gepikt van de mensen uit groningen zekerquote:
waar ligt datquote:
quote:Roden (Drents: Roon) is een dorp in Noord-Drenthe, ongeveer vijftien kilometer ten zuidwesten van de stad Groningen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:57 schreef postmortum het volgende:
die zegt in de Fok!docu dat ze niet in Groningen woont, maar vlak bij Groningen.
Dus ze woont in Friesland, naar daar hebben ze heul geen internet![]()
friesland dusquote:
in drente hebben ze ook heul geen internetquote:
In limburg helaas welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
in drente hebben ze ook heul geen internet![]()
is dat een hoerenknal of een outdoorwinkel?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joah, en ze werkt bij de vrijbuiter.
Outdoorwinkel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
is dat een hoerenknal of een outdoorwinkel?
Shit manquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
dadelijk heb je haar aangeraaktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Outdoorwinkel.
Ik ben er zelfs een paar keer geweest, joah, tenten kopen voor frankrijk.
Straks heb ik haar nog gezien![]()
![]()
Maar toen zat ik nog niet op fok.
Nee ik heb inderdaad geen internetquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:16 schreef seekfaM het volgende:
Maar assen is toch ook friesland?
Want dan zou fiets ook geen internet hebben
ben je ook al van de groningers internet aan het aftappen?quote:
met je tent!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
dadelijk heb je haar aangeraakt![]()
Ja ik heb even een kabeltje getrokkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
ben je ook al van de groningers internet aan het aftappen?![]()
ok het verkeerspark?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja ik heb even een kabeltje getrokken![]()
Heel Assen zit op een 10 mbit lijntje![]()
Verkeerspark "quote:
dats kut voor jequote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee ik heb inderdaad geen internet![]()
Misschien had ie het wel over dat trapautoverkeerspark.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verkeerspark ""
Denk eens aan de Dutch TT![]()
Joah klaphark denk je ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien had ie het wel over dat trapautoverkeerspark.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:16 schreef seekfaM het volgende:
Maar assen is toch ook friesland?
Want dan zou fiets ook geen internet hebben
omg daar hebben we nog geen topic over geopendquote:
Er zijn/waren er al genoegquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
omg daar hebben we nog geen topic over geopend![]()
Dit dialect kan ik als Noorderling niet echt plaatsenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ah, di'bij Grunn! Lek'r oardappel'n poat'n.
Weer zo'n kut limburger die denkt het in het drents te kunnenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit dialect kan ik als Noorderling niet echt plaatsen
jij verstaat je medebewoners niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit dialect kan ik als Noorderling niet echt plaatsen
www.fok.nlquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:59 schreef cityofdelusion het volgende:
geef is een link naar die docu.
Hoe post ik dit danquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
Vind je het gek met drie van die lekker mannen voor je neus. Daar zou elke vrouw trillerig van worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:15 schreef -Angelus- het volgende:
Al wat ik zag is een heel zenuwachtige persoon ... en die moet dan bans uitdelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |