Nog heel lang (althans ze krijgen 2 films die samen 5 uur duren dus zijn ze om 2:30 ergens pas klaar)quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef agter het volgende:
Zeg, hoe lang duurt die film nog?
ik heb morgen vrij dus heb de tijd...wil graag weten wanneer het weer interessant wordt om in te schakelen...
Je kan mij niet wijsmaken dat ze dat reddenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog heel lang (althans ze krijgen 2 films die samen 5 uur duren dus zijn ze om 2:30 ergens pas klaar)
Echt waar?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog heel lang (althans ze krijgen 2 films die samen 5 uur duren dus zijn ze om 2:30 ergens pas klaar)
Dr zullen heus een aantal eerder naar bed gaan (of misschien wat anders gaan doen) maar vuurwerk sluit ik geheel uit vanavondquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat ze dat redden![]()
Ja ik ook al, de trein naar Auschwitz vannochtendquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:36 schreef DooZjUh het volgende:
Ooooh ik heb echt weer veel te veel gemist!
ja, en wij praten en kijken hier over mensen die daar naar kijken.quote:
welke films kijken ze /quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dr zullen heus een aantal eerder naar bed gaan (of misschien wat anders gaan doen) maar vuurwerk sluit ik geheel uit vanavond
Waar basseer je dit op, mijn beste?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Straks om 23.00 uur begint het feestje, ik vind alles best als die fatso maar zijn kleren aanhoudt en zijn vreten binnenhoud![]()
1.de BIG lobowskiquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef Jm4nski het volgende:
welke films eigelijk ?
viel me ook al opquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je echt op Japiejo gaat letten...
Hij heeft volgens mij nog geen 10 seconden naar de film gekeken...![]()
Feest om 23.00 uur?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Straks om 23.00 uur begint het feestje, ik vind alles best als die fatso maar zijn kleren aanhoudt en zijn vreten binnenhoud![]()
Je kunt ook doorslaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja ik ook al, de trein naar Auschwitz vannochtend!
Geen slecht plan, al blijf ik nog heel ff wakenquote:
Jij had ook al een soa!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:40 schreef Tessa_77 het volgende:
Tessa viert ondertussen haar eigen feestje nu ze constateert dat haar griep over is![]()
![]()
![]()
Bij nader inzien denk ik dat de redactie zo geschokt is van het walgelijke optreden van Jaap gisteravond, dat ze nu zoet worden gehouden met 2 ellenlange zeikfilms.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar basseer je dit op, mijn beste?
quote:
Ze gaan nu drank uitdelen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:41 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bij nader inzien denk ik dat de redactie zo geschokt is van het walgelijke optreden van Jaap gisteravond, dat ze nu zoet worden gehouden met 2 ellenlange zeikfilms.![]()
Dat is om de boel in evenwicht te houdenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:41 schreef havefun het volgende:
jaap draait voortdurend met zijn ogen, die gozer voelt zich daar echt niet thuis volgens mij.
Hij zit ook helemaal alleen aan 1 kant van de bank en de rest zit aan de andere kant.
Sorryyyyyyyyyyquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
Schaaaat, dat is een vrouwending....![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dat is om de boel in evenwicht te houden
Een SOA een vrouwending?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
Schaaaat, dat is een vrouwending....![]()
Deed J.aap dat maarquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef Jm4nski het volgende:
hmm dan ook maar ff een nieuwe fles opentrekken ... hopelijk gebeurt er nog wat vanaaf
setje of sletje?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef FSR het volgende:
Ik vind Brian er wel erg slonzich uit zien de laatste tijd...
Zeker met dit setje wat hij nu aan heeft...
Bacardi-Cola over je toetsenbord?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:45 schreef Tessa_77 het volgende:
Men..... ik word eejn beetje melig denk ik
Z'n hele lichaam zit vol met vullingen zeker?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij kan niet, hij heeft nieuwe vullingen![]()
Hm... heb hier nog een fles wodka staan.... en vriendje ligt ziek op bed... kan een eigen feestje gaan bouwen.... aangezien zij het toch niet doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bacardi-Cola over je toetsenbord?![]()
Je brengt me zo maar op een idee....... wat een geweldig middel om af te vallen heb jij uitgevondenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap heeft nog steeds last van zijn verdoving en eet+drinkt daarom nog maar ff niet
Jij ziek...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:47 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
Hm... heb hier nog een fles wodka staan.... en vriendje ligt ziek op bed... kan een eigen feestje gaan bouwen.... aangezien zij het toch niet doen
Geef die hork Strohrumquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
JA! Jaap gaat straks zuipen als zijn verdoving is uitgewerkt!!!
There Is Hope
![]()
Soort van Ondragelijke jeuk Als je te hard geneukt bent..quote:
Moet ik even inwendig onderzoek komen doen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
Als dat jouw manier van een SOA constateren is...![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Soort van Ondragelijke jeuk Als je te hard geneukt bent..![]()
Wat.... bij mijn vriendje??quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik even inwendig onderzoek komen doen?![]()
We zullen ons inhouden...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
Ik ga ook, hopelijk niet teveel bijcossen morgenochtend maar ik verwacht het niet, trusten![]()
Hee.... JIJ doet hier de suggestie brada....quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vind hij dat fijn!?
DUMPEN DIE GAST!
Ze gaan zelfs trouwenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef obezzi het volgende:
japio gaat hoeren bestelle? hij had toch een vriendin?
Damn ik wil niet weten wat voor conclusie je gaat trekken nu je hoort dat mijn zoon eerst ziek was en toen ik (en nog niet helemaal hersteld)quote:
Sorry, ik werd een beetje parraquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
Hee.... JIJ doet hier de suggestie brada....![]()
Zijn vriendin Cora heeft daarvoor kennelijk toestemming gegeven (hoorde ik Jaap net zeggen)quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef obezzi het volgende:
Die bevredigt hem alleen met pixels. Gaby lichamelijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef obezzi het volgende:
Dat ik je veel beterschap zou wensenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn ik wil niet weten wat voor conclusie je gaat trekken nu je hoort dat mijn zoon eerst ziek was en toen ik (en nog niet helemaal hersteld)![]()
Het is al goed doesquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, ik werd een beetje parra![]()
blijkbaar heeft jaap dan echt zn wederhelft gevonden,dumb en dumber...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zijn vriendin Cora heeft daarvoor kennelijk toestemming gegeven (hoorde ik Jaap net zeggen)
En dat PAST!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:54 schreef obezzi het volgende:
japio zit in ze neus
Hij vond nog een stukje kipfilet van vanochtend.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:55 schreef Tessa_77 het volgende:
wheeeeeeee!!!!! Jaappa zit in zijn neus te pulken!!!![]()
AT HIJ HET OP!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:55 schreef BBW het volgende:
Neus peuteren, gatver.
Heeft jouw imaginaire vriendin ook al toestemming gegeven? Of vind je dat niet nodig??quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn vriendin Cora heeft daarvoor kennelijk toestemming gegeven (hoorde ik Jaap net zeggen)
Toch niet, d'r stond eerst sgatjequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:55 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
Ik edit sneller dan dat jij met je ogen kunt knipperen....![]()
Hij heeft vast hongerquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:55 schreef BBW het volgende:
Neus peuteren, gatver.
Dat zeg jijquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch niet, d'r stond eerst sgatje![]()
Hahahquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee hij zette de steengrill aan,marineerde het....en toennn at hij het op...!
Er hangt zo'n 150 kilo om zijn reet heenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:56 schreef Jm4nski het volgende:
wel raar eigelijk J.aap heeft een hele dikke kop als je hem van dichtbij bekijkt.
maar als je hem in zijn geheel ziet dan valt zijn kop in het niets vergeleken bij de rest van zijn lijf
Tis en blijft een fijnproever he...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee hij zette de steengrill aan,marineerde het....en toennn at hij het op...!
Kom net binnen en ben de cossen aan het bijlezen, maar volgens mij is dit Flawless met Robert de Niro en Philip Seymour Hoffman. Herkende net dat deuntje uit die film. Ik vond het een geweldige film.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:37 schreef obezzi het volgende:
is dit n goeie film die ze kijke?
zal die wel echt honger hebben.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:55 schreef BBW het volgende:
Neus peuteren, gatver.
Dacht al dat ik het verkeerd had gezien...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch niet, d'r stond eerst sgatje![]()
Kijkt hij tussendoor uberhaupt nog naar de film dan?!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef Tessa_77 het volgende:
en WEER kijkt ie naar rechts??
En soms weer naar linksquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef Tessa_77 het volgende:
Hij ziet die anderen eten. Hij wil stiekem zelf ook, maarja. Die 180 kilogram wegende pens weerhoudt hem.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef Tessa_77 het volgende:
klopt,tis en blijft een kok,dus die kunnen van snot nog een smakelijk iets maken.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tis en blijft een fijnproever he...
Oh please !!!quote:
Mss komt dat nog, vandaag heeft de redactie een personeelsfeest, wie weet morgenavondquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
Heeft er iemand een enigzins redelijke verklaring voor het feit dat Japio geen drankverbod heeft? Dit was toch zeker van het niveau Huub afgelopen zondag.
Balans aanbrengen op de bankquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:59 schreef Frasier het volgende:
Die afstand ook.
tussen hem en de rest
mijns inziens nog veel erger......quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijkt hij tussendoor uberhaupt nog naar de film dan?!
Verkapte ik ben niet amanda postquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:59 schreef Tessa_77 het volgende:
Ik denk dat ik zo maar mijn haar eens ga wassen
quote:
Gewoon afknippenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
Ik word gek van dat gewiebel van zijn voet, kunnen ze dat niet verbieden.
jamaar.... zij heeft geen soa hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verkapte ik ben niet amanda post![]()
Ik denk dat je haar wassen nuttiger is...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef Tessa_77 het volgende:
ok. ik ga nu eens een minuut bijhouden hoe vaak Jaappa naar rechts kijkt
Klopt las het net op 10quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Kom net binnen en ben de cossen aan het bijlezen, maar volgens mij is dit Flawless met Robert de Niro en Philip Seymour Hoffman. Herkende net dat deuntje uit die film. Ik vond het een geweldige film.
Suc6quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef Tessa_77 het volgende:
ok. ik ga nu eens een minuut bijhouden hoe vaak Jaappa naar rechts kijkt
Cora van Mora?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarom blijken al mijn posts achteraf steeds soa-gerelateerd!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
jamaar.... zij heeft geen soa hoor![]()
Ik denk dat hij die niet krijgt. Als je de talpa site leest krijgt Huub de schuld dat hij drinkt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
Heeft er iemand een enigzins redelijke verklaring voor het feit dat Japio geen drankverbod heeft? Dit was toch zeker van het niveau Huub afgelopen zondag.
neehhh he? dan liever een kotsende jaap......of toch maar nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef milk-shake het volgende:
![]()
ik denk dat brain en amandel bij elkaar gaan kruipen vanacht ....ze doen zoooo klefff
![]()
![]()
het zou niet moeten kunnen want amandel heeft een blaasontsteking (lees SOA)quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef milk-shake het volgende:
![]()
ik denk dat brain en amandel bij elkaar gaan kruipen vanacht ....ze doen zoooo klefff
![]()
![]()
valt schaamluis niet onder soa ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat ze zich daar niets van aantrekt...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:02 schreef petraa het volgende:
[..]
het zou niet moeten kunnen want amandel heeft een blaasontsteking (lees SOA)![]()
mischien blijkt het sociaal overdraagbare aandoening te zijn...(besmet via het forum?)quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom blijken al mijn posts achteraf steeds soa-gerelateerd!?![]()
Sorry een Onaangename Aandoening.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:03 schreef de_kolonel het volgende:
Gebeurd er nog wat op de streams?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mischien blijkt het sociaal overdraagbare aandoening te zijn...(besmet via het forum?)
Japio is wederom het middelpunt van de aandachtquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Japio die meer opzij naar medebewoners kijkt dan naar de film
Japio die irritant met zijn voet zit te wiebelen.
Je hebt waarschijnlijk meer dan 1 hersencel, want jij KAN denkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat ze zich daar niets van aantrekt...
Je kunt er niet omheen he, ook al zou je willen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Japio is wederom het middelpunt van de aandacht![]()
Ik heb ondertussen een rubber om mijn toetsenbord getrokken hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wast haar,poetst tanden,schrobt handen en toetsenbord,en hoopt er het beste van.......
ik ben er alleen nog niet of dat rode, of dat bruine ding rechts op de bank jaap isquote:
Kan wel, ik zou alleen wel mijn wandelschoenen aantrekken alvorens eraan te beginnen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Je kunt er niet omheen he, ook al zou je willen.![]()
Ik een condoom om elke vinger.... safety first!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen een rubber om mijn toetsenbord getrokken hoor![]()
Jaap kijkt om de tien seconden naar de anderen. Hij zit rechts op de bank, de anderen als tegengewicht aan het andere uiteinde. Zonet heeft hij zijn voorraad in z'n linkerneusgat geplunderd. De rest zit quasi-geinteresseerd naar de film te kijken. Beetje achteruit gezakt, oogjes op half zeven - dat idee. Brian en Amanda daarentegen zitten stijf rechtop, het ziet er dan ook naar uit dat het weer bunny-hoppen gaat worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:03 schreef de_kolonel het volgende:
Gebeurd er nog wat op de streams?
dat ding dat steeds zijn hoofd zit te draaien of met zijn voet wiebelt dat zou Japio moeten zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik ben er alleen nog niet of dat rode, of dat bruine ding rechts op de bank jaap is
Ik dacht dat Jaap dat witte ding was waar de rest op zit?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik ben er alleen nog niet of dat rode, of dat bruine ding rechts op de bank jaap is
Dat mag je niet meer zeggen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Er gebeurd geen aap vanavond in dat huis
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaap dat witte ding was waar de rest op zit?
dus zij is ook al de baas over de thermosstaat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef de_kolonel het volgende:
29 graden in huis, dat zijn tropische temperaturen!
Aap is het verboden woord op het forum vanaf vandaag als ik het goed lasquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Er gebeurd geen aap vanavond in dat huis
haha, saaie bedoeling dus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef Judah het volgende:
[..]
Jaap kijkt om de tien seconden naar de anderen. Hij zit rechts op de bank, de anderen als tegengewicht aan het andere uiteinde. Zonet heeft hij zijn voorraad in z'n linkerneusgat geplunderd. De rest zit quasi-geinteresseerd naar de film te kijken. Beetje achteruit gezakt, oogjes op half zeven - dat idee. Brian en Amanda daarentegen zitten stijf rechtop, het ziet er dan ook naar uit dat het weer bunny-hoppen gaat worden.
Ik denk dat Jaap zin heeft in de Burgerking.
en 80 graden in haar kruis, hoorde het net echt pruttelen....quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef de_kolonel het volgende:
29 graden in huis, dat zijn tropische temperaturen!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaap dat witte ding was waar de rest op zit?
denk dat als jaap opstaat,de rest op de vloer beland...?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef Judah het volgende:
[..]
Jaap kijkt om de tien seconden naar de anderen. Hij zit rechts op de bank, de anderen als tegengewicht aan het andere uiteinde. Zonet heeft hij zijn voorraad in z'n linkerneusgat geplunderd. De rest zit quasi-geinteresseerd naar de film te kijken. Beetje achteruit gezakt, oogjes op half zeven - dat idee. Brian en Amanda daarentegen zitten stijf rechtop, het ziet er dan ook naar uit dat het weer bunny-hoppen gaat worden.
Ik denk dat Jaap zin heeft in de Burgerking.
pfff moest dat en ook zoooooooooooo grootquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
Ik kon het ff niet laten. Tijdstip 23.00 uur, billie staat op instorten maar wil ook gluren![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is een niet racistische zinstelling, dus dan mag hetquote:
In combinatie met een zeker persoon schijnt het niet te mogenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Aap is het verboden woord op het forum vanaf vandaag als ik het goed las![]()
Ik zou ook kniebeschermers aan doen hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef cindy10 het volgende:
okeee,maar heb jij je toetsenbord ook ingesmeerd met zaaddodend middel?? ikke wel hoor
heb de frontline al klaarstaan voor andere gekke diertjes....
en zonnebril op voor verdere bacterieen.....ben al slimmer bezig als amanda dus
Daar zou stichting AAP blij mee zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Of op het lekkernij dat op tafel staat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:11 schreef havefun het volgende:
Die gast geilt op Syvlia man, hij kijkt meer naar haar dan naar de film.
HAHAHAHAquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Frasier het volgende:
Met wie heeft J.aap nou een beetje aansluiting (in de groep)?
met brainles en zdngmw als het HUN uitkomt en voor de rest hangt hij erbij als een wormvormig aanhangselquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Frasier het volgende:
Bolle ons lieve paardje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Frasier het volgende:
dat zou amanda zeker doen,die kan dat goed gebruiken gezien het feit dat ze veel van de tijd op haar knietjes zit....quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou ook kniebeschermers aan doen hoor![]()
met Brian, maar dat is puur voor het uitstemmen van Huub.. iedereen walgt van hem sinds vannacht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Frasier het volgende:
Was echt een vraagquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HAHAHAHA![]()
...
Oh het was echt een vraag?
Brian is zijn pimp geloof ik...![]()
vanuit zijn positie kan die de tafel nooit zien, dus dat geloof ik nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Judah het volgende:
[..]
Of op het lekkernij dat op tafel staat.
MAAGD!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat zou amanda zeker doen,die kan dat goed gebruiken gezien het feit dat ze veel van de tijd op haar knietjes zit....
ik daarintegen kan die beschermers nog wel missen,heb tot nu toe nog nooit een toetsenbord gepijpt
Klopt,quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Held!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:14 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Klopt,
Vanaf heden is het verboden om een boom op te zetten over Nathasia en alles wat daarnaar verwijst. In een speciaal hiervoor geplaatste mededeling zijn hier al wat harde noten over gekraakt. Het is dus verstandig om niet meer in de pen te klimmen over dit onderwerp, want anders gaat je fok-scherm op zwart.
ZDGAGMWquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:14 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Klopt,
Vanaf heden is het verboden om een boom op te zetten over Nathasia en alles wat daarnaar verwijst. In een speciaal hiervoor geplaatste mededeling zijn hier al wat harde noten over gekraakt. Het is dus verstandig om niet meer in de pen te klimmen over dit onderwerp, want anders gaat je fok-scherm op zwart.
Hij kan niet klaarkomen, remember?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:05 schreef Tessa_77 het volgende:
Sperma Onder in Amanda
Nou vertel, waar vind ik dat???quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:14 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Klopt,
Vanaf heden is het verboden om een boom op te zetten over Nathasia en alles wat daarnaar verwijst. In een speciaal hiervoor geplaatste mededeling zijn hier al wat harde noten over gekraakt. Het is dus verstandig om niet meer in de pen te klimmen over dit onderwerp, anders gaat je fok-scherm op zwart.
ga me nou niet vertellen dat ik me weer moet schamen?quote:
Ja, ze hebben vanmorgen gezellig samen de paardenbak leeggevretenquote:
Het enige wat ik zeg is: Ik hoop niet dat die 10 in je naam ook je leeftijd is...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ga me nou niet vertellen dat ik me weer moet schamen?
***zit al klaar met toetsenbord tussen kaken****
dat uitgerekend zij dat moet zeggen.......wahahahahahahahhaquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
Amanda zegt als iemand je hoer noemt ga je toch niet met hem naar bed. Goh ze moest eens weten wat Brainles allemaal over haar heeft gezegd.
ehm nieuwe afkorting??? Wat betekent deze nu weer pfffffffffffffff je loopt hier zo achterquote:
en maar goed ok !quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:14 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Klopt,
Vanaf heden is het verboden om een boom op te zetten over Nathasia en alles wat daarnaar verwijst. In een speciaal hiervoor geplaatste mededeling zijn hier al wat harde noten over gekraakt. Het is dus verstandig om niet meer in de pen te klimmen over dit onderwerp, anders gaat je fok-scherm op zwart.
ZDGAGMW - Zij die geen ...genoemd mag wordenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
ehm nieuwe afkorting??? Wat betekent deze nu weer pfffffffffffffff je loopt hier zo achter![]()
vrees niet.....die 10 in mn leeftijd mag je 3 maal vervoudigen met + 5,al met al 35 dus,en ver boven de zuurballenwet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het enige wat ik zeg is: Ik hoop niet dat die 10 in je naam ook je leeftijd is...
Altijd pret met die ventquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ZDGAGMW - Zij die geen ...genoemd mag worden
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft zijn workout weer gehad voor vandaag![]()
Met een drankje op zeker, daar waren we gisteren allemaal getuige vanquote:
In dat geval zeg ik: deepthroaten die hap!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vrees niet.....die 10 in mn leeftijd mag je 3 maal vervoudigen met + 5,al met al 35 dus,en ver boven de zuurballenwet.![]()
Het leven is een grote workout voor 'm.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft zijn workout weer gehad voor vandaag![]()
Welke opmerking?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef miesy het volgende:
wtf zit die japio de hele tijd raar om zich heen te kijken??
en die opmerking net naar amanda.
die is echt goed opgefokt![]()
****steekt nu de pruimenmoord in een toetsenbord**** hahahahahaquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In dat geval zeg ik: deepthroaten die hap!![]()
welke opmerking, die heb ik dan weer gemist. Shit nix te zien of te horen en mis ik weer een belangrijke opmerkingquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef miesy het volgende:
wtf zit die japio de hele tijd raar om zich heen te kijken??
en die opmerking net naar amanda.
die is echt goed opgefokt![]()
Ja raar is dat. Zonder drank doet hij geen bek openquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met een drankje op zeker, daar waren we gisteren allemaal getuige van
D'r zat toch zaaddodende meuk op?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef cindy10 het volgende:
[..]
****steekt nu de pruimenmoord in een toetsenbord**** hahahahaha
zou het ??? Je gaat niet trillen enzo ???quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Voor mensen die willen afkicken... 48 uur de streams niet aan doen, COSSEN lezen...
Het gaat echt uit je systeem als je weer irl mode gaat
Hij maakte een top grapje toen Amanda zei dat ze niet met iemand naar bed ging die haar hoer noemde reageerde hij geweldig met; "Nou dan zeg ik alvast hoer dan heb ik dat alweer gehad"quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
welke opmerking, die heb ik dan weer gemist. Shit nix te zien of te horen en mis ik weer een belangrijke opmerking
Herkenbaar, ben soms een klein weekendje weg (zaterdag en zondag) en eerst mis je het wel maar na een aantal uren wordt dat steeds minderquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Voor mensen die willen afkicken... 48 uur de streams niet aan doen, COSSEN lezen...
het glijd wel,maar slikt zo lastig...... voel alle knopjes langs mn huig gaan??quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r zat toch zaaddodende meuk op?
Dat fungeert volgens mij ook prima als glijmiddel![]()
Hoe stream uit?!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
zou het ??? Je gaat niet trillen enzo ???
Hij heeft veel ruimte nodig natuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:22 schreef XiChico het volgende:
Grappig touwens.. iedereen dicht bij elkaar op de bank.. behalve Japie
En wanneer begin je aan de joy-stick ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
het glijd wel,maar slikt zo lastig...... voel alle knopjes langs mn huig gaan??
Draai em dan omquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja inderdaad,hoelang kan een verdoving werken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Volgens mij heeft de tandarts een paardemiddel verdoving gebruikt bij Jaap
Ik vraag me af of hij in de stoel past bij de tandarts of zou het staand zijn gebeurd ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Volgens mij heeft de tandarts een paardemiddel verdoving gebruikt bij Jaap
Dáárom duurde het zo lang!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij in de stoel past bij de tandarts of zou het staand zijn gebeurd ?
Als HIJ wil alfvallen moet HIJ niet meer drinken. dan moet HIJ daar niet mee geholpen worden door de redactiequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:25 schreef Markeerstift het volgende:
Ik snap eigenlijk sowieso echt niet waarom Jaap nog mag drinken.
1. Hij wil afvallen, waar word je dik van: ALCOHOL.
2. Hij heeft zich gister afschuwelijk misdragen.
Wanneer komen de screenshots?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:25 schreef cindy10 het volgende:
is dit een uitdaging??? is dit een uitdaging vraag ik je??? kijk me aan als ik tegen je schreeuw.....oopsss natasia nam het over...
Daar heb je een heel goed PUNTquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:25 schreef Markeerstift het volgende:
die "hoer" opmerking die ze net maakte,quote:
Dit klopt echt. Na een paar dagen stream- en COS-loos te zijn geweest, neemt de verslaving heel snel af. Kan ook komen door het feit dat de eerste beelden die ik weer zag na terugkomst, de beelden van Jaap van gisteravond waren...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij zit die stoel nog aan zijn reet geplakt, ik heb hem de hele avond nog niet zien bewegenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dáárom duurde het zo lang!
Japio zat vast in de stoel!![]()
De batterijen horen NIET aan de BUITENKANT Liefquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Ik vind dat je het tot nu toe nog knap doetquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:26 schreef cindy10 het volgende:
toegegeven slikt makkelijker.....maar tikt een stuk lastiger![]()
Moielijk he quotenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:26 schreef cindy10 het volgende:
[quote]Op woensdag 28 februari 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Draai em dan om![]()
![]()
[/quote
toegegeven slikt makkelijker.....maar tikt een stuk lastiger![]()
dat komt door mn blaasontsteking....quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind dat je het tot nu toe nog knap doet![]()
Alleen dat qouten lukt niet helemaal geloof ik?![]()
De eerste was Flawlessquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:21 schreef XiChico het volgende:
Welke film kijken ze?
Lieverd, ze heeft een toetsenbord in haar keel hangen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Moielijk he quoten
Edit: tiepen ook pfffff
SOA!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat komt door mn blaasontsteking....![]()
Ohhhh gelukkig, en anders kunnen we jou aanschrijven als therapeut. Want zonder Huub kijk ik geen kooi meer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:27 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Dit klopt echt. Na een paar dagen stream- en COS-loos te zijn geweest, neemt de verslaving heel snel af. Kan ook komen door het feit dat de eerste beelden die ik weer zag na terugkomst, de beelden van Jaap van gisteravond waren...
Er is dus hoop voor het geval Erik Huub er WEL uitstemt! OOk zonder DGK overleef je!![]()
wow hij noemt me lieverdquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, ze heeft een toetsenbord in haar keel hangen...
Cut her some slack...
Jepquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Komt er nog een film? Dan heb ik genoeg van deze saaie shit
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:30 schreef cindy10 het volgende:
[quote]Op woensdag 28 februari 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Moielijk he quoten
Edit: tiepen ook pfffff
[/quote
eigen tiepwerk ook onder de loep gehouden???
Waarom ? Omdat hij de grappigste beelden uit een real life soap heeft bezorgd ooit. Die gast wordt nog wereld beroemd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:25 schreef Markeerstift het volgende:
Nou dat ga ik nu nog niet beoordelen, dat doe ik ff wat langer over. Dus bewijs maar dat je lief bent.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Noobs zijn altijd lief![]()
Ik dus ook![]()
Van de redactiequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:31 schreef de_kolonel het volgende:
Wiens idee was het om nog een film te kijken?
Het is ook zo goed om 's avonds om half 12 nog te eten als je wilt afvallen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap! Eet anders even wat!
Ik heb je al 2 keer lief genoemd!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou dat ga ik nu nog niet beoordelen, dat doe ik ff wat langer over. Dus bewijs maar dat je lief bent.![]()
Joop lag op de grond en de tandarts zat bovenop hemquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij in de stoel past bij de tandarts of zou het staand zijn gebeurd ?
Guttegut, willen ze de boel rustig houden ofzo? Het lijkt wel een kinderfeestje...quote:
De redactie heeft zelf een kinderfeestjequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:34 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Guttegut, willen ze de boel rustig houden ofzo? Het lijkt wel een kinderfeestje...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |