quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:22 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ja, maar de AI is gewoon goed, ook als je op Medium speelt.
die heb ik vast gemist, MK II was vetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:01 schreef VoreG het volgende:
Toch wel leuk dat mensen die zeiken dat het niet is wat ze verwacht hadden vooral fan waren van de RA reeks en niet van de CnC reeks.
De verhaallijn in CnC is erg goed en heeft behoorlijk wat diepgang.
Mooi zijn die intelligence verhaaltjes die je krijgt over je wapens in de single player.
Het verhaal van de ondergang van de MK II is mooi.
1,92ghz + 1.25gb ram + geforce 6800 128MBquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:10 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Wat heb je?
Een Pentium 4 3GHz dual Core processor met 4 GB intern Ram GeForce 8800 GTS en een HD van 300+ GB?
Wat is je budget?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben helemaal niet meer into grafische kaarten, maar is een Sapphire Radeon X1650Pro nog een beetje strakke kaart? als betaalbare upgrade voor mijn Radeon 9700pro
Preciesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:08 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
3,4 Ghz van intel (HyperThreading), 4096 MB DDR2, en 1GB video van Asus.
Spel loopt hier als een tiet, maar of ik het ook leuk vind, is een tweede...
ik zou een X1950Pro nemen, maar jij zult wel een AGP kaartje willen kopen. kan het alleen maar afraden, beter om je hele PC dan te upgraden. ik zou er geen geld meer aan uitgeven (of het moet 2dehands zijn)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben helemaal niet meer into grafische kaarten, maar is een Sapphire Radeon X1650Pro nog een beetje strakke kaart? als betaalbare upgrade voor mijn Radeon 9700pro
Dat bepaal ik zelf wel, dank u.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:18 schreef pomtiedom het volgende:
Mwa, ik heb hier een P4 3GHz met Hypertreading, 1.5 GB DDR2 RAM op 533 MHz, en een GeForce 6600 Silencer met 512 MB intern geheugen. Dus ik zal nog met C&C 3 of Supreme Commander.
En Pberends, als je alleen maar C&C 3 gaat afzeiken hier, kun je maar beter uit het topic oprotten imo.
doe dat dan het liefst in klaagbaak en niet in dit topic aangezien het de sfeer verpestquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, dank u.
Als ik alleen maar op C&C3 wil fitten, dan mag ik dat. Dank u.
De sfeer? Welke sfeerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
doe dat dan het liefst in klaagbaak en niet in dit topic aangezien het de sfeer verpest
nee, ik ook niet, maar tis het proberen waard, en zoals verwacht reageert hij weer zeer kinderachtigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:59 schreef VoreG het volgende:
Ben nooit iets anders van berends gewend.
Net even tegen Hard gespeeld, ik wist niet waar ik kijken moest. Ben behoorlijk gesloopt. Tegen Medium is het ook al lastig.
Als je voor knallen en snel bouwen gaat, dan moet je C&C kopen. Supreme Commander is meer voor de lange games. :dquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:24 schreef HansvanOchten het volgende:
Hallo mensen!
Bij deze een kleine tip gevraagd.
Ik zit te twijfelen tussen C+C3 en Supreme Commander.
Ik hou niet zo van futuristische meuk maar wel van lekker een groepje tanks bouwen en knallen. RA1, RA2 maar een generals vond ik echt gave games. Tiberian Sun juist helemaal niks.
Is C+C3 dan iets, of toch supreme commander?
Nee, jullie hebben een leven, stelletje EA-kontlikkersquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:18 schreef pomtiedom het volgende:
Ow, ik zie het al. PBerends is iemand met geen leven.
In dat geval mag hij door spammen.
Als ik inhoudelijke kritiek lever op C&C3, krijg ik vervolgens alleen maar aanvallen op mijn persoon. Wie is hier nou kinderachtig bezig?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:05 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ik ook niet, maar tis het proberen waard, en zoals verwacht reageert hij weer zeer kinderachtig
Ik heb bijna geen minpunten hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, jullie hebben een leven, stelletje EA-kontlikkers. Het spel valt gewoon flink tegen.
Ik lever kritiek op een game, jullie alleen maar op mijn persoon. Ben ik soms een game? Lijkt me niet. Jullie moeten het wel fair spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |