nog een maand wachtenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:24 schreef Q. het volgende:
Ik heb wel veel zin om de final te spelen, misschien ga ik hem zelfs wel kopen.
Ach wat is 1maand na al die andere maandenquote:
ik wil em nu spelen.. ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach wat is 1maand na al die andere maanden
Kijk achter ieder nadeel zit een voordeelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil em nu spelen.. ?
(al kan ik nu wel mooi nog proberen me pc koeler te maken, 1 maand de tijd voor.. evenals het audio/video sync probleem)
komt gelijk een ander nadeel achter dat voordeel:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk achter ieder nadeel zit een voordeel
Als voorschotje heb ik gisteren maar alvast generals gekocht.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:24 schreef Q. het volgende:
Ik heb wel veel zin om de final te spelen, misschien ga ik hem zelfs wel kopen.
die is minder goed imho, daar is geen tiberium in..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als voorschotje heb ik gisteren maar alvast generals gekocht.
Nee en geen harvester en geen geil vrouwtje die 'New construction options' roept. Maar het is WEL RTS.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
die is minder goed imho, daar is geen tiberium in..
dat weet ik, ik zeg ook niet dattie slecht of niet leuk is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee en geen harvester en geen geil vrouwtje die 'New construction options' roept. Maar het is WEL RTS.
Voor SupCom heb je wel een heeeeeeeeele zware pc nodig...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:24 schreef HansvanOchten het volgende:
Hallo mensen!
Bij deze een kleine tip gevraagd.
Ik zit te twijfelen tussen C+C3 en Supreme Commander.
Ik hou niet zo van futuristische meuk maar wel van lekker een groepje tanks bouwen en knallen. RA1, RA2 maar een generals vond ik echt gave games. Tiberian Sun juist helemaal niks.
Is C+C3 dan iets, of toch supreme commander?
Hoe wil je een RTS op een PSP spelen zonder muis?? met een joystick? dat lijkt me helemaal bagger namelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom komt er nu gewoon geen goede RTS voor m'n PSP uit
Wromquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe wil je een RTS op een PSP spelen zonder muis?? met een joystick? dat lijkt me helemaal bagger namelijk
Daarop is het wachten inderdaad...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
na de demo gespeeld te hebben :
geef mij maar RA 3
vond et wel meevallen....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor SupCom heb je wel een heeeeeeeeele zware pc nodig...
Je zit in het C&C3-topic, wat voor advies denk je dat je krijgt?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:24 schreef HansvanOchten het volgende:
Hallo mensen!
Bij deze een kleine tip gevraagd.
Ik zit te twijfelen tussen C+C3 en Supreme Commander.
Ik hou niet zo van futuristische meuk maar wel van lekker een groepje tanks bouwen en knallen. RA1, RA2 maar een generals vond ik echt gave games. Tiberian Sun juist helemaal niks.
Is C+C3 dan iets, of toch supreme commander?
Wat heb je?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
vond et wel meevallen....
hier draaide die gewoon...
Ja de AI is echt goed, tegen brutal krijg ik elke keer binnen 15 minuten mn eigen aars op een dienblad gepresenteerdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:55 schreef Mathijz het volgende:
Ik vind die missie nog best pittig, vroeger kon je erin 1x overheen walsen, maar dat lukt nu niet meer
serieus?? dat lijkt me dus echt helemaal niks (persoonlijke smaakquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
WromZo speelde ik C&C 1 l op mijn Sega Saturn.
Kwestie van untis slepen met je analoge stickie.
Op Medium kan ik nog iedere keer winnen. Op Hard word het al moeilijker. Brutal moet ik nog niet eens op denken. Over de AI valt iig niet te klagen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja de AI is echt goed, tegen brutal krijg ik elke keer binnen 15 minuten mn eigen aars op een dienblad gepresenteerd![]()
![]()
![]()
na 15 minuten is het exit voor mij...op zn hoogstquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:36 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Op Medium kan ik nog iedere keer winnen. Op Hard word het al moeilijker. Brutal moet ik nog niet eens op denken. Over de AI valt iig niet te klagen.
Goed om te horenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
na 15 minuten is het exit voor mij...op zn hoogst![]()
AI is echt serieus![]()
Zelfs tegen een medium liep ik wel eens tegen de lamp. Was ik lekker Mammoths aan het bouwen lopen er ineens 4 squads suicide bombers rond mn Power Plants![]()
Correct. Dat kon in Generals ook niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:58 schreef Atreidez het volgende:
Zag ik het verkeerd of kon ik geen verdedigingsmuren bouwen![]()
dat heeft niks te maken met de ai op brutal.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:36 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Op Medium kan ik nog iedere keer winnen. Op Hard word het al moeilijker. Brutal moet ik nog niet eens op denken. Over de AI valt iig niet te klagen.
Ja, maar de AI is gewoon goed, ook als je op Medium speelt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
dat heeft niks te maken met de ai op brutal.
ai krijgt dan gewoon meer geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |