Kut. niet aan gedacht. 1251 least best iets leuks.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:39 schreef roflcopter het volgende:
Meestal ben jij van de lease-prijzen toch?
Nee. Je moet weren tot je een fatsoenlijke auto kunt betalen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:59 schreef Alfisti het volgende:
Mag ik al naar huis?
In welk KPMG kantoor zit je?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Van Schrobbeler krijg je het warm genoeg
[..]
Ja... Kon in 2 weken zonder begeleider (zowel vanuit KPMG als de uni)
mezelf inlezen en een onderzoeksvoorstel schrijven (inclusier literatuur, deelvragen, sample opbouw, variabelen etc etc...)
Afweging was niet zo moeilijk
Groot gebouw, maar wel erg mooi, iig het gedeelte waar ik altijd kwam (Meijburg & Co). T valt me wel altijd op hoe strikt ze er zijn met bezoekers.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Je ondetitel zegt wel Still powered bij Honda, maar die heftrucks hebben meestal een VW blok hoor! Zustermerk Linde word ook niet voor niks door Pon geïmporteerd natuurlijk.
TF is al uit dienst hoor, en bovendien ook geen meervoudquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Pon heeft een stelletje honden in dienst.. Blij dat ik daar nooit meer kom.
Dezelfde baas die in een R75 rondrijdt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:55 schreef lipje het volgende:
nee op mijn werk, maar de meeste rijden nietMijn baas spaart ze
TF werkte niet op de ontvangst en uitgifte goederen? Daar liep 1 toffe gast rond, de rest was allemaal blöd...quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef lipje het volgende:
[..]
TF is al uit dienst hoor, en bovendien ook geen meervoud
Nu is het er alleen maar erger geworden
APKtje bij de smoelensmidquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef LaCie het volgende:
ik moet zo naar de tandarts voor een 1,5 uurs sessie
Triumphquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:00 schreef lipje het volgende:Hij is Triumph gek, schrijft ook een colomn in een engels triumph blad en doet af en toe mee aan rally's
dit is toch al de tweede ?quote:
ja de eerste keer was inschrijven en kijken wat er loos is. Nu word het gefixt. Tenzij ik een steekproef krijg van de vereniging van Tandartsen ofzoquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef LaCie het volgende:
ik moet zo naar de tandarts voor een 1,5 uurs sessie
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef lipje het volgende:
[..]
TF is al uit dienst hoor, en bovendien ook geen meervoud
Nu is het er alleen maar erger geworden
Ik ben vanaf vandaag online via een Linksys router en dat bevalt me prima na het troep dat Belkin heetquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:27 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ik denk dat ik morgen ook maar de hele boel in een keer upgrade. Gewoon een wifi accespoint/switch erbij. Twee vliegen in een klap.
Godver lul, ik ging die foto controleren of hij wel goed vrijstaand was, zulk soort plaatjes zie ik al genoeg op mn wekr ja?quote:
Ik heb helegaar de financien niet voor zulks een stukje kwaliteits apparatuur.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben vanaf vandaag online via een Linksys router en dat bevalt me prima na het troep dat Belkin heet
quote:
2 verdienersquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb helegaar de financien niet voor zulks een stukje kwaliteits apparatuur.
en? was hij goed vrijstaand?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Godver lul, ik ging die foto controleren of hij wel goed vrijstaand was, zulk soort plaatjes zie ik al genoeg op mn wekr ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |