setje of sletje?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef FSR het volgende:
Ik vind Brian er wel erg slonzich uit zien de laatste tijd...
Zeker met dit setje wat hij nu aan heeft...
Bacardi-Cola over je toetsenbord?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:45 schreef Tessa_77 het volgende:
Men..... ik word eejn beetje melig denk ik
Z'n hele lichaam zit vol met vullingen zeker?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij kan niet, hij heeft nieuwe vullingen![]()
Hm... heb hier nog een fles wodka staan.... en vriendje ligt ziek op bed... kan een eigen feestje gaan bouwen.... aangezien zij het toch niet doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bacardi-Cola over je toetsenbord?![]()
Je brengt me zo maar op een idee....... wat een geweldig middel om af te vallen heb jij uitgevondenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap heeft nog steeds last van zijn verdoving en eet+drinkt daarom nog maar ff niet
Jij ziek...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:47 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
Hm... heb hier nog een fles wodka staan.... en vriendje ligt ziek op bed... kan een eigen feestje gaan bouwen.... aangezien zij het toch niet doen
Geef die hork Strohrumquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
JA! Jaap gaat straks zuipen als zijn verdoving is uitgewerkt!!!
There Is Hope
![]()
Soort van Ondragelijke jeuk Als je te hard geneukt bent..quote:
Moet ik even inwendig onderzoek komen doen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
Als dat jouw manier van een SOA constateren is...![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Soort van Ondragelijke jeuk Als je te hard geneukt bent..![]()
Wat.... bij mijn vriendje??quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik even inwendig onderzoek komen doen?![]()
We zullen ons inhouden...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
Ik ga ook, hopelijk niet teveel bijcossen morgenochtend maar ik verwacht het niet, trusten![]()
Hee.... JIJ doet hier de suggestie brada....quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vind hij dat fijn!?
DUMPEN DIE GAST!
Ze gaan zelfs trouwenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef obezzi het volgende:
japio gaat hoeren bestelle? hij had toch een vriendin?
Damn ik wil niet weten wat voor conclusie je gaat trekken nu je hoort dat mijn zoon eerst ziek was en toen ik (en nog niet helemaal hersteld)quote:
Sorry, ik werd een beetje parraquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
Hee.... JIJ doet hier de suggestie brada....![]()
Zijn vriendin Cora heeft daarvoor kennelijk toestemming gegeven (hoorde ik Jaap net zeggen)quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef obezzi het volgende:
Die bevredigt hem alleen met pixels. Gaby lichamelijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef obezzi het volgende:
Dat ik je veel beterschap zou wensenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn ik wil niet weten wat voor conclusie je gaat trekken nu je hoort dat mijn zoon eerst ziek was en toen ik (en nog niet helemaal hersteld)![]()
Het is al goed doesquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, ik werd een beetje parra![]()
blijkbaar heeft jaap dan echt zn wederhelft gevonden,dumb en dumber...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zijn vriendin Cora heeft daarvoor kennelijk toestemming gegeven (hoorde ik Jaap net zeggen)
En dat PAST!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:54 schreef obezzi het volgende:
japio zit in ze neus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |