Kut. niet aan gedacht. 1251 least best iets leuks.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:39 schreef roflcopter het volgende:
Meestal ben jij van de lease-prijzen toch?
Nee. Je moet weren tot je een fatsoenlijke auto kunt betalen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:59 schreef Alfisti het volgende:
Mag ik al naar huis?
In welk KPMG kantoor zit je?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Van Schrobbeler krijg je het warm genoeg
[..]
Ja... Kon in 2 weken zonder begeleider (zowel vanuit KPMG als de uni)
mezelf inlezen en een onderzoeksvoorstel schrijven (inclusier literatuur, deelvragen, sample opbouw, variabelen etc etc...)
Afweging was niet zo moeilijk
Groot gebouw, maar wel erg mooi, iig het gedeelte waar ik altijd kwam (Meijburg & Co). T valt me wel altijd op hoe strikt ze er zijn met bezoekers.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Je ondetitel zegt wel Still powered bij Honda, maar die heftrucks hebben meestal een VW blok hoor! Zustermerk Linde word ook niet voor niks door Pon geïmporteerd natuurlijk.
TF is al uit dienst hoor, en bovendien ook geen meervoudquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Pon heeft een stelletje honden in dienst.. Blij dat ik daar nooit meer kom.
Dezelfde baas die in een R75 rondrijdt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:55 schreef lipje het volgende:
nee op mijn werk, maar de meeste rijden nietMijn baas spaart ze
TF werkte niet op de ontvangst en uitgifte goederen? Daar liep 1 toffe gast rond, de rest was allemaal blöd...quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef lipje het volgende:
[..]
TF is al uit dienst hoor, en bovendien ook geen meervoud
Nu is het er alleen maar erger geworden
APKtje bij de smoelensmidquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef LaCie het volgende:
ik moet zo naar de tandarts voor een 1,5 uurs sessie
Triumphquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:00 schreef lipje het volgende:Hij is Triumph gek, schrijft ook een colomn in een engels triumph blad en doet af en toe mee aan rally's
dit is toch al de tweede ?quote:
ja de eerste keer was inschrijven en kijken wat er loos is. Nu word het gefixt. Tenzij ik een steekproef krijg van de vereniging van Tandartsen ofzoquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef LaCie het volgende:
ik moet zo naar de tandarts voor een 1,5 uurs sessie
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef lipje het volgende:
[..]
TF is al uit dienst hoor, en bovendien ook geen meervoud
Nu is het er alleen maar erger geworden
Ik ben vanaf vandaag online via een Linksys router en dat bevalt me prima na het troep dat Belkin heetquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:27 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ik denk dat ik morgen ook maar de hele boel in een keer upgrade. Gewoon een wifi accespoint/switch erbij. Twee vliegen in een klap.
Godver lul, ik ging die foto controleren of hij wel goed vrijstaand was, zulk soort plaatjes zie ik al genoeg op mn wekr ja?quote:
Ik heb helegaar de financien niet voor zulks een stukje kwaliteits apparatuur.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben vanaf vandaag online via een Linksys router en dat bevalt me prima na het troep dat Belkin heet
quote:
2 verdienersquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb helegaar de financien niet voor zulks een stukje kwaliteits apparatuur.
en? was hij goed vrijstaand?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Godver lul, ik ging die foto controleren of hij wel goed vrijstaand was, zulk soort plaatjes zie ik al genoeg op mn wekr ja?
Het had er een van mij kunnen zijn.quote:
de chipjes als je m laat stuiteren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:59 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht het is idd de switch. Zonder dat ding ertussen gaat het als een zonnetje.
Wat kan er in hemelsnaam nou kapot aan zo'n ding
Mja ehm nee. Naja ik haal morgen gewoon een ander ding. Zucht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
de chipjes als je m laat stuiteren?
Vraagje... klopt het dat dat plaatje over de lijntjes van je sig heen staat, of doet m'n browser gaar?quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vraagje... klopt het dat dat plaatje over de lijntjes van je sig heen staat, of doet m'n browser gaar?
meer dan je denktquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:59 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht het is idd de switch. Zonder dat ding ertussen gaat het als een zonnetje.
Wat kan er in hemelsnaam nou kapot aan zo'n ding
Huh? Ik zou een topic in BUG openen even dan, ik heb nergens last van....quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]Vraagje... klopt het dat dat plaatje over de lijntjes van je sig heen staat, of doet m'n browser gaar?
Bij mij ook!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vraagje... klopt het dat dat plaatje over de lijntjes van je sig heen staat, of doet m'n browser gaar?
Ik hoop dat ie het dit weekend weer doet. Op naar de volgende reparatie dan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef don-diablo het volgende:
hey alexxxxx hoe is het met je barrel van een citroen? Bevalt ie een beetje?
was dat niet die gast van die oude tell sell spotjes??quote:
koppeling gaar. Ben ook nog op zoek naar 4 nieuwe deuren. en er komt een neiuwe bobine in. en tegen de tijd dat dat klaar is, is er wel weer iets anders kapotquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef don-diablo het volgende:
damn jij reageert snel zegwat is er allemaal mis mee. Ik vind het wel tof dat je zo'n barrel hebt gekocht, maar then again jij bent wel de barrelkoning van fok!
Jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
was dat niet die gast van die oude tell sell spotjes??![]()
Hey mike ik heb weer een nieuwe 'amazing discovery'quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als er dingen aan je reet roesten, rijd je waarschijnlijk ook een Citroën?
hij is bijna 2 uur met 1 tand bezig geweestquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Beter dan een wortel anaal behandleing ;D
Alleen jammer dat zn laatste amazing discovery niet meer te genezen was, hij is ten onder gegaan aan de kanker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hey mike ik heb weer een nieuwe 'amazing discovery'ik zie het allemaal weer voor me
toh een APK met 5 keer terug komen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:36 schreef LaCie het volgende:
[..]
hij is bijna 2 uur met 1 tand bezig geweest![]()
en ik moet 29 maart terug komen voor derest![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:36 schreef LaCie het volgende:
[..]
het is ook mijn eigen schuld he, ik moet het lot niet tartenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toh een APK met 5 keer terug komen?
lijkt je APK welquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:36 schreef LaCie het volgende:
[..]
Klinkt bekendquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:36 schreef LaCie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:55 schreef LaCie het volgende:
[..]
gelukkig verre van wat jij hebt door moeten staan![]()
master![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zelf Lil Jon pimpt mij d'r niet uit, kwa kosten dan
je kunt het iig proberenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:15 schreef Sjoewe het volgende:
Kan je eigenlijk je eigen medisch dosier gemakkelijk opvragen, daar zit nl. een röntgenfoto in met allemaal schroeven, bouten en plaatjes in m'n kaak die ik best graag zou willen inscannen![]()
Neukfoutjequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
je kunt het iig proberen![]()
what the hell heb jij gedaan dan om dat alles in je kaak te hebben?![]()
Mja ehm nee. Helaasquote:
Trek je t nog een beetje, of sta je al op t punt om van de Citroen een camper te makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
nee
Ik zie wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trek je t nog een beetje, of sta je al op t punt om van de Citroen een camper te maken
Er gaat 2x per dag een boot vanuit Tallin naar Helsinki, 3 uurtjes varen en kost voor een enkele reis 20 euro ofso (dat is zonder de auto, dat wel). Ik zal morgen ff de linkjes zoeken van de 2 maatschappijen die erop varen. Vanuit Estonia kan je met 8u varen naar Helsinki.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
truste. Kun je ook in Finland komen vanuit de Baltische staten zonder door Rusland te komen btw? (voor Rusland visum nodig, vandaar) (edit: grenst niet aan land. gaat er wel een boot tussen waar de auto op kan?)
En zijn sneeuwkettingen of winterbaneden en zo verplicht? Zo ja, wat en tot wanneer?
dat jij om 7:00 moest beginnen is wel grappig.quote:Op donderdag 1 maart 2007 07:07 schreef Alfisti het volgende:
Kut zooi.............
om 07:00 beginnen is echt niet grappig
Heb je nog pijn in je bakkes?quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:36 schreef LaCie het volgende:
[..]
dat jij om 7:00 moest beginnen is wel grappig.![]()
Ja, kan ik weer slapenquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:39 schreef LaCie het volgende:
[..]
ja van mij wel, zullen we weer naar huis?![]()
Nee, gewoon tegen de griep aan, was het maar een kater, dan had ik gisteravond tenminste een knaller van een avond gehad.... al had ik daar weinig zin inquote:
Dank!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ow, beterschap (alvast).
dat zuigt..quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
Grr, of mijn telefoon is fucked up. Of mijn laptop is het.
Ik krijg in ieder geval de foto's van mijn telefoon niet meer op m'n laptop.
Peurac?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:05 schreef roflcopter het volgende:
Au...
Ik ben gisteravond 3 keer op m'n muil gegaan voor de deur omdat ik de deur niet open kreeg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:34 schreef Richboy het volgende:
[..]
Of je vertelt even wat er is, of je zegt niets.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:36 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond 3 keer op m'n muil gegaan voor de deur omdat ik de deur niet open kreeg.
[..]
Ik ben gisteravond 3 keer op m'n muil gegaan voor de deur omdat ik de deur niet open kreeg.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Tot zover mn linkse propaganda, over naar de orde van de dag.
Linkse propagandaquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Tot zover mn linkse propaganda, over naar de orde van de dag.
Ik wilde al vragen of er nu bud kwamquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Jongens, Peu heeft een natte droom gehad.
[..]
die vulva ziet er ook niet meer uitquote:
Krat bier en 3 meter tuinhekquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is een fatsoenlijke vergoeding voor een dagje garage + gereedschap + diensten lenen bij het sleutelen aan den auto?
krat bier/fles beerenburg of vraag'm of ie nog wat nodig heeftquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is een fatsoenlijke vergoeding voor een dagje garage + gereedschap + diensten lenen bij het sleutelen aan den auto?
ik kan me nog een foto herinneren waarbij twee voortanden gesneuveld waren. iemand?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:36 schreef roflcopter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:40 schreef lipje het volgende:
Heb je nog een schnitzeltje als souvenir voor Alexxx meegenomen?
bij't ringhaus kregen we tweequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:53 schreef lipje het volgende:
ff tellen, op de ring (of waren dat er twee) en in dat foute restaurant in Keulen. Op de terugweg had je zeker een McSchnitzel genomen
oh ja dat waren er tweequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:53 schreef lipje het volgende:
ff tellen, op de ring (of waren dat er twee) en in dat foute restaurant in Keulen. Op de terugweg had je zeker een McSchnitzel genomen
quote:
wat mij betreft snelquote:
Ik hoorde dat Alexxxx een schnitzeltjeslunch gaat makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:03 schreef 2cv het volgende:
Ik heb zin in zaterdag !
Als het over de PTA-ringtrip gaat, dat zal wel ergens in de zomer worden... laatste wat ik ervan zag was dat Bo eerst CPZ onveilig ging makenquote:
we gaan de dischtsbijzinde vreettent zwart makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:05 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Alexxxx een schnitzeltjeslunch gaat maken
of verklap ik nu alles
Alex gaat niets te eten maken, dan ben ik rap wegquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:05 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Alexxxx een schnitzeltjeslunch gaat maken
of verklap ik nu alles
true, ik heb nog steeds geen idee waar ik het weekend rond de 30e maart ga verblijven, dus dat zal wel koukleumen op de camping wordenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef lipje het volgende:
maar als we in de buurt willen blijven slapen, moeten we niet lang wachten met een hotel zoeken en boeken
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Alex gaat niets te eten maken, dan ben ik rap wegZijn kookkunsten vertrouw ik niet meer nadat ik die klont vet met een stekker die hij 'frituurpan' noemt gezien heb.
Maar je kent de afhaalchinees van Stiens welquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:14 schreef lipje het volgende:
[..]zijn kookkunsten ken ik niet, wel zijn boterhamsmeerkunsten.
Als ik zo'n frituurpan zag dan vertrouw ik zijn schoonmaakkunsten en hygiene-regels niet![]()
nee je hagelslagbrood wel, je HAMERslagbrood mag je aan iemand anders voerenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
2cv, Paladijn en lipje durfden mn hamelslagbrood niet te proberen
Lex voorziet het brood van meer hagelslag dan dat 't sneetje groot is?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:22 schreef lipje het volgende:
[..]
nee je hagelslagbrood wel, je HAMERslagbrood mag je aan iemand anders voeren
nee, hamelslagquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lex voorziet het brood van meer hagelslag dan dat 't sneetje groot is?
Dat ken ik ergens van![]()
Plof de nummertjes maar neer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef PeuRac het volgende:
Zijn er mensen met een redelijke wiskunde knobbel hiero? Ik moet ff een vergelijking opplossen, maar ben ff kwijt hoe t ook alweer moest
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:56 schreef vlad het volgende:
[..]
ik kan me nog een foto herinneren waarbij twee voortanden gesneuveld waren. iemand?![]()
Scheelt dat ik zowel mn Havo als mn Mbo niet heb afgemaaktquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
hey zulke sommetje s had ik altijd in 4 VWO.
11 maart vrij rijden en eind april club specials. Daar tussen wil ik overigens al een keer naar de Ring. En daarna en daarna en daarna...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als het over de PTA-ringtrip gaat, dat zal wel ergens in de zomer worden... laatste wat ik ervan zag was dat Bo eerst CPZ onveilig ging maken
Gebruik die getallen nou pas als je eruit bent aapquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Scheelt dat ik zowel mn Havo als mn Mbo niet heb afgemaakt![]()
@ herman, hoe kan ik alles delen door P, als ik P niet weet? dan krijg ik
200/P = (0.06*(1/12))/P
toch?
Edit - ik zie het volgens mij, als ik alles deel door P krijg ik:
200/P= 0.06*(1/12)
0.06*(1/12)*200 = P toch?
euhquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:03 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Gebruik die getallen nou pas als je eruit bent aap![]()
A= P + (PRT)
A/P = RT
A, R en T weet je, dus voila
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Euh ... Te ingewikkeld voor mijn vermoeide hoofd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:53 schreef PeuRac het volgende:
Het gaat om deze formules:
A=P+I
I = PRT
Ik weet A, R en T, ik moet P weten.
Wat ik nu heb is: A= P + (PRT)
200 = P + ( P * 0.06 * (1/12))
P = startbedrag voor een lening
R = rente (6%)
T = tijd in maanden/jaar
I = betaalde rente
A= totaal betaalde bedrag
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:25 schreef lipje het volgende:
[..]
euh
A/P = 1 +RTOjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik dacht nog wel dat ik nuchter was![]()
!11!!!!111!!:D:D:D:D:!!11!!!1!!einseinseins!111!!!11!!!!
Je bent ook te laat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Euh ... Te ingewikkeld voor mijn vermoeide hoofd.
pak het tweede deel van de spoiler maarquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Euh ... Te ingewikkeld voor mijn vermoeide hoofd.
Had ik t dus toch goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:32 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Oja![]()
En ik dacht nog wel dat ik nuchter was![]()
dat is je betaalde rentequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had ik t dus toch goeden ik maar denken dat "1" een verkeerde uitkomst was
Weet ik, maar op de manier waarop ik t zelf deed, kwam ik daar op uit en zonder het in te vullen (wat ik normaal wel doe bij het herformuleren van een formule) ging ik er vanuit dat het fout wasquote:
Zo wist ik bij mijn eindexamen scheikunde ook een formule niet meer 100% , maar na wat uitproberen kwam ik op een formule uit die een redelijk gelijkende uitkomst genereerde. Toen nog het verschil met de proef goedgepraat en voila een hoog cijfer op je eindlijstquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik, maar op de manier waarop ik t zelf deed, kwam ik daar op uit en zonder het in te vullen (wat ik normaal wel doe bij het herformuleren van een formule) ging ik er vanuit dat het fout was![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:41 schreef roflcopter het volgende:
Masturbatie Marathon uitgezonden op Tien
Wat een gekut, maar dat is inderdaad de reden dat je je TFT even moet testen voor aanschaf...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:05 schreef Sjoewe het volgende:
Net de PC voor m'n pa opgehaald. Eén groene hotpixel in het midden van het scherm. Terug naar de winkel, wilden ze eerst niet ruilen
Mja na wat behoorlijk gezeik uiteindelijk wel.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:29 schreef BaraCuda het volgende:
Net een hennie op de snelweg met z'n zoontje![]()
Die gast dacht rechts voorbij een auto of 3 te steken en hem er bij mij voor te peren waar nog amper een gat was![]()
Dat paste dus niet waardoor die lul op 20cm van m'n auto zatHij wilde doorduwen die eikel
![]()
Moet je vooral doen bij een auto die van mij elk moment mag ontploffen![]()
Die vent weer terug en helemaal over de zeik ergens achter aan sluiten![]()
Sommige lui mogen ze echt kapot schiet wat mij betreftquote:
leuk hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sommige lui mogen ze echt kapot schiet wat mij betreft![]()
En je merkt echt dat het aan je auto ligt![]()
Toen ik die volvo had haalde niemand het in zijn stomme kop om zulke acties uit te halen.
Met die opel ben ik elke week wel een keer de lulNou, dan zijn ze aan het verkeerde adres
![]()
Zal er ook wel wat aan liggen dat je in zo'n auto anders rijdt... plus, grotere auto's maken meer indrukquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sommige lui mogen ze echt kapot schiet wat mij betreft![]()
En je merkt echt dat het aan je auto ligt![]()
Toen ik die volvo had haalde niemand het in zijn stomme kop om zulke acties uit te halen.
Met die opel ben ik elke week wel een keer de lulNou, dan zijn ze aan het verkeerde adres
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:25 schreef lipje het volgende:
[..]
euh
A/P = 1 +RTje baas zo willen dat je altijd zo scherp wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
Simpele wiskundige vergelijkingen oplossenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:45 schreef vlad het volgende:
[..]
je baas zo willen dat je altijd zo scherp was![]()
Kwam mn instructrice vandaag tegen, auto opnieuw bestickerd, NOG groetere stckers, NOG groter bordje op het dak,, en ze had een NOG sjaggerijniger blijk als normaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:23 schreef Paladijn het volgende:
't is trouwens dat je afgereden bent lexxx, anders had je'n deuk in je %$^$^%$^ lesauto mogen schoppen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kwam mn instructrice vandaag tegen, auto opnieuw bestickerd, NOG groetere stckers, NOG groter bordje op het dak,, en ze had een NOG sjaggerijniger blijk als normaal![]()
Nee, wat heeft ie nu weer gedaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ben zonet dus een stukje velg kwijtgeraakt omdat ik te strak de s-bocht naast't cambuurstadion instuurde met als reden... die lesauto als tegenligger wat teveel naar't midden reed. Gelukkig zie je't amper, gaf alleen een harde klap.
En over cambuur gesproken, heb je't gelezen van Auke de Sloper?
Die kerel heeft mazzel dat er niet zo'n geblindeerd busje met vlaggetjes moest komen....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:20 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
twee dezelfde!
Autoblog linkje
Privacy windows.... jeweetsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die kerel heeft mazzel dat er niet zo'n geblindeerd busje met vlaggetjes moest komen....
en avond enzo
Zijn bestelbusje bij de buurman voor geparkeerd en toen sloeg de vlam in de panquote:
Dan zou ik maar snel wezen, als ie al hartproblemen krijgt van een boze buurman...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Herinnert me er aan, ik heb zn bus nog niet op de foto!
Wat geweldigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor de niet leeuwarders: Cambuur's grootste fan en de persoon die met zijn bestelbus 't nieuwe voetbalveld omploegde.
Hij is zo'n beetje de meest bekende (en foutequote:
Zit nu ff die man bij hond afleveringen te kijken, ik pis in mijn broek van het lachen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij is zo'n beetje de meest bekende (en foute) Leeuwarder
Maar dat is nutteloos aangezien we de JSF gaan kopenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:22 schreef M5 het volgende:
zo.. de eerste daagjes op m'n nieuwe baan zitten er op.![]()
* M5 gaat mee helpen een straaljagermotor te ontwerpen
Ja en nederlandse bedrijven mogen ook onderdelen maken, daarom kopen we dat domme ding ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar dat is nutteloos aangezien we de JSF gaan kopen![]()
Het is dan ook een motor voor de JSFquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar dat is nutteloos aangezien we de JSF gaan kopen![]()
Hij is al af dus?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:25 schreef M5 het volgende:
[..]
Het is dan ook een motor voor de JSF
Deze schoonheid dus
quote:
Nee, het is de 2e motor voor de JSF. Momenteel vliegt de eerste F-35 JSF met 'n Pratt & Whitney motor. Daar komt in 2011 de General Electric / Rolls-Royce F136 bij. Dus dan kan men bij aanschaf kiezen welke motor men wel hebben.quote:
een mock-up.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Lockheed Martin F-35 Joint Strike Fighter
Eigenaar: Lockheed Martin
Land van herkomst: USA
Datum: 16-06-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
duh. Omdat jij die moto nog steds niet af hebt!![]()
Leuk. Wordt 'ie ook geleverd met trekhaak ? En hoeveel bagageruimte zit er in ? Veert het ook een beetje goed ? En wat verstookt het apparaat ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:43 schreef M5 het volgende:
[..]
een mock-up daarvan stond een stand verder op.
overigens vliegt de JSF al.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
duh. Omdat jij die moto nog steds niet af hebt!![]()
Mja ach ik heb net zolang herrie staan maken tot iedereen in de klantenservice mijn kant koosquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat een gekut, maar dat is inderdaad de reden dat je je TFT even moet testen voor aanschaf...
Trekhaak.. nee, je kunt wel een aantal zaken onder de vleugels hangenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Leuk. Wordt 'ie ook geleverd met trekhaak ? En hoeveel bagageruimte zit er in ? Veert het ook een beetje goed ? En wat verstookt het apparaat ?
Ook caravans?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:52 schreef M5 het volgende:
[..]
Trekhaak.. nee, je kunt wel een aantal zaken onder de vleugels hangen
Hoeveel liter met en zonder de achterbank plat (die kan toch plat?).quote:Bagageruimte... ja. genoeg voor 'n paar duizend kilo.
Luchtvering dusquote:Vering... niet nodig, je vliegt namelijk..
1 op ... ?quote:Verbruik... veelerg veel
![]()
Oja, die drie peuken per dagquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:52 schreef PeuRac het volgende:
Vanavond maar eens vroeg naar bed toe, vandaag weer begonnen met sporten en gestopt met roken
Was ondertussen een half pakje per dag jaquote:
Nee.. 2 vouwagentjes is echter geen probleem en die mogen samen best een paar ton wegen.quote:
'n goeie 1000 liter moet wel lukken denk ik. achterbank kan niet plat. het is ook maar een éénzitterquote:[..]
Hoeveel liter met en zonder de achterbank plat (die kan toch plat?).
[..]
idd, en topsnelheid is ca, 2x de geluidssnelheidquote:Luchtvering dus
[..]
4 op 1 is een aardige benadering.. ligt er aan hoe snel je wilt gaan.quote:1 op ... ?
Doet mij denken aan eupfel....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:28 schreef M5 het volgende:
ff de kennis testen hier
van welk merk is dit interieur?
[afbeelding]
Boe-fucking-hoequote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was ondertussen een half pakje per dag ja
Backupen en een nieuwe halen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:54 schreef vlad het volgende:
gecrashed niet. Maar eind januari was het ineens zo van de een op de andere dag dat de accu na 1 dag leeg was. Dus nieuwe accu gekocht, maar probleem bleef. Dus hang ik hem net aan mijn pc om mijn adresboek ed eruit te halen, blijken er allemaal verborgen berichten in te zitten met rare codes(iets van EMS berichten, wat dat ook moge zijn)
en Samsung heeft zo'n code waar je in een extra menu kunt komen, maar die werkt nu ook niet meer![]()
boef !!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:54 schreef vlad het volgende:
gecrashed niet. Maar eind januari was het ineens zo van de een op de andere dag dat de accu na 1 dag leeg was. Dus nieuwe accu gekocht, maar probleem bleef. Dus hang ik hem net aan mijn pc om mijn adresboek ed eruit te halen, blijken er allemaal verborgen berichten in te zitten met rare codes(iets van EMS berichten, wat dat ook moge zijn)
en Samsung heeft zo'n code waar je in een extra menu kunt komen, maar die werkt nu ook niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |