abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 april 2007 @ 19:25:50 #51
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47935668
TT verwijderd...
de naam die in de TT stond valt in al die topics terug te vinden, dat maakt toch niet uit dan
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 2 april 2007 @ 19:26:36 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47935707
Wat een lekker onzin sjeen Het is een oplichter Nee, op de FP staat/stond volkert van de graaf wel met naam en toenaam genoemt. Je had natuurlijk ook gewoon de TT kunnen wijzigen in "Patricia W" ipv het topic te sluiten
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 2 april 2007 @ 19:27:04 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47935729
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
TT verwijderd...
de naam die in de TT stond valt in al die topics terug te vinden, dat maakt toch niet uit dan
Sjeen zeikt. Ze zal wel ongesteld zijn ofzo
  Licht Ontvlambaar maandag 2 april 2007 @ 19:28:25 #54
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_47935796
Neuh... ik ben niet ongesteld
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 2 april 2007 @ 19:29:30 #55
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47935850
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:28 schreef Sjeen het volgende:
Neuh... ik ben niet ongesteld
maar je zeikt wel. Je had er toendertijd geen moeite mee dat al die topics verschenen waarin ze met naam en achternaam genoemt werdt. Het mocht enkel geen heksenjacht worden.

Verwijder dan gelijk die andere topics ook even, aangezien die ook buiten de regels vallen
  Licht Ontvlambaar maandag 2 april 2007 @ 19:31:13 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_47935951
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

maar je zeikt wel. Je had er toendertijd geen moeite mee dat al die topics verschenen waarin ze met naam en achternaam genoemt werdt. Het mocht enkel geen heksenjacht worden.

Verwijder dan gelijk die andere topics ook even, aangezien die ook buiten de regels vallen
Ik zeik wel vaker Maar goed... ik zal het nog wel even achterleggen. TT en OP zijn gewoon bewaard gebleven, mocht ik overruled worden
  maandag 2 april 2007 @ 19:32:42 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47936029
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:31 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik zeik wel vaker Maar goed... ik zal het nog wel even achterleggen. TT en OP zijn gewoon bewaard gebleven, mocht ik overruled worden
ja leuk en aardig dat je zogenaamd wel vaker zeikt. Ik heb yv al gevraagt om haar licht erop te laten schijnen. Het slaat weer nergens op wat je doet

Als het nou een heksenjacht topic was. Het is verdomme een informatief topic met een bedankje voor de mensen die mee hebben geholpen dr in de bak te krijgen. Wat had je dan verwacht,dat er naar tig topics nooit meer nieuws zou zijn?
  maandag 2 april 2007 @ 20:13:18 #58
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47937754
ister al nieuws?
pi_47938592
Laat ik me er even mee bemoeien.
Het posten van persoonlijke info, complete namen, IP adressen, telefoonnummers, whatever wordt niet op prijs gesteld. Zie de Policy. Ook niet als mensen verdacht worden van oplichting. Prima dat mensen via hun nick genoemd worden en zo, ook prima dat achter de schermen mods worden ingelicht over praktijken van bepaalde users, zodat er maatregelen genomen kunnen worden, maar we gaan hier niet openlijk mensen aan de schandpaal nagelen. Zo simpel is het en dat weet Qwea best, je bent geen newbie.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 2 april 2007 @ 20:40:54 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47939089
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:30 schreef Lucille het volgende:
Het posten van persoonlijke info, complete namen, IP adressen, telefoonnummers, whatever wordt niet op prijs gesteld. Zie de Policy. Ook niet als mensen verdacht worden van oplichting. Prima dat mensen via hun nick genoemd worden en zo, ook prima dat achter de schermen mods worden ingelicht over praktijken van bepaalde users, zodat er maatregelen genomen kunnen worden, maar we gaan hier niet openlijk mensen aan de schandpaal nagelen. Zo simpel is het en dat weet Qwea best, je bent geen newbie.
Mag ik dan weten waarom al die andere topics niet verwijdert zijn? En Sjeen had toch ook de TT kunnen aanpassen naar "Patricia W" ? Die andere topics zijn fucking gewoon via de search te vinden
  maandag 2 april 2007 @ 20:41:32 #61
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47939126
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:30 schreef Lucille het volgende:
overigens doet je post een beetje vermoeden alsof het over een user van het forum gaat. Dát is dus niet zo
pi_47939303
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mag ik dan weten waarom al die andere topics niet verwijdert zijn? En Sjeen had toch ook de TT kunnen aanpassen naar "Patricia W" ? Die andere topics zijn fucking gewoon via de search te vinden
Ik denk dat er tig topics meer zijn geweest die wel gewist zijn, we kunnen niet elk freaking topic automatisch scannen. We zijn duidelijk in de policy, daar gaat het om en dan heeft het weinig zijn om te gaan schelden op een moderator.

Of scheld jij ook op een agent als je een boete krijgt voor door rood licht rijden? Want er zijn ook andere mensen die wel eens door rood rijden?
pi_47939346
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

overigens doet je post een beetje vermoeden alsof het over een user van het forum gaat. Dát is dus niet zo
Of het een user is of niet is niet relevant, de policy is duidelijk dat we niet willen dat er persoonlijke gegevens worden gepost.
  maandag 2 april 2007 @ 21:19:16 #64
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47940884
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:45 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik denk dat er tig topics meer zijn geweest die wel gewist zijn, we kunnen niet elk freaking topic automatisch scannen. We zijn duidelijk in de policy, daar gaat het om en dan heeft het weinig zijn om te gaan schelden op een moderator.

Of scheld jij ook op een agent als je een boete krijgt voor door rood licht rijden? Want er zijn ook andere mensen die wel eens door rood rijden?
ik heb het over MIJN topics over patricia. Zoek voor de lol eens op "wirken" in de search. Daar komen tig topics van mij uit wgr naar boven. Waarom blijven die wel staan als mijn "Patricia is gepakt topic" prive info bevat? Net alsof die anderen dat niet bevatten
pi_47941560
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik heb het over MIJN topics over patricia. Zoek voor de lol eens op "wirken" in de search. Daar komen tig topics van mij uit wgr naar boven. Waarom blijven die wel staan als mijn "Patricia is gepakt topic" prive info bevat? Net alsof die anderen dat niet bevatten
Lees even wat ik geschreven heb. We kunnen niet alles tegen het licht houden, maar we staan het niet toe. Zie de policy, dus als een moderator er iets over zegt dan moet je niet klagen.
pi_47943877
Is dat niet een beetje makkelijk je ervanaf maken?
Wanneer is er dan wel sprake van iets tegen het licht houden?
Er zijn notabene topics tijdelijk gesloten voor overleg met achter, waarna tijdelijk eeuwig werd (2de deel in de serie bijvoorbeeld).

Dat er gezegd wordt dat modden maar mensenwerk is, en dat een beslissing nu niet een beslissing straks hoeft in te houden kan ik inkomen, maar zeggen we kunnen niet alles tegen het licht houden (er zijn posts die aan ons voorbij gaan) is in dit geval wel een heel zwak argument volgens mij.

Niet dat ik de kant van qwea kies trouwens, het werd wel een hele heksenjacht, notabene op een site die met de hele oplichting niets te maken heeft.
  maandag 2 april 2007 @ 22:19:53 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47944115
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:30 schreef Lucille het volgende:

[..]

Lees even wat ik geschreven heb. We kunnen niet alles tegen het licht houden, maar we staan het niet toe. Zie de policy, dus als een moderator er iets over zegt dan moet je niet klagen.
Lucille,nu moet je eens goed luisteren. Je kan hoog of laag springen maar het is je reinste bullshit dat sjeen het nu opeens nodig vindt om mn topic praktisch te trashen omdat ik de naam patricia wirken noem.

Maar goed, kinderachtig maar dat ben ik wel gewend van hier. Kan dan iemand even dat topic opengooien en er Patricia W van maken? Of is zelfs dat teveel prive gevoelige info
pi_47944164
Hoezo makkelijk van af maken? Ik geef aan dat er nu een beslissing ligt die gewoon volgens de policy is. Persoonlijke gegevens worden in principe verwijderd want we staan ze niet toe. Dat er topics te vinden zijn waar ze niet zijn weggehaald kan gebeuren (mensen rijden ook soms door rood zonder bekeurd te worden), maar dat moet niet gebruikt worden als argument om het allemaal maar te laten staan. Er worden wekelijks posts gewist met persoonlijke gegevens.
  maandag 2 april 2007 @ 22:21:26 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47944186
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:14 schreef frederik het volgende:
Is dat niet een beetje makkelijk je ervanaf maken?
Wanneer is er dan wel sprake van iets tegen het licht houden?
Er zijn notabene topics tijdelijk gesloten voor overleg met achter, waarna tijdelijk eeuwig werd (2de deel in de serie bijvoorbeeld).

Dat er gezegd wordt dat modden maar mensenwerk is, en dat een beslissing nu niet een beslissing straks hoeft in te houden kan ik inkomen, maar zeggen we kunnen niet alles tegen het licht houden (er zijn posts die aan ons voorbij gaan) is in dit geval wel een heel zwak argument volgens mij.

Niet dat ik de kant van qwea kies trouwens, het werd wel een hele heksenjacht, notabene op een site die met de hele oplichting niets te maken heeft.
True,die topics waren een heksenjacht. Niet allemaal overigens geloof ik. Maar wat hebben die topics, te maken met mijn nieuwe topic waar het volgende instond :

TT : Patricia W zit vast

Patricia W zit in de bak. Meer details heb ik helaas nog niet maar zeker is dat ze vast zit.
topic 1
topic 2
topic 3
topic 4

Iedereen bedankt voor het meehelpen!

maandag 2 april 2007 @ 22:22:33 #70
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47944241
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Lucille het volgende:
Hoezo makkelijk van af maken? Ik geef aan dat er nu een beslissing ligt die gewoon volgens de policy is. Persoonlijke gegevens worden in principe verwijderd want we staan ze niet toe. Dat er topics te vinden zijn waar ze niet zijn weggehaald kan gebeuren (mensen rijden ook soms door rood zonder bekeurd te worden), maar dat moet niet gebruikt worden als argument om het allemaal maar te laten staan. Er worden wekelijks posts gewist met persoonlijke gegevens.
oke, dus eigenlijk zeg je nu dat ik de achternaam niet in de OP of TT had mogen gebruiken. Aangezien dat "prive" is. Dus in principe kan een topic met Patricia W als TT wel
pi_47947574
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Lucille het volgende:
Ik vond het antwoord dat je niet alles tegen het licht kon houden (je in de vorm van (F)A, en mod als functie, bedoel dit niet als persoonlijke aanval hoor) een beetje een makkelijk antwoord op de vraag waarom er andere topics zijn blijven bestaan waarin wel namen genoemd konden worden
Met zo'n antwoord wek je namelijk de indruk dat je ook maar mens bent, en dus wel eens een post/topic niet doorleest, en een overtreding dus niet ziet. Iets waar ik in principe geheel achter kan staan.
Alleen door dit juist aan een topicreels te linken waarin stevig is gemodereerd komt het op mij in elk geval over als een antwoord om maar van de lastige vragen af te zijn. Een antwoord als o niet gezien zeg maar, in tegen stelling tot o, ik heb in het verleden de beslissing genomen om iets te doen, en ik handel nu op een andere manier.

Geef dan gewoon antwoord dat je geen zin hebt om verantwoording af te leggen (en dat respecteer ik, eindbeslissingen liggen bij hogere rangen, er valt in WGR gelukkig al redelijk te praten over beslissingen zonder dat er geroepen wordt "ik ben chef en die wortels zijn blauw omdat ik dat zeg")
  dinsdag 3 april 2007 @ 07:52:20 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47951820
Ik heb nog steeds geen antwoord op mn vorige post lucille
  Licht Ontvlambaar dinsdag 3 april 2007 @ 09:24:22 #73
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_47953001
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:37 schreef frederik het volgende:

[..]

Ik vond het antwoord dat je niet alles tegen het licht kon houden (je in de vorm van (F)A, en mod als functie, bedoel dit niet als persoonlijke aanval hoor) een beetje een makkelijk antwoord op de vraag waarom er andere topics zijn blijven bestaan waarin wel namen genoemd konden worden
Met zo'n antwoord wek je namelijk de indruk dat je ook maar mens bent, en dus wel eens een post/topic niet doorleest, en een overtreding dus niet ziet. Iets waar ik in principe geheel achter kan staan.
Alleen door dit juist aan een topicreels te linken waarin stevig is gemodereerd komt het op mij in elk geval over als een antwoord om maar van de lastige vragen af te zijn. Een antwoord als o niet gezien zeg maar, in tegen stelling tot o, ik heb in het verleden de beslissing genomen om iets te doen, en ik handel nu op een andere manier.

Geef dan gewoon antwoord dat je geen zin hebt om verantwoording af te leggen (en dat respecteer ik, eindbeslissingen liggen bij hogere rangen, er valt in WGR gelukkig al redelijk te praten over beslissingen zonder dat er geroepen wordt "ik ben chef en die wortels zijn blauw omdat ik dat zeg")
In deze is wat mij betreft jouw laatste alinea van toepassing... Ik heb gewoon geen zin om de discussie hierover aan te gaan. Maar omdat ik ook niet alwetend ben, heb ik mijn beslissing wel even achter neergelegd om er een ander (lees FA) licht over te laten schijnen... Wat verder wel tot gevolg heeft dat ik geen acties onderneem, dat zou niet logisch zijn natuurlijk.
pi_47955500
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

oke, dus eigenlijk zeg je nu dat ik de achternaam niet in de OP of TT had mogen gebruiken. Aangezien dat "prive" is. Dus in principe kan een topic met Patricia W als TT wel
Voornaam zonder volledige achternaam kan wel. Zolang er maar geen volledige achternaam of andere persoonlijke info in staat, anders gaat het topic onherroepelijk dicht, wie de info ook plaatst.
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:36:21 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47958948
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:03 schreef Lucille het volgende:

[..]

Voornaam zonder volledige achternaam kan wel. Zolang er maar geen volledige achternaam of andere persoonlijke info in staat, anders gaat het topic onherroepelijk dicht, wie de info ook plaatst.
Dus even voor de duidelijkheid nog he ;

TT "patricia W gepakt"
in de OP : Ze is gepakt bedankt. + links naar de andere topics.

Dat is goed zo?
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:41:09 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47959093
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

In deze is wat mij betreft jouw laatste alinea van toepassing... Ik heb gewoon geen zin om de discussie hierover aan te gaan. Maar omdat ik ook niet alwetend ben, heb ik mijn beslissing wel even achter neergelegd om er een ander (lees FA) licht over te laten schijnen... Wat verder wel tot gevolg heeft dat ik geen acties onderneem, dat zou niet logisch zijn natuurlijk.
sorry hoor,maar "ik heb geen zin in deze discussie" is je er wel erg makkelijk vanaf maken. Wel een topic op slot gooien, maar er een gesprek over aan gaan ho maar. Lekker makkelijk is dat .
pi_47959187
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dus even voor de duidelijkheid nog he ;

TT "patricia W gepakt"
in de OP : Ze is gepakt bedankt. + links naar de andere topics.

Dat is goed zo?
Het topic zoals het nu staat en open is vind ik prima.
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:48:08 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47959292
ik had niet eens gezien dattie weer open is. Goed,laten we hem zo staan
pi_47959547
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:48 schreef Qwea het volgende:
ik had niet eens gezien dattie weer open is. Goed,laten we hem zo staan
Mooi zo, opgelost.
pi_47990758
Mijn editten weer terug editten zodat er staat wat er stond wat is dat in hemelsnaam voor beleid

Het topic is op slot dus dan is het toch niet erg als die berichten weg zijn, tering

Zou je die berichten aub weer willen editten?

[ Bericht 6% gewijzigd door plae op 04-04-2007 01:01:04 ]
enge ziektes sucks :'(
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 april 2007 @ 01:01:19 #81
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_47990896
Misschien dat je in het vervolg iets beter zou kunnen nadenken voor je een topic opent om je over mogelijkheden tot frauderen te informeren?

Daarnaast is het zo dat topic waarin de TS ineens zijn OP en reacties gaat leegeditten in principe standaard op slot gaan, want de hele waarde van dat topic is in zo'n geval dus weg...
pi_47990958
Ik wilde ook graag dat het op slot ging was alleen vergeten om een reportje in te dienen.

En het topic had niks te maken met het zoeken naar mogelijkheden om te frauderen . Anders informeerde ik daar wel naar he. Ik vroeg mij gewoon af wat je krijgt van de verzekering.

Maar het zou in ieder geval fijn zijn als je mijn posts zou kunnen editten. Dat is tenslotte wat ik wilde doen. Dat lijkt me toch gewoon een recht van mij. Het is toch belachelijk dat je m'n berichten weer terug gaat toveren. - helemaal omdat je hem op slot gooit-
pi_47991002
Als het niets te maken heeft met frauderen, waarom haal je dan alle zaken weg zodra je een antwoord hebt? Komt op mij over dat je weet dat je iets doet wat het daglicht eigenlijk niet kan verdragen.
  woensdag 4 april 2007 @ 01:07:14 #84
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_47991012
Nee omdat ik het beter anders uit kunnen leggen/vragen cq een topic met een hele andere insteek had moeten maken. Maar goed daar gaat het hier niet over.

En natuurlijk is een huis in de fik steken iets wat het daglicht niet kan verdragen
pi_47991059
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:07 schreef PLAE@ het volgende:
Nee omdat ik het beter anders uit kunnen leggen/vragen cq een topic met een hele andere insteek had moeten maken. Maar goed daar gaat het hier niet over.

En natuurlijk is een huis in de fik steken iets wat het daglicht niet kan verdragen
Wat nog steeds niet hetzelfde is als alle posts leeg editen.
  woensdag 4 april 2007 @ 01:13:58 #86
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_47991133
Ja en wat is je punt? Ik vraag Sjeen hier gewoon iets.
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 april 2007 @ 01:15:07 #87
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_47991151
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:13 schreef PLAE@ het volgende:

Hmmm... ik was even weg, sorry. Maar goed, ik heb je antwoord gegeven op je initiële vraag toch?
pi_47991156
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:13 schreef PLAE@ het volgende:

Ik geef even aan dat ik de terugzet actie van Sjeen niet verkeerd vind.
  woensdag 4 april 2007 @ 01:16:20 #89
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_47991172
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:15 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik geef even aan dat ik de terugzet actie van Sjeen niet verkeerd vind.
Maar je mening of jij uberhaupt hebben me nog nooit zo kunnen interesseren, dus ik zou niet weten waarom nu wel
Ook al vroeg ik om je punt aangezien die mij niet helemaal duidelijk was.
  woensdag 4 april 2007 @ 01:17:18 #90
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_47991188
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:15 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Hmmm... ik was even weg, sorry. Maar goed, ik heb je antwoord gegeven op je initiële vraag toch?
Je laat mij dus niet mijn eigen post in een gesloten topic editten
pi_47991196
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:16 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Maar je mening of jij uberhaupt hebben me nog nooit zo kunnen interesseren, dus ik zou niet weten waarom nu wel
Dat is wederzijds hoor. Dus deze discussie kunnen we verder wel stoppen dan? Hoeft je Sjeen dus ook niet meer lastig te vallen hier.
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 april 2007 @ 01:19:41 #92
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_47991233
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:17 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Je laat mij dus niet mijn eigen post in een gesloten topic editten
Ik vraag me eigenlijk af waarom ik jou een antwoord geef... Het is toch echt een andere user die het topic in kwestie geopend heeft
  woensdag 4 april 2007 @ 01:20:00 #93
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_47991236
ik val niemand lastig ik stel een vraag in een topic dat voor vragen en opmerkingen bedoelt is. Verdere opmerkingen van jouw kant laat ik maar langs me heen glijden
pi_47991267
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk af waarom ik jou een antwoord geef... Het is toch echt een andere user die het topic in kwestie geopend heeft
Ja dat was ik
Misschien wil je mij antwoorden.

Het begint zo een beetje een berichtendiaree te worden, mijn excuus (komt ook voort uit moeilijk doen maar goed).
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 april 2007 @ 01:24:40 #95
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_47991319
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:21 schreef plae het volgende:

[..]

Ja dat was ik
Misschien wil je mij antwoorden.
Je maakt het me wel erg moeilijk hoor... zo laat op de avond, na een verjaardagsfeest

Anyway, zoals je weet, kun je precies nalezen in de FAQ hoe het allemaal in zijn werk gaat...

Wat mij betreft blijven de posts gewoon zo staan... Als jij immers niks te verbergen had gehad, dan had je gewoon om een slotje gevraagd en geen posts ge-edit. Vervolgens had je van mij het antwoord gekregen, slotje is overbodig... gewoon niet meer reageren, dan zakt het topic van zelf wel weg...
pi_47991346
Nah het zit op slot dus ik kan er niet eens meer reageren al zou ik het willen. Ik dacht aan een nieuw beter topic morgen, maar goed. Laat maar zitten dan
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 april 2007 @ 01:27:42 #97
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_47991366
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:26 schreef plae het volgende:

Nah het zit op slot dus ik kan er niet eens meer reageren al zou ik het willen. Ik dacht aan een nieuw beter topic morgen, maar goed. Laat maar zitten dan
Heej, een NEW IMPROVED TOPIC mag van mij altijd hoor
pi_48057066
spam? Wire Transfer?

zag em in een ander topic ook al

edit: als je d'r op klikt post je hetzelfde ding in een random ander topic kennelijk... kutbotje
pi_48057548
Ik denk dat die user er ook niets aan kan doen, inderdaad. Ik heb hem maar gewoon verwijderd....

Dank je voor het melden...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_48057761
nee, ik had em zelf ook al in een ander topic gepost zag ik
Kan je niks tegen het scriptje doen ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')