quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:23 schreef Sharkdoggie het volgende:Ik mis trouwens wel de Cyborg Commando, was trouwens ook de enige gave Cyborg in TS.
![]()
De reden waarom cyborgs er niet meer zijn is vanwege het 'Cabal-incident'.
Schijnbaar vond zelfs Nod het niet prettig dat een supercomputer zoveel macht kon krijgen. Nod ziet in tiberium de volgende evolutie van de mens, niet in machinemensen zoals Cabal.
Overigens valt wel wat te zeggen over Kane, hij is
zeker niet menselijk en zijn echte beweegreden is nogsteeds niet helemaal duidelijk. kane kan nog onder controle staan van Cabal (of een kloon zijn onder controle van Cabal).
persoonlijk denk ik dat niet, ik denk dat Cabal voorgoed verdwenen is uit de C&C reeks.
Er zijn speculaties dat Kane met het verhaal van Adam en Eva heeft te maken, maar bewijs daarvoor heb ik nog niet gezien.
Ik denk dat Kane een alien (wellicht een Scrin) is die ofwel voor zijn eigen macht Nod heeft opgebouwt of, en dit is wellicht wat interessanter; Kane weet wat de Scrin willen en wilt de mensheid eigenlijk helpen via mutaties sterk genoeg te zijn om de Scrin aan te kunnen.
ik denk dat we hierover eindeloos kunnen speculeren, en ik denk dat het mysterie rondom Kane in C&C 3 wat zal worden opgehelderd.
Wat ik wel mooi vind is dat de GDI en de Brotherhood of Nod zijn gegroeid in hun rollen.
In C&C 1 wilde de GDI voornamelijk de Nod tegen houden van het vergroten van diens macht en Tiberium vooral begrijpen (denk aan dokter Moebius).
Nod leek alleen maar meer macht te willen op de wereld.
In C&C 2 namen de rollen meer vorm aan, de GDI zocht naar een oplossing (de tacitus) en het superieure overwicht in technologie van C&C 1 trok gelijk op door Nod's alien technologie.
Nod werd steeds meer gebrand op mutaties door Tiberium en Kane veropenlijkte dat Tiberium de toekomst was.
Nu liggen de rollen van GDI en Nod echt vast. De GDI wilt tiberium stoppen en verwijderen van de aarde en Nod erbij verwijderen. Nod wil ten koste van alles de volgende fase van evolutie inztten met behulp van tiberium. Dat maakt het allemaal wat duidelijker in hun doelen.
Ik ben benieuwd naar hoe de mutanten het doen, want iig komen de gemuteerde levensvormen zeker terug. (ik wil echt actie zien in de rode gebieden
![]()
)