Nog steeds veel te veel. 1RM deadlifts moet je nooit doen, laat staan elke week / twee weken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:43 schreef J-Will het volgende:
Vergeten te zeggen:
ik ga niet vier keer per week trainen, hooguit drie en meestal twee keer. Dit is gewoon de volgorde die ik er in houd. Dus na 5 weer bij 1 beginnen. En de bedoeling is die cyclus twee of drie keer te doen, als het bevalt misschien vier keer.
Gewoon sterke spotter nemenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:44 schreef Fugie het volgende:
Over 2 weken heel de week 1rms doen op squat / deadlift en benchpress. Eens kijken of ik de 300kg tezamen kan halen
Ik hoop iig op 90kg fullsquat, 140 deadlift en 70kg bench.
Tegenwoordig wordt bijna alle karnemelk gemaakt in zuivelfabrieken. Aan magere melk worden melkzuurbacteriën toegevoegd, waardoor de melksuiker (lactose) wordt omgezet in melkzuur. Biologisch-dynamische karnemelk (te koop in Natuurvoedingswinkels) wordt nog op de ouderwetse manier gemaakt.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:11 schreef McGilles het volgende:
Maar besloten 1 liter melk per dag te vervangen door karnemelk!
Volgens mij veel beter, hier de voedingswaarde per 100gram:
35 kcal
3,5 gr eiwit
3,5 gr koolhydraten
0,5 gr vet
Precies, doe mee met het experimentquote:Op zondag 4 maart 2007 18:14 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt bijna alle karnemelk gemaakt in zuivelfabrieken. Aan magere melk worden melkzuurbacteriën toegevoegd, waardoor de melksuiker (lactose) wordt omgezet in melkzuur. Biologisch-dynamische karnemelk (te koop in Natuurvoedingswinkels) wordt nog op de ouderwetse manier gemaakt.
karnemelk is dus lactosevrij/arm??? Waarom heeft niemand dit me ooit gezegd![]()
Ik ga het ook eens proberen. 2-3 liter karnemelk per dag.
Ik hoop wel dat dat melkzuur niet in de spieren terecht komt...
Ik heb melk vervangen voor yoghurt. Is yoghurt nu beter of kan ik ook maar beter karnemelk zuipen?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:11 schreef McGilles het volgende:
Maar besloten 1 liter melk per dag te vervangen door karnemelk!
Volgens mij veel beter, hier de voedingswaarde per 100gram:
35 kcal
3,5 gr eiwit
3,5 gr koolhydraten
0,5 gr vet
will doquote:
Hopelijk groeien we als een beer op 3 liter karnemelkquote:Op zondag 4 maart 2007 18:24 schreef Calyptus het volgende:
[..]
will do
3 liter karnemelk is 100gram eiwit op 1000 kcal, kan haast niet beter
op 4 liter magere melk gegroeid als een beer, maar wel opgeblazen gevoel en puisten a volentéquote:Op zondag 4 maart 2007 18:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hopelijk groeien we als een beer op 3 liter karnemelkLijkt me leuk om te vertellen op de gym waarom ik zo'n gorilla ben geworden
Klopt van dat opgeblazen gevoel en puisten, die heb ik ook zat.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:08 schreef Calyptus het volgende:
[..]
op 4 liter magere melk gegroeid als een beer, maar wel opgeblazen gevoel en puisten a volenté
2 weken lactosevrij gedieet, een goed aantal kilo's vocht en vet kwijtgeraakt.
Nu terug licht bulken tot april en dan weer een cut inzetten.
Kwark vind ik heerlijk, maar karnemelk moet ik echt niet aan denken.quote:
Als je zelf de pindasaus maakt is het natuurlijk niet erg, doe het volgende:quote:Op zondag 4 maart 2007 19:27 schreef ivosnivo het volgende:
Ik wil trouwens vanaf nu ook me avond eten gaan verbeteren. Vaker kip enzo, is pindasaus heel erg slecht? Of hoe krijg je anders je bami met tauge en kip weg?
Omdat mijn moeder laatst de verkeerde melk had gekocht, en dan meteen 24 liter.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:22 schreef LedZep het volgende:
Waarom magere melk?
Ik ben te ijdel, ik vind me op het moment niet goed genoeg, dus nog ff niet...quote:Op maandag 5 maart 2007 15:37 schreef Fugie het volgende:
fotos zeggen meer dan een 1000 worden ooit kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |