We zouden toch ook alle users met een id boven de 150.000 er uit gooien?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
We laten dan ook geen nieuwe users meer toe in ONZ. Vol is vol.![]()
ik ben hier hoor..quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
We zouden toch ook alle users met een id boven de 150.000 er uit gooien?
*even iemand achter de schermen aanspreekt
Mag ik blijvenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit al aan de telefoon met Danny.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
telefoonsex?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zit al aan de telefoon met Danny.
Jij staat niet achter de schermen, maar achter de ramen.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:50 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jij staat niet achter de schermen, maar achter de ramen.
OT:
Mijn feedback op dit ONZ topic is
Dat er minder gebaggert moet worden in dit topic. Gebeurt nog veel te veel...
Aan de ene kant wordt gezegt ''Kappen, irritant'' maar de ene keer halen het aan of doen mee. Een lolletje kan wel maar jullie begrijpen dat er 10 mensen liggen te loeren om het hoekje om dit topic binnen 2 seconden vol te baggeren.
mvg.
Zie OP.quote:Het is onvermijdelijk en we vermijden het ook niet. Slowchatten in een Feedback topic, het blijft leuk als het beperkt is. Zodra het uit de hand loopt of er worden dingen gepost die wij niet vinden kunnen, halen wij dit weg. Respect hiervoor aub .
Is al dood, dat gebeurt meestal als ik ergens post.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:57 schreef seekfaM het volgende:
[MEET] Macfood
Dit is niet acceptabel. laat ons dan gewoon meepraten
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is al dood, dat gebeurt meestal als ik ergens post.![]()
Je bent nog wat vergeten:quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:57 schreef remlof het volgende:
bagger verwijderd
OvjL ja, ook wel bekend als ONZ... En dus geen BvjL of BAG, snappie? En al helemaal niet in het Feedback topic van dit mooie subforum, want dat is voor feedback*.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Je bent nog wat vergeten:
Onzin voor je leven!
Dán misschien wel ja, zo zonder the subject schoot het niet op.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:16 schreef seekfaM het volgende:
Remlof, Mag wanneer de desbetreffende user zich meld, of enige tekenen van actieviteiten op of rond het forum achterlaat. Mag het topic: Hé postmortum dan weer open gesteld. om zo enig discussie los temaken. En welligt bij het subforum ONZ een hoogwaardig topic afteleveren.
Dank u wel voor de tijd, en ik zal mij in daarvoor bestemde topic melden, wanneer er spraken is van een goed 'discussie moment'quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dán misschien wel ja, zo zonder the subject schoot het niet op.
wie zijn de achterban dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
OvjL ja, ook wel bekend als ONZ... En dus geen BvjL of BAG, snappie? En al helemaal niet in het Feedback topic van dit mooie subforum, want dat is voor feedback*.
*feed·back (de ~ (m.))
1 terugkoppeling, informatie van of overleg met de achterban
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een schilderij van Snakey en jogyremlof laten maken
[afbeelding]
Het is techinisch mogelijk maar dit is niet een goede reden om ook op de aanvraag in te gaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:42 schreef murp het volgende:
kan al mijn posts in dit topic verwijderd worden?
Murp droomde
Nee, maar ik heb het topic gesloten uit medeleven met jequote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:42 schreef murp het volgende:
kan al mijn posts in dit topic verwijderd worden?
Murp droomde
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is techinisch mogelijk maar dit is niet een goede reden om ook op de aanvraag in te gaan.
Ik kliktequote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
sorry voor de post na het slotje, maar de link die jij opgeeft klopt niet.
ik wer ge re-direct naar www.tiefopmetjewarez.org
Hoe durf jij het oneens met mij te zijn?!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:17 schreef SiemeN het volgende:
Flikker liever eens goed van de trap.
Eeen week niet gebaggert?quote:
Tuurlijk, maar stel meteen je vraag in het vervolgquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb een vraag, mag dat?
Moderators gaan niet over tags, daarvoor moet je een FA of A aanspreken. Maar ik geef je weinig kansquote:
Ja er is weer bagger verwijderd, maar ik heb de daders er persoonlijk op aangesproken en meegedeeld dat ze hun postrechten op het spel zetten...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En ik zeg namens remlof dat er weer wat bagger uit dit topic is verwijderd
maar krijg je dan een PM ofzo?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja er is weer bagger verwijderd, maar ik heb de daders er persoonlijk op aangesproken en meegedeeld dat ze hun postrechten op het spel zetten...
Datzelfde geldt voor iedereen die hier doorbaggert na gewaarschuwd te zijn.
En als je post verwijderd is geldt dat dus òòk als een waarschuwing.
Ja en die gaat in je notes zodat de FA's en andere mods kunnen zien dat je bent gewaarschuwd.quote:
Ik zie ook erg weinig topics die er één verdienen eigenlijkquote:verder vind ik dat er te weing seals worden uitgedeeld
Sleauwchatquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:50 schreef remlof het volgende:
Ik zie ook erg weinig topics die er één verdienen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |