel gewist zijn, we kunnen niet elk freaking topic automatisch scannen. We zijn duidelijk in de policy, daar gaat het om en dan heeft het weinig zijn om te gaan schelden op een moderator.
Of scheld jij ook op een agent als je een boete krijgt voor door rood licht rijden? Want er zijn ook andere mensen die wel eens door rood rijden?
Lees even wat ik geschreven heb. We kunnen niet alles tegen het licht houden, maar we staan het niet toe. Zie de policy, dus als een moderator er iets over zegt dan moet je niet klagen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb het over MIJN topics over patricia. Zoek voor de lol eens op "wirken" in de search. Daar komen tig topics van mij uit wgr naar boven. Waarom blijven die wel staan als mijn "Patricia is gepakt topic" prive info bevat? Net alsof die anderen dat niet bevatten
Lucille,nu moet je eens goed luisteren. Je kan hoog of laag springen maar het is je reinste bullshit dat sjeen het nu opeens nodig vindt om mn topic praktisch te trashen omdat ik de naam patricia wirken noem.quote:Op maandag 2 april 2007 21:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Lees even wat ik geschreven heb. We kunnen niet alles tegen het licht houden, maar we staan het niet toe. Zie de policy, dus als een moderator er iets over zegt dan moet je niet klagen.
True,die topics waren een heksenjacht. Niet allemaal overigens geloof ik. Maar wat hebben die topics, te maken met mijn nieuwe topic waar het volgende instond :quote:Op maandag 2 april 2007 22:14 schreef frederik het volgende:
Is dat niet een beetje makkelijk je ervanaf maken?
Wanneer is er dan wel sprake van iets tegen het licht houden?
Er zijn notabene topics tijdelijk gesloten voor overleg met achter, waarna tijdelijk eeuwig werd (2de deel in de serie bijvoorbeeld).
Dat er gezegd wordt dat modden maar mensenwerk is, en dat een beslissing nu niet een beslissing straks hoeft in te houden kan ik inkomen, maar zeggen we kunnen niet alles tegen het licht houden (er zijn posts die aan ons voorbij gaan) is in dit geval wel een heel zwak argument volgens mij.
Niet dat ik de kant van qwea kies trouwens, het werd wel een hele heksenjacht, notabene op een site die met de hele oplichting niets te maken heeft.
oke, dus eigenlijk zeg je nu dat ik de achternaam niet in de OP of TT had mogen gebruiken. Aangezien dat "prive" is. Dus in principe kan een topic met Patricia W als TT welquote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Lucille het volgende:
Hoezo makkelijk van af maken? Ik geef aan dat er nu een beslissing ligt die gewoon volgens de policy is. Persoonlijke gegevens worden in principe verwijderd want we staan ze niet toe. Dat er topics te vinden zijn waar ze niet zijn weggehaald kan gebeuren (mensen rijden ook soms door rood zonder bekeurd te worden), maar dat moet niet gebruikt worden als argument om het allemaal maar te laten staan. Er worden wekelijks posts gewist met persoonlijke gegevens.
Ik vond het antwoord dat je niet alles tegen het licht kon houden (je in de vorm van (F)A, en mod als functie, bedoel dit niet als persoonlijke aanval hoor) een beetje een makkelijk antwoord op de vraag waarom er andere topics zijn blijven bestaan waarin wel namen genoemd konden wordenquote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Lucille het volgende:
Hoezo makkelijk van af maken? Ik geef aan dat er nu een beslissing ligt die gewoon volgens de policy is. Persoonlijke gegevens worden in principe verwijderd want we staan ze niet toe. Dat er topics te vinden zijn waar ze niet zijn weggehaald kan gebeuren (mensen rijden ook soms door rood zonder bekeurd te worden), maar dat moet niet gebruikt worden als argument om het allemaal maar te laten staan. Er worden wekelijks posts gewist met persoonlijke gegevens.
In deze is wat mij betreft jouw laatste alinea van toepassing... Ik heb gewoon geen zin om de discussie hierover aan te gaan. Maar omdat ik ook niet alwetend ben, heb ik mijn beslissing wel even achter neergelegd om er een ander (lees FA) licht over te laten schijnen... Wat verder wel tot gevolg heeft dat ik geen acties onderneem, dat zou niet logisch zijn natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 23:37 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik vond het antwoord dat je niet alles tegen het licht kon houden (je in de vorm van (F)A, en mod als functie, bedoel dit niet als persoonlijke aanval hoor) een beetje een makkelijk antwoord op de vraag waarom er andere topics zijn blijven bestaan waarin wel namen genoemd konden worden
Met zo'n antwoord wek je namelijk de indruk dat je ook maar mens bent, en dus wel eens een post/topic niet doorleest, en een overtreding dus niet ziet. Iets waar ik in principe geheel achter kan staan.
Alleen door dit juist aan een topicreels te linken waarin stevig is gemodereerd komt het op mij in elk geval over als een antwoord om maar van de lastige vragen af te zijn. Een antwoord als o niet gezien zeg maar, in tegen stelling tot o, ik heb in het verleden de beslissing genomen om iets te doen, en ik handel nu op een andere manier.
Geef dan gewoon antwoord dat je geen zin hebt om verantwoording af te leggen (en dat respecteer ik, eindbeslissingen liggen bij hogere rangen, er valt in WGR gelukkig al redelijk te praten over beslissingen zonder dat er geroepen wordt "ik ben chef en die wortels zijn blauw omdat ik dat zeg")
Voornaam zonder volledige achternaam kan wel. Zolang er maar geen volledige achternaam of andere persoonlijke info in staat, anders gaat het topic onherroepelijk dicht, wie de info ook plaatst.quote:Op maandag 2 april 2007 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke, dus eigenlijk zeg je nu dat ik de achternaam niet in de OP of TT had mogen gebruiken. Aangezien dat "prive" is. Dus in principe kan een topic met Patricia W als TT wel
Dus even voor de duidelijkheid nog he ;quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Voornaam zonder volledige achternaam kan wel. Zolang er maar geen volledige achternaam of andere persoonlijke info in staat, anders gaat het topic onherroepelijk dicht, wie de info ook plaatst.
sorry hoor,maar "ik heb geen zin in deze discussie" is je er wel erg makkelijk vanaf maken. Wel een topic op slot gooien, maar er een gesprek over aan gaan ho maar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In deze is wat mij betreft jouw laatste alinea van toepassing... Ik heb gewoon geen zin om de discussie hierover aan te gaan. Maar omdat ik ook niet alwetend ben, heb ik mijn beslissing wel even achter neergelegd om er een ander (lees FA) licht over te laten schijnen... Wat verder wel tot gevolg heeft dat ik geen acties onderneem, dat zou niet logisch zijn natuurlijk.
Het topic zoals het nu staat en open is vind ik prima.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus even voor de duidelijkheid nog he ;
TT "patricia W gepakt"
in de OP : Ze is gepakt bedankt. + links naar de andere topics.
Dat is goed zo?
Mooi zo, opgelost.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:48 schreef Qwea het volgende:
ik had niet eens gezien dattie weer open is. Goed,laten we hem zo staan![]()
Wat nog steeds niet hetzelfde is als alle posts leeg editen.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:07 schreef PLAE@ het volgende:
Nee omdat ik het beter anders uit kunnen leggen/vragen cq een topic met een hele andere insteek had moeten maken. Maar goed daar gaat het hier niet over.
En natuurlijk is een huis in de fik steken iets wat het daglicht niet kan verdragen![]()
Hmmm... ik was even weg, sorry. Maar goed, ik heb je antwoord gegeven op je initiële vraag toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 01:13 schreef PLAE@ het volgende:
Ja en wat is je punt? Ik vraag Sjeen hier gewoon iets.
Ik geef even aan dat ik de terugzet actie van Sjeen niet verkeerd vind.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:13 schreef PLAE@ het volgende:
Ja en wat is je punt? Ik vraag Sjeen hier gewoon iets.
Maar je mening of jij uberhaupt hebben me nog nooit zo kunnen interesseren, dus ik zou niet weten waarom nu welquote:Op woensdag 4 april 2007 01:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik geef even aan dat ik de terugzet actie van Sjeen niet verkeerd vind.
Je laat mij dus niet mijn eigen post in een gesloten topic edittenquote:Op woensdag 4 april 2007 01:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmmm... ik was even weg, sorry. Maar goed, ik heb je antwoord gegeven op je initiële vraag toch?
Dat is wederzijds hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar je mening of jij uberhaupt hebben me nog nooit zo kunnen interesseren, dus ik zou niet weten waarom nu wel![]()
Ik vraag me eigenlijk af waarom ik jou een antwoord geef... Het is toch echt een andere user die het topic in kwestie geopend heeftquote:Op woensdag 4 april 2007 01:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je laat mij dus niet mijn eigen post in een gesloten topic editten
Ja dat was ikquote:Op woensdag 4 april 2007 01:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af waarom ik jou een antwoord geef... Het is toch echt een andere user die het topic in kwestie geopend heeft![]()
Je maakt het me wel erg moeilijk hoor... zo laat op de avond, na een verjaardagsfeestquote:Op woensdag 4 april 2007 01:21 schreef plae het volgende:
[..]
Ja dat was ik![]()
Misschien wil je mij antwoorden.
Heej, een NEW IMPROVED TOPIC mag van mij altijd hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 01:26 schreef plae het volgende:
Nah het zit op slot dus ik kan er niet eens meer reageren al zou ik het willen. Ik dacht aan een nieuw beter topic morgen, maar goed. Laat maar zitten dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |