^^quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:46 schreef McGilles het volgende:
Aardige doelen!
Goed zo Gillesquote:ps: Na 2 weken niet te hebben getraint en als een mietje te hebben gegeten en 3kg te zijn afgevallen kwam ik er vandaag achter dat ik niks qua kracht kwijt ben, 3x130kg bench ging eitje![]()
![]()
![]()
WTF? Major crisis op dat forum oid?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:29 schreef LedZep het volgende:
verhaal
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | Full Squat Zwaar, werken naar 1RM Flat Bench 3*5 Chinnen 5*failure 2 Powerclean Zwaar, werken naar 1RM Front Squat 3*5 Row 3*5 3 Deadlift Zwaar, werken naar 1RM Dumbell Clean & Press zware singles en doubles Shoulder Press 3*5 4 Clean & Press 5*2 Full Squat 5*3 Incline Bench Zwaar, werken naar 1RM 5 actieve rust |
Ja hoor.quote:
Veel te zwaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:15 schreef J-Will het volgende:
Ik ga vanaf maandag denk ik zo trainen, Rippetoe beviel namelijk zeer goed alleen is het wat eentonig slechts vier oefeningen te doen. Daarom dus hetzelfde idee. Lage reps, plek voor veel PR's en gewoon knallen. Wat vinden jullie?
[ code verwijderd ]
Inderdaad, 4x in de week verschillende oefeningen opbouwen naar 1rm, niet aan beginnen, binnen een paar weken ben je overtraint.quote:
1RM is 1 repetitie maximum, dus wat je maximaal 1x kan tillenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:10 schreef Haijo het volgende:
Wat is RM precies?
Nog steeds veel te veel. 1RM deadlifts moet je nooit doen, laat staan elke week / twee weken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:43 schreef J-Will het volgende:
Vergeten te zeggen:
ik ga niet vier keer per week trainen, hooguit drie en meestal twee keer. Dit is gewoon de volgorde die ik er in houd. Dus na 5 weer bij 1 beginnen. En de bedoeling is die cyclus twee of drie keer te doen, als het bevalt misschien vier keer.
Gewoon sterke spotter nemenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:44 schreef Fugie het volgende:
Over 2 weken heel de week 1rms doen op squat / deadlift en benchpress. Eens kijken of ik de 300kg tezamen kan halen
Ik hoop iig op 90kg fullsquat, 140 deadlift en 70kg bench.
Tegenwoordig wordt bijna alle karnemelk gemaakt in zuivelfabrieken. Aan magere melk worden melkzuurbacteriën toegevoegd, waardoor de melksuiker (lactose) wordt omgezet in melkzuur. Biologisch-dynamische karnemelk (te koop in Natuurvoedingswinkels) wordt nog op de ouderwetse manier gemaakt.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:11 schreef McGilles het volgende:
Maar besloten 1 liter melk per dag te vervangen door karnemelk!
Volgens mij veel beter, hier de voedingswaarde per 100gram:
35 kcal
3,5 gr eiwit
3,5 gr koolhydraten
0,5 gr vet
Precies, doe mee met het experimentquote:Op zondag 4 maart 2007 18:14 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt bijna alle karnemelk gemaakt in zuivelfabrieken. Aan magere melk worden melkzuurbacteriën toegevoegd, waardoor de melksuiker (lactose) wordt omgezet in melkzuur. Biologisch-dynamische karnemelk (te koop in Natuurvoedingswinkels) wordt nog op de ouderwetse manier gemaakt.
karnemelk is dus lactosevrij/arm??? Waarom heeft niemand dit me ooit gezegd![]()
Ik ga het ook eens proberen. 2-3 liter karnemelk per dag.
Ik hoop wel dat dat melkzuur niet in de spieren terecht komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |