Lol, ja er waren 2 versies van dat filmpje. Eerste filmpje was serieus, en zei hij te hopen op zon e.d. en deze was 't andere (leuke) filmpje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:31 schreef peaceman het volgende:
Zojuist Iggy Pop bij De wereld draait door![]()
HIj zei dat ie een orkaan meeneemt naar PP om een nog grotere chaos te creeeren dan in 1987 toen het zo regende![]()
So what? Deze was leukquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:36 schreef jmac het volgende:
[..]
Lol, ja er waren 2 versies van dat filmpje. Eerste filmpje was serieus, en zei hij te hopen op zon e.d. en deze was 't andere (leuke) filmpje.
Niets vergeleken met Werchter... die gaan van 135 naar 160quote:
Hotel Landgraaf (Streperkruis) is in de buurt. Maar Heerlen of Kerkrade is wellicht dichter in de buurt. In de gouden gids zal vast iets staan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
Wie kent er nog een leuk niet al te duur hotelletje in de buurt van Landgraaf? En ik bedoel NIET de camping....
Zag net de foto's van de omgeving.. pff ik word alweer moe als ik terugdenk aan de einden die we vorig jaar hebben gelopen om op het terrein te komen.
Zoals vorig jaar......quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:46 schreef peaceman het volgende:
Diaan en ik mogen wel uitkijken met de zon.... de donderdag erna trouwen we en het is ook een beetje lullig als we dan totaal verbrand teruggekeerd zijn![]()
Okay thnx. Vorig jaar zaten we in een hotel in Heerlen... maar was aan het kijken of er een hotel dichterbij was... maar waarschijnlijk wordt dat hotel het wel weer ALS we gaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hotel Landgraaf (Streperkruis) is in de buurt. Maar Heerlen of Kerkrade is wellicht dichter in de buurt. In de gouden gids zal vast iets staan.
Is dat overigens niet op Google Earth niet te checken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay thnx. Vorig jaar zaten we in een hotel in Heerlen... maar was aan het kijken of er een hotel dichterbij was... maar waarschijnlijk wordt dat hotel het wel weer ALS we gaan![]()
Factor 623 maar mee dan...quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
gezien de klimaatverandering en temperatuurrecords zal het rond pinksteren inderdaad 45 graden zijn
Ik kan op mn laptop niet google earthen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Is dat overigens niet op Google Earth niet te checken?
Zit jij wel in het goede subforum?quote:
Dat zou super zijn, maar ik geloof er niet in....quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh, verder is het natuurlijk niet geheel onwaarschijnlijk dat the White stripes de Zaterdag kunnen gaan afsluiten op Noord. Opzich zeg maar.
Ja ik denk wel dat die te verwachten zijn, aan de andere kant hoop ik dat Jan nog met een enorme verrassing komt.. Iets wat nog door niemand genoemd is, maar wel leuk is en nee ik ga dus geen voorbeelden noemenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verder hebben wij laat nog even gesproken met smeets en Mando Diao voorgedragen als act. Stond wel op de lijst. Dus we wachten rustig af
Natuurlijk, niet anders verwacht...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mocht ik iets horen dat weten jullie dat natuurlijk snel
Jaaaaaaaa vond ik ook! Ik heb me prima vermaakt!! Alleen helaas geen tasjequote:Op woensdag 28 februari 2007 18:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Siegfried & Dupje het was gezellig
Nog bedankt!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en dupje heeft d'r cola gehad hoor
Ik wil m wel hebben, kan ik m als pyjama gebruikenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tasje, ach. Het shirt is te klein![]()
Maar goed, ik heb me prima vermaakt, lekker bier en nog lang staan nakletsen toen de deuren van paradiso al dicht waren. Ja productieve middag
Volgens mij zijn er wel kluisjes, maar hoe en wat weet ik niet.. nooit gebruik van gemaakt...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:48 schreef renz0r het volgende:
Vraagje:
Je neemt natuurlijk waardevolle spullen mee als geld, pasjes, camera, telefoon etc.
Is het mogelijk om waardevolle spullen die nodig zijn, alleen die je op bepaalde moment niet gebruik, in kluisjes te doen? Zo ja kosten? Kan je de kluisjes meerdere malen gebruiken met 1 munt?
Jawel Gogol Bordello vind ik lekker wel leuk, puhquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:49 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik wil m wel hebben, kan ik m als pyjama gebruikenOhh en vind je Gogol Bordello toevallig niet leuk?
![]()
Whahahaha....
Ohja, dat tasje. Had iedereen dezelfde shirts? Ik had er een van de cmons oid. En verder batterijen e.d.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tasje, ach. Het shirt is te klein![]()
Maar goed, ik heb me prima vermaakt, lekker bier en nog lang staan nakletsen toen de deuren van paradiso al dicht waren. Ja productieve middag
ik dus ook niet, daarom vraag ik t maar ffquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je kunt het in een kluisje gooien kan ik me herinneren. Maar hoe en wat heb ik geen flauw benul van. En kan het ook niet direct vinden op de pinkpop site.
Ik laat het meeste in mijn tent liggen, en telefoon en portemonnee altijd op zak.
Ohh das dan weer jammerquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jawel Gogol Bordello vind ik lekker wel leuk, puh
Mogen wel erg goede namen zijn om me alsnog te lokkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.muziekagenda.nl/pages/main.asp?page=501&newsarticle=240
Er komen nog 2 namen bij op Noord Litso
Pedaal is al jaren de internet-shop voor de officiële kleuren kaartjes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik zag dat je via Pedaal.nl full-color kaartjes kan kopen.
Is dat een beetje te vertrouwen of niet? De site ziet er niet echt professioneel uit.
Inderdaadquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Siegfried & Dupje het was gezellig
Ik neem ze dan op de koop toe, de laatste plaat is een heerlijke cd. Van mij mogen ze zeker komen!quote:
Yup! Ik heb ze lang geleden een keer gezien en vond het vreselijk om aan te horen! Laten we hopen dat ze gegroeid zijn en nu ook een leuke performance weg kunnen geven!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:50 schreef chansadres het volgende:
Ik hoop nog steeds op My Chemical Romance als afsluiter op het Noordpodium op de lege plek!
Rampzalig?!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:13 schreef JelleS het volgende:
Wat een rampzalige line-up zeg. Vorig jaar was het nog best aardig en ben ik dan ook geweest, maar nu sla ik mooi over. IGGY is leuk, maar die was vorig jaar op Lowlands. Alleen THE MAGIC NUMBERS en C-MON & KYPSKI zijn echt goede, maar niet verrassende namen.
natuurlijk! Line up van Lowlands is altijd beter, dat is ook niet moelijk met zoveel podiaquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:14 schreef Bigfoot414 het volgende:
Damn...nog betere line-up dan vorig jaar
Ben benieuwd of Lowlands het weet te overtreffen![]()
Niet per definitie beter, maar zeker wel gezelligerquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk! Line up van Lowlands is altijd beter, dat is ook niet moelijk met zoveel podia
3fm, hopelijk is het een geintje en anders moet iedereen maar weer eieren mee gaan nemen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En WTF is dat nou met Joling. Was het ook op de persconferentie?
natuurlijk was het een geintje, dat mensen het nog serieus genomen hebben ook zegquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:40 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
3fm, hopelijk is het een geintje en anders moet iedereen maar weer eieren mee gaan nemen...
Ik denk ook dat het een geintje is, maar dit staat op de site van zijn management:quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk was het een geintje, dat mensen het nog serieus genomen hebben ook zeg![]()
![]()
Ach Ilse de Lange komt ook, ik hoopte dat dat ook een grap was...en na de Sugababes en Robbie Williams weet je het niet meer met Jan somsquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk was het een geintje, dat mensen het nog serieus genomen hebben ook zeg![]()
![]()
Haha, lijkt me wel lachen. Keihard fluitconcert, Joling die wegvluchtquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een geintje is, maar dit staat op de site van zijn management:
Gerard Joling op Pinkpop!
Gerard Joling gaat optreden tijdens Pinkpop 2007. Dat meldde hij althans in het radioprogramma Claudia D'r Op van Claudia de Breij. "Het gaat geen heel lang optreden worden, zo'n 20 minuten, maar ik vind het wel helemaal te gek." Zijn mede-Toppers Gordon en René Froger komen niet mee. In 2004 kreeg de Pinkpop-organisatie veel kritiek op het aantrekken van de Britse girlgroup Sugababes. Overigens staat er in het officiële persbericht niets over een eventuele komst van Joling.
2004 was ook echt dramatischquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ach Ilse de Lange komt ook, ik hoopte dat dat ook een grap was...en na de Sugababes en Robbie Williams weet je het niet meer met Jan soms![]()
Ik vind het wel een leuke grap eigenlijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een geintje is, maar dit staat op de site van zijn management:
Gerard Joling op Pinkpop!
Gerard Joling gaat optreden tijdens Pinkpop 2007. Dat meldde hij althans in het radioprogramma Claudia D'r Op van Claudia de Breij. "Het gaat geen heel lang optreden worden, zo'n 20 minuten, maar ik vind het wel helemaal te gek." Zijn mede-Toppers Gordon en René Froger komen niet mee. In 2004 kreeg de Pinkpop-organisatie veel kritiek op het aantrekken van de Britse girlgroup Sugababes. Overigens staat er in het officiële persbericht niets over een eventuele komst van Joling.
Mja ik kan het me aan de ene kant niet voorstellen, aan de andere kant vind ik het wel typisch Joling om zoiets idioots te doen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Geloven er echt mensen dat die onzin met Joling waar is?
Joling doet alles wat geld oplevert, die gaat nog gebukt staan achter het station als ie daar genoeg voor betaalt krijgt. De andere partij in deze deal daarentegen is niet zo idioot.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mja ik kan het me aan de ene kant niet voorstellen, aan de andere kant vind ik het wel typisch Joling om zoiets idioots te doen.
Ik krijg bijna de indruk dat je hem niet zo magquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Joling doet alles wat geld oplevert, die gaat nog gebukt staan achter het station als ie daar genoeg voor betaalt krijgt. De andere partij in deze deal daarentegen is niet zo idioot.....
Robbie Williams was wel een briljant optredenquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ach Ilse de Lange komt ook, ik hoopte dat dat ook een grap was...en na de Sugababes en Robbie Williams weet je het niet meer met Jan soms![]()
dat hoeft van mij dan weer niet... doe mij maar Bloc Party en The Hivesquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
James Morisson schijnt ook een dagje langs te komen op Pinkpop.
Niet zeuren, Ilse is best goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
inderdaad, ik check de site nog wel eens maar het nieuwe album laat wel erg lang op zich wachtenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:19 schreef Bigfoot414 het volgende:
Wat is er eigenlijk met the Hives gebeurd?
Je hoort bijna nix meer van ze
Alles behalve Linkin Park etc. Vorig jaar ging ik voor Morrissey, dEUS, dat waren mooie namen. Kan er misschien nog gratis heen, maar zelfs dan sla ik over. Naar Lowlands kan je nog enkel voor de sfeer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:00 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Rampzalig?!
Elke dag is een topdag!
Vraag me toch af wat jij dan zou willen zien..
Vorig jaar was RHCP de grote publiekstrekker, nu heb je er juist meerdere..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |