Niet per definitie beter, maar zeker wel gezelligerquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk! Line up van Lowlands is altijd beter, dat is ook niet moelijk met zoveel podia
3fm, hopelijk is het een geintje en anders moet iedereen maar weer eieren mee gaan nemen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En WTF is dat nou met Joling. Was het ook op de persconferentie?
natuurlijk was het een geintje, dat mensen het nog serieus genomen hebben ook zegquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:40 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
3fm, hopelijk is het een geintje en anders moet iedereen maar weer eieren mee gaan nemen...
Ik denk ook dat het een geintje is, maar dit staat op de site van zijn management:quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk was het een geintje, dat mensen het nog serieus genomen hebben ook zeg![]()
![]()
Ach Ilse de Lange komt ook, ik hoopte dat dat ook een grap was...en na de Sugababes en Robbie Williams weet je het niet meer met Jan somsquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk was het een geintje, dat mensen het nog serieus genomen hebben ook zeg![]()
![]()
Haha, lijkt me wel lachen. Keihard fluitconcert, Joling die wegvluchtquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een geintje is, maar dit staat op de site van zijn management:
Gerard Joling op Pinkpop!
Gerard Joling gaat optreden tijdens Pinkpop 2007. Dat meldde hij althans in het radioprogramma Claudia D'r Op van Claudia de Breij. "Het gaat geen heel lang optreden worden, zo'n 20 minuten, maar ik vind het wel helemaal te gek." Zijn mede-Toppers Gordon en René Froger komen niet mee. In 2004 kreeg de Pinkpop-organisatie veel kritiek op het aantrekken van de Britse girlgroup Sugababes. Overigens staat er in het officiële persbericht niets over een eventuele komst van Joling.
2004 was ook echt dramatischquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ach Ilse de Lange komt ook, ik hoopte dat dat ook een grap was...en na de Sugababes en Robbie Williams weet je het niet meer met Jan soms![]()
Ik vind het wel een leuke grap eigenlijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een geintje is, maar dit staat op de site van zijn management:
Gerard Joling op Pinkpop!
Gerard Joling gaat optreden tijdens Pinkpop 2007. Dat meldde hij althans in het radioprogramma Claudia D'r Op van Claudia de Breij. "Het gaat geen heel lang optreden worden, zo'n 20 minuten, maar ik vind het wel helemaal te gek." Zijn mede-Toppers Gordon en René Froger komen niet mee. In 2004 kreeg de Pinkpop-organisatie veel kritiek op het aantrekken van de Britse girlgroup Sugababes. Overigens staat er in het officiële persbericht niets over een eventuele komst van Joling.
Mja ik kan het me aan de ene kant niet voorstellen, aan de andere kant vind ik het wel typisch Joling om zoiets idioots te doen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Geloven er echt mensen dat die onzin met Joling waar is?
Joling doet alles wat geld oplevert, die gaat nog gebukt staan achter het station als ie daar genoeg voor betaalt krijgt. De andere partij in deze deal daarentegen is niet zo idioot.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mja ik kan het me aan de ene kant niet voorstellen, aan de andere kant vind ik het wel typisch Joling om zoiets idioots te doen.
Ik krijg bijna de indruk dat je hem niet zo magquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Joling doet alles wat geld oplevert, die gaat nog gebukt staan achter het station als ie daar genoeg voor betaalt krijgt. De andere partij in deze deal daarentegen is niet zo idioot.....
Robbie Williams was wel een briljant optredenquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ach Ilse de Lange komt ook, ik hoopte dat dat ook een grap was...en na de Sugababes en Robbie Williams weet je het niet meer met Jan soms![]()
dat hoeft van mij dan weer niet... doe mij maar Bloc Party en The Hivesquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
James Morisson schijnt ook een dagje langs te komen op Pinkpop.
Niet zeuren, Ilse is best goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
inderdaad, ik check de site nog wel eens maar het nieuwe album laat wel erg lang op zich wachtenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:19 schreef Bigfoot414 het volgende:
Wat is er eigenlijk met the Hives gebeurd?
Je hoort bijna nix meer van ze
Alles behalve Linkin Park etc. Vorig jaar ging ik voor Morrissey, dEUS, dat waren mooie namen. Kan er misschien nog gratis heen, maar zelfs dan sla ik over. Naar Lowlands kan je nog enkel voor de sfeer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:00 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Rampzalig?!
Elke dag is een topdag!
Vraag me toch af wat jij dan zou willen zien..
Vorig jaar was RHCP de grote publiekstrekker, nu heb je er juist meerdere..
Ik heb ook wel eens opgetreden tijdens pinkpopquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
Gerard Joling gaat optreden tijdens Pinkpop 2007. ......
Ik ben dat gemiep over wat er nou beter is Pinkpop of Lowlands ook wel een beetje beu... ik kan alleen over Pinkpop spreken, daar heb ik de afgelopen vier jaar een supersfeer meegemaakt....Lowlands zal ook zeker haar charme hebben maar kunnen we eens ophouden over dat vergelijken....quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is die sfeer nou zo kut dan op Pinkpop? En wat is die specifieke Lowlands sfeer dan?
dat bedoel ik dus te zeggen, nu lijkt Lowlands 2006 ineens heel super qua programmering maar van tevoren dachten daar toch wel een hoop mensen anders over denk ik zo... en ongetwijfeld zullen er op Pinkpop 2007 ook weer leuke ontdekkingen zijn... da's altijd het leuke, ik vond Viva La Fete echt geweldig een paar jaar geleden, evenals Zuco 103, dat waren bands die ik niet kende... dit jaar zou de verrassing voor mij wel eens van Goose of Gogol Bordello kunnen komen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:55 schreef peaceman het volgende:
Is het eens met The Vulture
Overigens is het helemaal niet zo gek dat bepaalde bands die afgelopen jaar op LL stonden nu op PP staan.
Voorbeelden:
Scissor Sisters hebben pas kort geleden die enorme hit gehad....
Snow Patrol 2e (?) single van het album
Magic Numbers hebben, dacht ik ook de nieuwe single uit (album eind vorig jaar uitgekomen).
Nieuwe plaat van Arctic Monkeys komt in april uit.
Iggy Pop & the stooges komen met een nieuwe plaat.
Razorlight is de laatste maanden ook erg populair, net als The Kooks.
En ik dacht begrepen te hebben dat Wolfmother ook al nieuwe nummers heeft...
Het is dus allemaal vrij logisch.
Scissor Sisters stonden ook al in 2004 op Lowlands met een kleinere hit. Eigenlijk zijn ze toen doorgebroken. Nu zijn ze zovaak gedraaid dat je het kotsbeu bent. Exit Sissy Sisters voor mij...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:55 schreef peaceman het volgende:
Is het eens met The Vulture
Overigens is het helemaal niet zo gek dat bepaalde bands die afgelopen jaar op LL stonden nu op PP staan.
Voorbeelden:
Scissor Sisters hebben pas kort geleden die enorme hit gehad....
Snow Patrol 2e (?) single van het album
Magic Numbers hebben, dacht ik ook de nieuwe single uit (album eind vorig jaar uitgekomen).
Nieuwe plaat van Arctic Monkeys komt in april uit.
Iggy Pop & the stooges komen met een nieuwe plaat.
Razorlight is de laatste maanden ook erg populair, net als The Kooks.
En ik dacht begrepen te hebben dat Wolfmother ook al nieuwe nummers heeft...
Het is dus allemaal vrij logisch.
Maar dat kun je de band natuurlijk niet kwalijk nemen dat ze een hit scoren waardoor iedereen ze ineens omarmd...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Scissor Sisters stonden ook al in 2004 op Lowlands met een kleinere hit. Eigenlijk zijn ze toen doorgebroken. Nu zijn ze zovaak gedraaid dat je het kotsbeu bent. Exit Sissy Sisters voor mij...
Ja, dat kan wel zijn, maar het is wel logisch dat ze er nu staan...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Scissor Sisters stonden ook al in 2004 op Lowlands met een kleinere hit. Eigenlijk zijn ze toen doorgebroken. Nu zijn ze zovaak gedraaid dat je het kotsbeu bent. Exit Sissy Sisters voor mij...
verrassingen voor mij vorig jaar waren de Infadelsquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:05 schreef peaceman het volgende:
Vorig jaar vond ik Dredg en The Living Things aangename verrassingen.... En Jan had toch maar mooi The Dresden Dolls (LL had die uiteindelijk niet). Wel heb ik die gemist
, maar dat is weer wat anders...
Jamie Liddell....
Kashmir vond ik ook erg geslaagd! En natuurlijk de meester Morrissey![]()
Ow ja, die waren ook goed.. Hillarische signeersessie ook van die gastenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
verrassingen voor mij vorig jaar waren de Infadels
Jawel, moeten ze geen superaanstekelijke liedjes schrijvenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar dat kun je de band natuurlijk niet kwalijk nemen dat ze een hit scoren waardoor iedereen ze ineens omarmd...
die heb ik dan weer gemistquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow ja, die waren ook goed.. Hillarische signeersessie ook van die gasten
liep 3 kwartier uit... ze namen voor iedereen uitgebreid de tijdquote:
grappig was het zeker, goed niet, maar wel gelachen.quote:Hilarisch vond ik wel de Bloodhound Gang.... met name de Nathalie Holloway-grap en het feit dat ze zich echt hadden verdiept in NL
ja goed was het inderdaad niet maar zelden zo gelachen bij een concertquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef peaceman het volgende:
grappig was het zeker, goed niet, maar wel gelachen.
Dat optreden was historisch en hilarisch.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja goed was het inderdaad niet maar zelden zo gelachen bij een concert
omdat het eigenlijk nog niet eens zo slecht was qua zang en performance... alleen qua genre vond ik ze er totaal niet thuishoren maar dat kun je hen moeilijk zelf kwalijk nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom zijn de Sugababes eigenlijk niet weg geboe'd?
Ja misschien wel, al werd Anouk ooit ook bekogeld natuurlijk.... maar Robbie Williams was in 1999 nog maar net los van Take That en had nog niet de status als solo-artiest die hij nu heeft...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En Robbie Williams dan?
Het is alleen maar omdat het lekkere wijven zijn, zo triest....
Na Pasen pas, ook voor de zaterdag...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:39 schreef Frenkel het volgende:
Gaan de losse kaarten voor zondag niet meteen in de voorverkoop?
en dat terwijl Robbie toen net zo'n beetje zn beste album gemaakt had....... daarna is het alleen maar bergafwaards gegaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja misschien wel, al werd Anouk ooit ook bekogeld natuurlijk.... maar Robbie Williams was in 1999 nog maar net los van Take That en had nog niet de status als solo-artiest die hij nu heeft...
in 2001 hard moeten lachen, wij stonden redelijk vooraan bij Anouk komt er ineens iemand met eieren in de buurt staan.......... dus wij netjes gevraagd wat hij van plan was......... en daarna maakte zo'n beetje iedereen die om hem heen stond duidelijk dat we daar neit echt op stonden te wachten... Hij werd echt bangquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar op zich was hij toen al wel goed entertainer.
En Anouk is geen lekker wijf, maar een manwijf.
Een specifieke lowlands sfeer is er niet, maar ik vind het in het algemeen een stuk aangenamer. En als de line-up van lowlands kut is, dan is er nog genoeg te doen voor de rest. Op Pinkpop is dat niet het geval. Zat te doen ook 's nachts.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is die sfeer nou zo kut dan op Pinkpop? En wat is die specifieke Lowlands sfeer dan?
ach op de camping op Pinkpop is het ook heel gezelligquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:21 schreef JelleS het volgende:
[..]
Een specifieke lowlands sfeer is er niet, maar ik vind het in het algemeen een stuk aangenamer. En als de line-up van lowlands kut is, dan is er nog genoeg te doen voor de rest. Op Pinkpop is dat niet het geval. Zat te doen ook 's nachts.
en dit gaan ze wel vol houden aangezien ze van plan zijn niet meer in het Pinkster weekend te blijven als dat te vroeg valt. Want dat maakte het boeken van bands toch moelijker.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik moet Jan Smeets toch echt complimenteren...Pinkpop heeft de beste line-up sinds jaren en lijkt de dip van 2 jaar geleden boven te zijn.
Waarom?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2001 hard moeten lachen, wij stonden redelijk vooraan bij Anouk komt er ineens iemand met eieren in de buurt staan.......... dus wij netjes gevraagd wat hij van plan was......... en daarna maakte zo'n beetje iedereen die om hem heen stond duidelijk dat we daar neit echt op stonden te wachten... Hij werd echt bangbegon te zweten enzo
5 mionuten voor het begin van het optreden werd het hem echt te heet en vluchtte hij
Mja klopt, vorig jaar was ik opzoek naar Gekkehoedemaker na Tool, we hadden afgesproken bij de FRS, maar ik werd weg gestuurd. door de beveiliging.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:26 schreef n0r het volgende:
Klopt, Lowlands heeft een hoop andere recreatieve bezigheden, silent disco en dat soort shit
Wel heb ik bij pinkpop meer het lekker-in-het-gras-liggen-met-een-pilsje-en-joint gevoel. Waarschijnlijk omadt er niet heel veel buiten de optredens te doen is, maar ik houdt wel van dat 60's hippiesfeertje
Wel jammer dat bij Pinkpop om 11/12 uur echt alles op het terrein ophoudt, op Lowlands kun je als je wilt tot diep in de nacht op het terrein blijven.
Vorig jaar na de Peppers werd iedereen ook een soort van weggejaaid, al die security dudes liepen zo op een rijtje het veld af, mocht niet meer aan de andere kant komen
Mja die is er niet, er is wel een openluchtbios, daar draaiden ze vorig jaar Walk the Line, maar het feest moet zelf gebouwd worden, op de campig dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:46 schreef super-muffin het volgende:
Is er geen 24 uur tent op Pinkpop, of gaat het feesten gewoon door op de camping?
Dan is het goedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:05 schreef n0r het volgende:
Nee joh, tijd zat, passen 70.000 man op dat veld
Maar áls het snel is uitverkocht zullen ze dan denk ik wel 70.000 handhaven...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De limiet zal wel weer 60.000 zijn. 70.000 kan wel (zie 1994) maar dan kun je het relaxt in het gras liggen wel vergeten geloof ik...
Weet niet of de faciliteiten er daarvoor nog zijn. In 1994 hadden ze een groter deel van de omliggende gebieden tot hun beschikking, als ik me niet vergis. Vorig jaar was het redelijk snel uitverkocht, toen hebben ze het niet gedaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:32 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Maar áls het snel is uitverkocht zullen ze dan denk ik wel 70.000 handhaven...
Zoveelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:38 schreef n0r het volgende:
Vorig jaar waren er +- 68.000 man op maandag, en dat was dus ook uitverkocht zeiden ze
Maar op zaterdag en zondag waren er wel een stuk minder hoor
Mja, die grote beveiligings binken vond ik ook niet zo tof.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mja klopt, vorig jaar was ik opzoek naar Gekkehoedemaker na Tool, we hadden afgesproken bij de FRS, maar ik werd weg gestuurd. door de beveiliging.
Is er geen 24 uur tent op Pinkpop, of gaat het feesten gewoon door op de camping?
Ik nog niet, zit wel al te twijfelen om ze nu al te halen maar een vriend van me zit nog wat krap... zal toch zo'n vaart niet lopen met de passepartouts denk ik of welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |