dat is natuurlijk eigenlijk een beetje de waarheidquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en die gaat in je notes zodat de FA's en andere mods kunnen zien dat je bent gewaarschuwd.
[..]
Ik zie ook erg weinig topics die er één verdienen eigenlijk
Jawel hoor, TS post alleen maar bagger. Als ik het mis heb hoor ik het welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Penisleed (Knip hem er maar af) - 4 jr
Deze lijkt me hier niet zo op z'n plaats![]()
Ging ik er met boter en suiker inquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:12 schreef remlof het volgende:
Jawel hoor, TS post alleen maar bagger. Als ik het mis heb hoor ik het wel
Ik heb namelijk enige levensvormen van de user in kwestie waargenomenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dán misschien wel ja, zo zonder the subject schoot het niet op.
Groet seekfaMquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
omg daar hebben we nog geen topic over geopend![]()
Mooie tag enzoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:46 schreef Pony-Lover het volgende:
ik wil graag alle modjest een kusje geven
ONZ FB is niet de plek om daarover te klagen,quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom mag P-L wel een tagst en ik niet?
PM maar naar forum@fok.nl - maar nogmaals, ik schat je kansen lager dan een promillequote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waar dan wel? Er is geen enkele FA online
Dat woord tussen haakjes achter sommige usernames.. Zoals (hertst) bij Pony-Lover.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Was ist ein tag?
aaah aber naturlichquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat woord tussen haakjes achter sommige usernames.. Zoals (hertst) bij Pony-Lover.
Neuh, het wordt toch alleen maar een opsommingstopic. Als je een topic als TTT wil voordragen heb je al genoeg manieren om dat te doen:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Neeeee!! Mijn UTTT
Mag ie weer open als ik de banners wegdoe?![]()
Ow, je vond:quote:Op zondag 11 maart 2007 05:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
Meeennn.de hele nacht geen mod te bekennen, waag ik me eens aan een creatieve inspanning. Op slot.
en een veel te lange TT een creatieve inspanning?quote:Op zondag 11 maart 2007 05:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hanson
oude nummers zijn echt wel leuk.![]()
![]()
weet je, we zijn net een stelletje kleuters, als iemand zegt: haal weg! , dan zie je de foto in ieder topic... en zo is het altijd op fok gegaan, piovan had nooit zo fel moeten reageren.... of nooit zn foto moeten laten zienquote:Op zondag 11 maart 2007 15:43 schreef remlof het volgende:
Hij heeft hem zelf gepost inderdaad. Maar jullie lieten ook weinig van hem heel
Sommige mensen kunnen nu eenmaal minder goed tegen gebash dan anderen en dan snap ik wel dat het "leuk" is zo'n persoon aan te pakken, juist door z'n reacties, maar het heeft nu wel weer lang genoeg geduurd vind ik...
Bedoel je boem-dikkie?quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:14 schreef OldJeller het volgende:
Remlof, je hebt een sterke kin jongen.
Nee ik weet. Maar volgens mij is de hype alweer voorbij, dus hebben we geen centraal topic nodig.quote:
mm okquote:Op zondag 11 maart 2007 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik weet. Maar volgens mij is de hype alweer voorbij, dus hebben we geen centraal topic nodig.
deze is toch dicht?:')quote:Op zondag 11 maart 2007 22:02 schreef remlof het volgende:
Whehe, je mist de extra knopjes om het ook echt op te lossen murp
Ik neem je gewoon niet serieusquote:Op maandag 12 maart 2007 00:03 schreef KopieerMachine het volgende:
Excuseer mij ? Ik kan hier toch gewoon mijn vraag neerzetten ? Ik vind dat als iedereen mijn foto post dat het inbreuk van privacy is. Ze hebben het niet aan mij gevraagd. Ik heb aangegeven dat ik het geen fijn idee vind. Ik vind dat ik volledig in mijn recht sta om dit te vragen.
Jammer dat ik niet op Moderators kan rekenen. Hopelijk is er een Forum Admin die mij wel serieus kan nemen.quote:
Ok, ga je gang, PM of mail maar met forum@fok.nl - maar ik zou maar met heel goede argumentatie komen gezien het feit dat je er voor vandaag geen enkel probleem van maakte.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:09 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet op Moderators kan rekenen. Hopelijk is er een Forum Admin die mij wel serieus kan nemen.
Ik ben genoodzaakt een andere oplossing te zoeken. Simpelweg om het feit dat jij_mij_niet_serieus neemt.
Maar prima, dan PM of mail ik wel even een FA. Ik zal ook refereren naar dit topic waaruit blijkt dat ik contact heb gezocht met moderators maar niet serieus wordt genomen.
Zou het nu aub kunnen ophouden.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ga je gang, PM of mail maar met forum@fok.nl - maar ik zou maar met heel goede argumentatie komen gezien het feit dat je er voor vandaag geen enkel probleem van maakte.
Hierzo beginnen met lezen:quote:Op maandag 12 maart 2007 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
kopieermachine lees de policy eens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |