Jep zag ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef Jm4nski het volgende:
valt de rest dat nou niet op dat hij heel de tijd hun kant op kijkt ?
normaal voel je dat toch
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef Carlaa het volgende:
Jaap hoorde "tjing tjing" op tv en dacht " hey, is dat de magnetron?"
Je zag het vuur in zijn ogen oplaaien!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef Carlaa het volgende:
Jaap hoorde "tjing tjing" op tv en dacht " hey, is dat de magnetron?"
Hij vraagt zich af of een bewoner opeten ook onder fysiek geweld valt..quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef Spoko het volgende:
weet niet wat er in die kop van die sjaap omgaat, maar kijkt vaak weg van de film,kijkt beetje angstig steeds naar rechts...
Hij kijkt naar de tieten van amanda...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef Spoko het volgende:
weet niet wat er in die kop van die sjaap omgaat, maar kijkt vaak weg van de film,kijkt beetje angstig steeds naar rechts...
Eric: jij, lieverdquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Amanda: Eric wat is een dragqueen?
Ja kom om zeg, volgens zijn kompas moet in die richting ergens de locale Mac liggen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef Spoko het volgende:
de helft van de tijd doetie dat al...de vraag is kijkt hij naar de mensen of zou zich op het snoep op het tafeltje willen storten?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef Jm4nski het volgende:
valt de rest dat nou niet op dat hij heel de tijd hun kant op kijkt ?
normaal voel je dat toch
lolquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij vraagt zich af of een bewoner opeten ook onder fysiek geweld valt..
als die het maar uit zijn hoofd laat om zich om te kledenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Amanda: Eric wat is een dragqueen?
Knuffelen met Natasia...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is BAN een knuffelklup geworden ?
[afbeelding]
lolquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij vraagt zich af of een bewoner opeten ook onder fysiek geweld valt..
nee binnenkort een trio op de buisquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is BAN een knuffelklup geworden ?
[afbeelding]
Heb ik daar aangezeten....damn waarom weet ik dat niet meer....quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:32 schreef Heathen het volgende:
[..]
Hij kijkt naar de tieten van amanda...
Zijn eigen tieten zijn groter EN echt...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef FSR het volgende:
[..]
Heb ik daar aangezeten....damn waarom weet ik dat niet meer....![]()
Volgens mij zit ie op het snoep te azenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
de helft van de tijd doetie dat al...de vraag is kijkt hij naar de mensen of zou zich op het snoep op het tafeltje willen storten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |