klopt,tis en blijft een kok,dus die kunnen van snot nog een smakelijk iets maken.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tis en blijft een fijnproever he...
Oh please !!!quote:
Mss komt dat nog, vandaag heeft de redactie een personeelsfeest, wie weet morgenavondquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
Heeft er iemand een enigzins redelijke verklaring voor het feit dat Japio geen drankverbod heeft? Dit was toch zeker van het niveau Huub afgelopen zondag.
Balans aanbrengen op de bankquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:59 schreef Frasier het volgende:
Die afstand ook.
tussen hem en de rest
mijns inziens nog veel erger......quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijkt hij tussendoor uberhaupt nog naar de film dan?!
Verkapte ik ben niet amanda postquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:59 schreef Tessa_77 het volgende:
Ik denk dat ik zo maar mijn haar eens ga wassen
Gewoon afknippenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
Ik word gek van dat gewiebel van zijn voet, kunnen ze dat niet verbieden.
jamaar.... zij heeft geen soa hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verkapte ik ben niet amanda post![]()
Ik denk dat je haar wassen nuttiger is...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef Tessa_77 het volgende:
ok. ik ga nu eens een minuut bijhouden hoe vaak Jaappa naar rechts kijkt
Klopt las het net op 10quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Kom net binnen en ben de cossen aan het bijlezen, maar volgens mij is dit Flawless met Robert de Niro en Philip Seymour Hoffman. Herkende net dat deuntje uit die film. Ik vond het een geweldige film.
Suc6quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef Tessa_77 het volgende:
ok. ik ga nu eens een minuut bijhouden hoe vaak Jaappa naar rechts kijkt
Cora van Mora?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zijn vriendin Cora heeft daarvoor kennelijk toestemming gegeven (hoorde ik Jaap net zeggen)
Waarom blijken al mijn posts achteraf steeds soa-gerelateerd!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
jamaar.... zij heeft geen soa hoor![]()
Ik denk dat hij die niet krijgt. Als je de talpa site leest krijgt Huub de schuld dat hij drinkt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
Heeft er iemand een enigzins redelijke verklaring voor het feit dat Japio geen drankverbod heeft? Dit was toch zeker van het niveau Huub afgelopen zondag.
neehhh he? dan liever een kotsende jaap......of toch maar nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef milk-shake het volgende:
![]()
ik denk dat brain en amandel bij elkaar gaan kruipen vanacht ....ze doen zoooo klefff
![]()
![]()
het zou niet moeten kunnen want amandel heeft een blaasontsteking (lees SOA)quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef milk-shake het volgende:
![]()
ik denk dat brain en amandel bij elkaar gaan kruipen vanacht ....ze doen zoooo klefff
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |