En dus moet je vor goede raad in ONZ postenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:01 schreef Riesje het volgende:
Mijn zoontje is 4 jaar en vanaf z'n tweede al bezig met z'n piemel. Hij gaat dan op z'n buik liggen en wrijft over z'n piemel terwijl hij op en neer gaat. Ik heb daar absoluut geen moeite mee; ik weet dat dat er allemaal bijhoort. Alleen doet hij het wel erg vaak, en als hij z'n piemel aanraakt, wordt hij meteen stijf.
Als hij aan het friemelen is, hoor je hem niet klagen. Maar als z'n piemel 'vastgeplakt' zit, zoals hij dat zegt, en hij raakt hem aan, wordt hij al stijf. Dan begint hij te huilen en roept hij dat hij geen piemel wil en dat ik hem maar moet afknippen.
Minstens 1x per dag is hij aan het friemelen, wat zo'n half uur duurt, en zo'n keer of 10 per dag heeft hij zo een harde piemel. Naar mijn gevoel is dit erg vaak.
Ik weet niet hoe ik dit aan moet pakken. Nogmaals: dat friemelen vind ik niet erg, maar dat huilen en dat z'n piemel bij het minste al hard wordt, daar weet ik geen raad mee.
Ik zal wat dingen verzinnenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En dus moet je vor goede raad in ONZ posten
Of OUD for that matterquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:05 schreef remlof het volgende:
Gezien de posthistorie van TS denk ik niet dat dit een schopje naar R&P verdient, dus ik laat em maar hier
No worries, ik ben te lui om je foto te zoekenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:06 schreef WurM het volgende:
owjeej, Q_B in dit topic
Hee, TS! Voer je zoontje aan een gothic. Wedden dat-ie dan wel van zn piemeltje afblijft?
mooiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
No worries, ik ben te lui om je foto te zoeken
Waarom quote iedereen zichzelf in dit topic trouwens? Is dat hip?quote:
welkequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
No worries, ik ben te lui om je foto te zoeken
jezelf quoten wordt de sjitquote:
ken ik niet post een hier?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
In nightspirits naam topic. WurM goth fotoY
Ha, nu ga ik Piovan wel achternaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
In nightspirits naam topic. WurM goth fotoY
ooh die met dat mooi jakjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[afbeelding]
Ik ben zo gothic dat ik zwarte sperma heb!!
Echt waar?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[afbeelding]
Zoals ik al zei: voer hem aan een enge gothic!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:10 schreef Riesje het volgende:
Blijf nu eens bij het onderwerp, want ik weet mij geen raad met deze kwestie.
hehe nu staat die foto hier alsnogquote:
Wel zwarte sperma, maar geen zwarte UIquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[afbeelding]
Enge gothic? Ben jij fan van FC Pleonasme?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: voer hem aan een enge gothic!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Wel zwarte sperma, maar geen zwarte UI
Wannabe
keiliefquote:
Alsof het serieus bedoeld is, want dan had je em beter in OUD of R&P kunnen openenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:10 schreef Riesje het volgende:
Blijf nu eens bij het onderwerp, want ik weet mij geen raad met deze kwestie.
pff, niet NiGhTdInGeS749 uitscheldenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:12 schreef Riesje het volgende:
[..]
Enge gothic? Ben jij fan van FC Pleonasme?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof het serieus bedoeld is, want dan had je em beter in OUD of R&P kunnen openen
OUD?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof het serieus bedoeld is, want dan had je em beter in OUD of R&P kunnen openen
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:16 schreef Riesje het volgende:
[..]
OUD?
R&P?
Kun jij die afkortingen nader verklaren, want bij de eerste afkorting denk ik aan een bejaarde en bij de tweede aan een neger met een gitaar.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geen slotje, anders ga ik snijden
Hoiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:17 schreef Cahir het volgende:
Die kunnen nie eens een stijve krijge n :")
Nee neequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:17 schreef Cahir het volgende:
Die kunnen nie eens een stijve krijge n :")
Tubgirl?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Echt wel. Zelfs tubgirl mag vanancht!
Je bent niet grappig, bagger nu maar gewoon mee.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:20 schreef Riesje het volgende:
[..]
Tubgirl?
Hallo, dit is een serieuze topic over het probleem van mijn zoontje!
Kan werkelijk niemand indenken wat voor gevolgen dit probleem kent?
Je moeder deed het ook zo bij jou?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:20 schreef Cahir het volgende:
Nou, neem hem anaal iedere x als ie een stijve krijgtDan leert ie het wel af
Lieverd, als iemand een probleem heeft, zijn de gevolgen niet belangrijk. Het is de oorzaak die je moet vinden en elimineren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:20 schreef Riesje het volgende:
[..]
Tubgirl?
Hallo, dit is een serieuze topic over het probleem van mijn zoontje!
Kan werkelijk niemand indenken wat voor gevolgen dit probleem kent?
Jij bent eveneens niet grappig, maar blijkbaar heb jij wél een gebrek aan empathisch vermogen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je bent niet grappig, bagger nu maar gewoon mee.
Ik ben hilarisch manquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:21 schreef Riesje het volgende:
[..]
Jij bent eveneens niet grappig, maar blijkbaar heb jij wél een gebrek aan empathisch vermogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |