valt schaamluis niet onder soa ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
jamaar.... zij heeft geen soa hoor![]()
Waarom denk ik dat ze zich daar niets van aantrekt...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:02 schreef petraa het volgende:
[..]
het zou niet moeten kunnen want amandel heeft een blaasontsteking (lees SOA)![]()
mischien blijkt het sociaal overdraagbare aandoening te zijn...(besmet via het forum?)quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom blijken al mijn posts achteraf steeds soa-gerelateerd!?![]()
Sorry een Onaangename Aandoening.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
jamaar.... zij heeft geen soa hoor![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:03 schreef de_kolonel het volgende:
Gebeurd er nog wat op de streams?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mischien blijkt het sociaal overdraagbare aandoening te zijn...(besmet via het forum?)
Japio is wederom het middelpunt van de aandachtquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Japio die meer opzij naar medebewoners kijkt dan naar de film
Japio die irritant met zijn voet zit te wiebelen.
Je hebt waarschijnlijk meer dan 1 hersencel, want jij KAN denkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat ze zich daar niets van aantrekt...
Je kunt er niet omheen he, ook al zou je willen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Japio is wederom het middelpunt van de aandacht![]()
Ik heb ondertussen een rubber om mijn toetsenbord getrokken hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wast haar,poetst tanden,schrobt handen en toetsenbord,en hoopt er het beste van.......
ik ben er alleen nog niet of dat rode, of dat bruine ding rechts op de bank jaap isquote:
Kan wel, ik zou alleen wel mijn wandelschoenen aantrekken alvorens eraan te beginnen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Je kunt er niet omheen he, ook al zou je willen.![]()
Ik een condoom om elke vinger.... safety first!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen een rubber om mijn toetsenbord getrokken hoor![]()
Jaap kijkt om de tien seconden naar de anderen. Hij zit rechts op de bank, de anderen als tegengewicht aan het andere uiteinde. Zonet heeft hij zijn voorraad in z'n linkerneusgat geplunderd. De rest zit quasi-geinteresseerd naar de film te kijken. Beetje achteruit gezakt, oogjes op half zeven - dat idee. Brian en Amanda daarentegen zitten stijf rechtop, het ziet er dan ook naar uit dat het weer bunny-hoppen gaat worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:03 schreef de_kolonel het volgende:
Gebeurd er nog wat op de streams?
dat ding dat steeds zijn hoofd zit te draaien of met zijn voet wiebelt dat zou Japio moeten zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik ben er alleen nog niet of dat rode, of dat bruine ding rechts op de bank jaap is
Ik dacht dat Jaap dat witte ding was waar de rest op zit?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik ben er alleen nog niet of dat rode, of dat bruine ding rechts op de bank jaap is
Dat mag je niet meer zeggen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Er gebeurd geen aap vanavond in dat huis
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaap dat witte ding was waar de rest op zit?
dus zij is ook al de baas over de thermosstaat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef de_kolonel het volgende:
29 graden in huis, dat zijn tropische temperaturen!
Aap is het verboden woord op het forum vanaf vandaag als ik het goed lasquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Er gebeurd geen aap vanavond in dat huis
haha, saaie bedoeling dus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef Judah het volgende:
[..]
Jaap kijkt om de tien seconden naar de anderen. Hij zit rechts op de bank, de anderen als tegengewicht aan het andere uiteinde. Zonet heeft hij zijn voorraad in z'n linkerneusgat geplunderd. De rest zit quasi-geinteresseerd naar de film te kijken. Beetje achteruit gezakt, oogjes op half zeven - dat idee. Brian en Amanda daarentegen zitten stijf rechtop, het ziet er dan ook naar uit dat het weer bunny-hoppen gaat worden.
Ik denk dat Jaap zin heeft in de Burgerking.
en 80 graden in haar kruis, hoorde het net echt pruttelen....quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef de_kolonel het volgende:
29 graden in huis, dat zijn tropische temperaturen!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaap dat witte ding was waar de rest op zit?
denk dat als jaap opstaat,de rest op de vloer beland...?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef Judah het volgende:
[..]
Jaap kijkt om de tien seconden naar de anderen. Hij zit rechts op de bank, de anderen als tegengewicht aan het andere uiteinde. Zonet heeft hij zijn voorraad in z'n linkerneusgat geplunderd. De rest zit quasi-geinteresseerd naar de film te kijken. Beetje achteruit gezakt, oogjes op half zeven - dat idee. Brian en Amanda daarentegen zitten stijf rechtop, het ziet er dan ook naar uit dat het weer bunny-hoppen gaat worden.
Ik denk dat Jaap zin heeft in de Burgerking.
pfff moest dat en ook zoooooooooooo grootquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
Ik kon het ff niet laten. Tijdstip 23.00 uur, billie staat op instorten maar wil ook gluren![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is een niet racistische zinstelling, dus dan mag hetquote:
In combinatie met een zeker persoon schijnt het niet te mogenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Aap is het verboden woord op het forum vanaf vandaag als ik het goed las![]()
Ik zou ook kniebeschermers aan doen hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef cindy10 het volgende:
okeee,maar heb jij je toetsenbord ook ingesmeerd met zaaddodend middel?? ikke wel hoor
heb de frontline al klaarstaan voor andere gekke diertjes....
en zonnebril op voor verdere bacterieen.....ben al slimmer bezig als amanda dus
Daar zou stichting AAP blij mee zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Aap is het verboden woord op het forum vanaf vandaag als ik het goed las![]()
Of op het lekkernij dat op tafel staat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:11 schreef havefun het volgende:
Die gast geilt op Syvlia man, hij kijkt meer naar haar dan naar de film.
HAHAHAHAquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Frasier het volgende:
Met wie heeft J.aap nou een beetje aansluiting (in de groep)?
met brainles en zdngmw als het HUN uitkomt en voor de rest hangt hij erbij als een wormvormig aanhangselquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Frasier het volgende:
Bolle ons lieve paardje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:12 schreef Frasier het volgende:
dat zou amanda zeker doen,die kan dat goed gebruiken gezien het feit dat ze veel van de tijd op haar knietjes zit....quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou ook kniebeschermers aan doen hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |