Fok! heeft wel eens van het overlijden van Deelder bericht, terwijl die vent nog altijd leeftquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Inhoudelijk gezien zou ik het, mocht het geen onzin zijn, toch vrij bizar vinden dat iemand 20 minuten voor een instorting van een gebouw al verteld dat ie is ingestort. Zou niet weten hoe dat recht geluld kan worden.
het is dus enkel de bron die beweert dat dit materiaal uitgezonden is op dat tijdstip, daarvoor is verder geen bewijs... het kan ook heel goed zo zijn dat dit fragment een half uur later is uitgezonden, maar de reporter enkel voor een blueframe sprak.quote:Although there is no clock or time stamp on the footage, the source claims the report was given at 4:57pm EST, 23 minutes before Building 7 collapsed at 5:20pm.
Ik heb deze al in een ander draadje gepost, je hoort duidelijk een explosie of het springlading is is een tweede natuurlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:19 schreef KroJo het volgende:
[..]
verder ben ik ook benieuwd hoe jij verklaart dat er nergens voor het instorten een duidelijke ontploffing van al die explosieve ladingen te horen zijn (en nee, kom dan niet aan met die theorie van dat 'aluminium dat door staal zou branden, dat is nu net een methode die nog nooit voor een gecontroleerde demolitie is toegepast en waarvan zelfs geen enkele voorbeeld bestaat alswel twijfelachtig is of dat mogelijk is)
"Building about to blow up" zegt er ene.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:31 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
Ik heb deze al in een ander draadje gepost, je hoort duidelijk een explosie of het springlading is is een tweede natuurlijk.
http://www.youtube.com/watch?v=CwjmqkjwnvQ
Een tweede expert:
http://youtube.com/watch?v=ExUTAbUCYL0
nee sorry, maar je ziet een paar mensen weglopen van het WTC7 en de opmerking maken 'the building is gonna blow' (wat terecht is, ze werden ge-evacueerd omdat het gebouw WTC7 op instortten stond) en op de achtergrond hoor je vallend materiaal een een luidere *bang*quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:31 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
Ik heb deze al in een ander draadje gepost, je hoort duidelijk een explosie of het springlading is is een tweede natuurlijk.
een tweede?quote:Een tweede expert:
Dat zou houtsnijden als Jules een dag later opeens het loodje heeft gelegdquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:28 schreef KroJo het volgende:
[..]
Fok! heeft wel eens van het overlijden van Deelder bericht, terwijl die vent nog altijd leeft
quote:het hoeft enkel te zijn dat een journalist vooraf kennelijk wist van het aanstaande instortten (wat men op dat moment idd al wist), en en een grote druk voelde een 'scoop' te brengen... informatie die nog niemand anders had ...
Het hele zooitje valt of staat inderdaad ook bij de betrouwbaarheid van het bericht ja.quote:ik geloof overigens, als ik het stuk op Infowars lees, dat ze daar wel heel erg makkelijk vermijden duidelijk te zeggen op welk tijdstip dit fragment is uitgezonden ...:
[..]
het is dus enkel de bron die beweert dat dit materiaal uitgezonden is op dat tijdstip, daarvoor is verder geen bewijs... het kan ook heel goed zo zijn dat dit fragment een half uur later is uitgezonden, maar de reporter enkel voor een blueframe sprak.
Overigens, het blijft geheel ongeloofwaardig dat -als_ er een complot is, dat het zo ver zou gaan dat men vooraf de pers kennelijk exact op de hoogte gaat stellen zodat ze alvast vooraf hun reportages kunnen gaan maken ...
ik heb een licht vermoeden dat het dan erg lastig zou zijn dit complot werkelijk zo geheim te houden, als je vooraf de pers erover gaat inlichten.
Hoe? Verkeerd, het liefst hebben ze dat we het verkeerd interpreteren en doorgaan met ons dagelijks leven als een slapend schaap, gepaard met angst voor terrorisme, vogelgriep, moslims en oorlog.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
"Building about to blow up" zegt er ene.
Naar analogie met Silverstein's Pull It ... hoe zouden we deze uitspraak dan moeten interpreteren ??
er zijn er nog meer zoals Popular mechanics "Pull IT" revisited......(waar bij vele CD bedrijven worden opgebeld om uitleg hoe zij de term "Pull it" gebruiken , en ook hoe er ontploffingen te horen zijn vlak voor de instroting van WTC7 )quote:ik ken enkel één documentaire waar een nederlander zoiets beweert,
over complotten posten in TRU is niet recalcitrant, dat is juist 'met de horde meelopen'quote:
quote:WTC 1 and 2
Danny Jowenko, who was introduced as the Netherlands’ leading demolition expert, made short shrift of the Loose Change claims that WTC 1 and 2 collapsed because of controlled demolition. He pointed out that the tower that was hit last, was likely to collapse first (as it did), because of the higher weight on top of the weak spot.
Explosives would not have detonated from top to bottom, as Loose Change claims, because the detonators near the fire would have gone off way before that. Also, it would have taken trained professionals approximately a year to place all the explosives and wiring necessary, according to Jowenko. Such activity would likely have been noticed.
ah, en zooo afhankelijk van google en youtube zijn de complot-theoretici dat als een videootje daar verwijderd wordt, hij opeens totaal verdwijnt ... en dus moet ik dat 'bewijsmateriaal' voor kennisgeving aannemen ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:22 schreef merlin693 het volgende:
[..]
er zijn er nog meer zoals Popular mechanics "Pull IT" revisited......(waar bij vele CD bedrijven worden opgebeld om uitleg hoe zij de term "Pull it" gebruiken , en ook hoe er ontploffingen te horen zijn vlak voor de instroting van WTC7 )
Maar deze zijn ook verdwenen van youtube en google video (ga maar eens na hoeveel de NSA in de pap te roeren heeft daar )
wlke 'verklaring van de BBC' ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
Het hele bluescreen verhaal is ook al ontkracht, dit door verklaringen van de bbc zelf.
Het was gewoon live en dat is toch ook gewoon goed mogelijk zonder er gelijk allerlei complotten erachter te zoeken.
De BBC heeft op hun site al een reactie gegeven en daarin wordt het in ieder geval niet ontkend.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:54 schreef teamlead het volgende:
is overigens al bevestigd dat dat pijltje idd gebouw 7 aanwijst? Lijkt me persoonlijk wat hoog
Precies, maar dat schijnt niet door te komen bij sommigen hier.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef Funkamental het volgende:
[..]
De BBC heeft op hun site al een reactie gegeven en daarin wordt het in ieder geval niet ontkend.
De BBC zal er zelf ook niet veel mee te maken hebben. Die krijgen een bericht op de telex, verifieren dat en zenden het dan uit.
Degene die dat bericht de wereld in heeft geholpen is de eerste verdachte dus.
Het zaakje stinkt een beetje, daarmee hoef je niet meteen te geloven in complottheorieën.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:06 schreef L.Denninger het volgende:
Jahoor, daar gaan we weer,
de NOB, BBC, ZDF, CNN , BNN en de zuid-namibische staatstelevisie hebben samengewerkt om het wtc op te blazen !
Denk je nou serieus dat een complot dat zo ontzettend veel mensen behelst (politici, legermensen, mensen bij wereldwijde mediaconcerns) stand kan houden ?
Complotten van die grootte waarin alle mensen moedwillig meedoen zijn simpelweg niet vol te houden.
Die newscrew verteld ook alleen maar wat ze voorgeschoteld krijgen. Als er van bovenaf berichten worden gestuurd naar de media die hun kunnen uitzenden dan moeten ze dat gewoon doen. Die doos van een verslaggeefster dat is geen journalist, gewoon een omroepster die van een tekstje afleest.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:26 schreef Sisko het volgende:
[..]
TS beweert dat het nieuws bij het complot hoort, dus ook de nieuwslezeres en veel meer dan 15 man die daar achter de schermen werken. Dit zijn niet echt mensen die getrained worden op het jarenlang verborgen houden feiten. En er hoeft er maar 1 tussen te zitten die het huidige bushbeleid niks vind en die zou gaan praten.
Nee, sorry, dit is absoluut geen "onomstotelijk bewijs" (die conspiricy nuts ook altijd met hun zware woorden, alsof het dan sneller de waarheid is)
Ik wil best geloven dat 911 anders gebeurde dan wat er ons verteld wordt, maar als ik met dit argument aankom sta ik terecht voor lul.
p.s. "zo, nu jij weer"Nee, daar haal je punten mee, erg overtuigend
![]()
dus het bericht van het instortten van WTC 7 zou twintig minuten voor het instortten al via telex naar alle persbureau's zijn gegaan en alle televisiestations ..quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef Funkamental het volgende:
De BBC zal er zelf ook niet veel mee te maken hebben. Die krijgen een bericht op de telex, verifieren dat en zenden het dan uit.
Het gaat erom dat BBC en soortgelijke partijen tegenwoordig meer als spreekbuis fungeren voor de authoriteiten ipv zelf onderzoek te doen. Dit wtc7 verhaal is een geweldig voorbeeld hoe BBC kritiekloos de propaganda van US regering de wereld inhielp. En dan beweren ze nu dat de tapes "niet meer hebben". Dit is echt zo'n leugen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef KroJo het volgende:
[..]
dus het bericht van het instortten van WTC 7 zou twintig minuten voor het instortten al via telex naar alle persbureau's zijn gegaan en alle televisiestations ..
én de BBC heeft dat geverifieerd en iemand gevonden die dat bevestigd heeft ....
mwah, het blijft een nogal onwaarschijnlijke 'glitch in de Matrix' ..... waarom zouden de mensen achter het complot moeite doen om telexen te vesrturen naar ale persbureau's en kennelijk dat voorbarige bericht ook nog bevestigd worden?
ik vind die tweede verklaring toch wel een beetje geloofwaardiger ... of vind je het onzin dat er foutjes ontdekt kunnen worden in uitzendingen of uitspraken dubbel geinterpreteerd...quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:23 schreef RickySway het volgende:
grappig hoe elk aangeleverde bewijs zowel vóór als tégen de 'conspiracymachine' gebruikt kan worden, is het niet?
Het waren radiografisch bestuurde vliegtuigen waarvan de inzittenden nu in Guantanamo Bay verblijven. Beide vliegtuigen waren uitgerust met speciale raketlaunchers welke het gat maakte in de WTC nét vóór impact. Daarna namen correct geplaatste explosies de steunpilaren uit en WTC 1 en 2 stortte in. Vervolgens schoten ze een raket af welke de Pentagon raakte en schoten ze United 93 uit de lucht. in de tussentijd plaatste ze archiven van de CIA, FBI etc in WTC7 en ook die werd dmv implosie platgegooid. In dit alles hebben de "rijke 5%" van de US, ookwel de illuministen genoemd, al hun aandelen in vliegtuigmaatschappijen en vitale beurskoersen verkocht en flinke winst gemaakt. Bush is de puppet master gezien hij op deze manier zijn olie-oorlog heeft kunnen beginnen.
...
of...
kwade moslims kaapten 2 vliegtuigen en boorde deze adhv enkele cesna-trainigsinstructies in de WTC's. Het vuur was heter dan mogelijk en beide gebouwen waren in no-time gesmolten. Alles incl. mensen werd platgedrukt tot stof en de enkele puindelen die WTC7 raakte zorgdde voor een derde instorting. Ondertussen was er een derde moslim die hetzelfde uitvoerde in het Pentagon en een vierde moslim die faalde door heldhaftige amerikanen in de 1e en businessclass stoelen. Het hele gebeuren was de grootste catastrophe ooit opgenomen en uitgezonden op TV. Door de chaos zijn fouten gemaakt, zoals het tonen van de verkeerde moslims die helemaal niet dood zijn en deze beschuldigen van kamikaze-jihads. Ook werden er uitzendingen en uitspraken gemaakt welke misinformatie bevatte door de chaotische tijden.
hoe dan ook ..... het officiele 9/11 commision rapport is grote bullshit en mag officieel een conspiracy theory genoemd worden.
Nogmaals voor de mensen die het niet begrijpen blijkbaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef Funkamental het volgende:
Degene die dat bericht de wereld in heeft geholpen is de eerste verdachte dus.
Puppetmasters staan en komen niet op het toneel. Bush kan 'm al in definitie niet zijn dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:30 schreef KroJo het volgende:
[..]
ik vind die tweede verklaring toch wel een beetje geloofwaardiger ... of vind je het onzin dat er foutjes ontdekt kunnen worden in uitzendingen of uitspraken dubbel geinterpreteerd...
denk je werkelijk dat de wereld zo geordend en controleerbaar is dat één partij de loop van de gechiedenis geheel kan bestemmen? Dat men een complot-plan uitdenkt en dit door honderden medeplichtigen, betrokenen era wordt meegewerkt en dat probleemloos lukt zonder een foutje en niemand die 'doorslaat'?
en ja, het 9/11 rapport is idd een complot-theorie, nl. eentje die het complot dat uitgedacht is toeschrijft aan Bin laden en de mensen om hem heen ...persoonlijk vind ik de bewijzen en argumenten voor die complot theorie een stuk geloofwaardiger dan verregaande hersenspinsels over 'radiografisch bestuurde vliegtuigen' of 'hologrammen' of 'raketten' e.d.
maar als je bewijzen voor de andere theorieen hebt, hoor ik ze wel graag
vooral dat idee over hoe een derderangs chimpansee als Bush 'puppetmaster' zou kunnen zijn ... dat is een van de meest ongeloofwaardige ideeen imho
quote:It has become clear that the West in general and America in particular have an unspeakable hatred for Islam. It is important to hit the economy (of the United States), which is the base of its military power...If the economy is hit they will become preoccupied. - Bin Laden | bron
Ik vind er ook niks vreemd eraan dat er een verklaring zou moeten komenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:15 schreef Funkamental het volgende:
Hoe dan ook is het niet zo vreemd dat je vragen gaat stellen als wie heeft dat nieuwsbericht verzonden naar de BBC.
De Horde/Kudde is het mainstreamvolk, en dat ik recalcitrant ben heeft weinig te maken dat ik hier post, gaat nergens over, als dit board de enigste plaats is waar je recalcitrant bezig bent, dan ben je echt niet rebels hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:23 schreef KroJo het volgende:
[..]
over complotten posten in TRU is niet recalcitrant, dat is juist 'met de horde meelopen'
Een Darwin Award word enkel toegekend als je op een bizarre wijze doodgaat, en let wel, voordat je kinderen bij elkaar hebt geneukt, er mag dus geen nageslacht mogelijk zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:22 schreef salutem het volgende:
Darwin Award voor alle Truth newbs![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)lers_genocide_Darwin
Nadat ze de "banden zijn kwijtgeraakt" kun je alles verwachten. Niet verbaast opkijken als ze idd met zoiets op de proppen komen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:36 schreef Funkamental het volgende:
Hoe dan ook, de beelden kloppen niet en zolang de BBC niet met de verklaring komt dat ze een blue screen gebruikt hebben zullen ze omstreden blijven.
Niemand zegt dat de BBC onderdeel van de cover-up is, in tegenstelling tot wat sommige posters in dit topic beweren. (Hoewel een hitpiece als The Conspiracy Files in de buurt komt zolangzamerhand.)quote:
"The only information they need to give out is the source of the collapse claim. No one is saying the BBC is "part of the conspiracy," we're saying that someone gave that reporter the information ahead of time. The source of that information is the only thing they can reveal that would be meaningful."
Vlucht 93 ? oh ja dat was die vlucht waarvan de brokstukken tot 12km in de omtrek werden gevonden, maar neergeschoten of n bom aan boord ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:09 schreef Ericr het volgende:
Scripted event? Het was zo'n teringbende die dag, daar kan zelfs Spielberg niet tegen op schrijven.
Er was die dag ook een bericht dat vlucht 93 geland was, iets wat redelijk snel weerlegd werd omdat het om een andere vlucht ging. Maar de complothysterica blijven het eerste maar zien als een bevestiging van hun mallotige hersenspinsels.
Hoe weet je dat er een persverklaring was? En hoe weet je dat de reden daar bij zat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:53 schreef NorthernStar het volgende:
De kern is natuurlijk de bron. Wie gaf de persverklaring uit de WTC7 was ingestort, compleet met reden voor de instorting erbij?
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel. De bron van het bericht, of dat nu via fax, telefoon of telex of whatever is binnengekomen bij de BBC.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:45 schreef gorgg het volgende:
[..]
Hoe weet je dat er een persverklaring was? En hoe weet je dat de reden daar bij zat?
Denk je werkelijk dat tijdens dergelijke gebeurtenissen persverklaringen worden gegeven?
Iemand staat minutenlang te vertellen dat een gebouw is ingestort terwijl op de achtergrond het gebouw in kwestie gewoon te zien is!quote:De media maken nu eenmaal fouten, zeker in dergelijke situaties. Voorbeelden te over:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_premature_obituaries bv.
wat heeft dit met een fout te maken man!!!????? niet te gelooooooovenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:45 schreef gorgg het volgende:
[..]
Hoe weet je dat er een persverklaring was? En hoe weet je dat de reden daar bij zat?
Denk je werkelijk dat tijdens dergelijke gebeurtenissen persverklaringen worden gegeven?
De media maken nu eenmaal fouten, zeker in dergelijke situaties. Voorbeelden te over:
bush is een illuminaat, niet echt een puppet, daar staat ie te hoog voor in aanzien. Maar er zijn genoeg mensen die boven hem staan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:30 schreef KroJo het volgende:
[..]
ik vind die tweede verklaring toch wel een beetje geloofwaardiger ... of vind je het onzin dat er foutjes ontdekt kunnen worden in uitzendingen of uitspraken dubbel geinterpreteerd...
denk je werkelijk dat de wereld zo geordend en controleerbaar is dat één partij de loop van de gechiedenis geheel kan bestemmen?
Dat men een complot-plan uitdenkt en dit door honderden medeplichtigen, betrokenen era wordt meegewerkt en dat probleemloos lukt zonder een foutje en niemand die 'doorslaat'?
en ja, het 9/11 rapport is idd een complot-theorie, nl. eentje die het complot dat uitgedacht is toeschrijft aan Bin laden en de mensen om hem heen ...
persoonlijk vind ik de bewijzen en argumenten voor die complot theorie een stuk geloofwaardiger dan verregaande hersenspinsels over 'radiografisch bestuurde vliegtuigen' of 'hologrammen' of 'raketten' e.d.
maar als je bewijzen voor de andere theorieen hebt, hoor ik ze wel graag
vooral dat idee over hoe een derderangs chimpansee als Bush 'puppetmaster' zou kunnen zijn ... dat is een van de meest ongeloofwaardige ideeen imho
Wie zou per fax/telex de BBC contacteren (en dan blijkbaar ENKEL de BBC)?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel. De bron van het bericht, of dat nu via fax, telefoon of telex of whatever is binnengekomen bij de BBC.
"seems". Zelfs als er een bericht was, waaruit blijkt dat dit erbij zat? Lijkt mij zowat de enige mogelijke conclusie bij gebrek aan aanwijzingen van iets anders. Het was bekend dat gebouwen rond de twee torens zware schade hadden geleden (was op TV), dat sommige in brand stonden (zoals WTC, was ook al op TV geweest). De situatie leek enigzins onder controle op dat moment en niemand sprak over een nieuwe aanslag.quote:"And it seems that this was not the result of a new attack, it was because the building had been weakened durings this mornings attacks."
Klinkt als een reden.
Hoeveel mensen konden voor 9/11 WTC7 herkennen? Bitter weinig denk ik.quote:[..]
Iemand staat minutenlang te vertellen dat een gebouw is ingestort terwijl op de achtergrond het gebouw in kwestie gewoon te zien is!
Ja, de media maakt fouten. Best mogelijk dat dit dus ook zo'n fout is.quote:Moet ik dat vergelijken met een foutieve of premature obituarie ofzo?
Vroegtijdig bericht van overlijden komt nu eenmaal voor omdat alle kranten wel van bekende persoonlijkheden een overlijdensbericht inclusief bio'tje hebben. Daar ergens even een vinkje verkeerd zetten of per ongeluk een klnopje indrukken en het nieuws gaat de wereld in.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:45 schreef gorgg het volgende:
De media maken nu eenmaal fouten, zeker in dergelijke situaties. Voorbeelden te over:
Een fout?quote:
Er staan er een heel stuk tussen die wel gewoon fout waren. Verschillende mensen werden al als dood aangekondigd terwijl ze enkel in coma of zo lagen (vergelijkbaar met deze situatie) of zelfs als er niets met hen aan de hand was (vb.).quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:05 schreef Funkamental het volgende:
[..]
Vroegtijdig bericht van overlijden komt nu eenmaal voor omdat alle kranten wel van bekende persoonlijkheden een overlijdensbericht inclusief bio'tje hebben. Daar ergens even een vinkje verkeerd zetten of per ongeluk een klnopje indrukken en het nieuws gaat de wereld in.
9/11 was een stuk chaotischer...quote:Here's an example of how inaccurate the live reporting of a confusing event can be. I was at home on October 11, 2006, when Yankees pitcher Cory Lidle's small plane crashed into the 30th floor of a residential building in Manhattan. I took notes on some of the early TV and internet reports.
Four witnesses said it was a helicopter...WRONG
"Conflicting reports whether it's a fixed-wing or helicopter. Probably helicopter based on witness reports."
"Believes it was a seaplane"...WRONG
City and the FDNY have confirmed that a helicopter crashed into the building....WRONG
UPDATE: NYC police and firemen now agree it was a helicopter instead of a small aircraft...WRONG
WABC 7 reports that the helicopter was flying in "exclusion airspace."...WRONG
Death count is four...WRONG (it was 2)
A total of four people have been confirmed dead - two people from the plane, two people from the building...WRONG
Update: A distress call was made before the crash...WRONG
Latest reports say that the pilot made an emergency call about a fuel problem...WRONG
The FAA confirmed that the pilot of the plane made a mayday, stating that he was having fuel problems...WRONG
ABC Radio reports people in the area say they saw a helicopter in distress...WRONG
ESPN confirms that Cory Lidle was alone in the plane...WRONG
Where did the plane hit?
19th & 20th floor
20th floor
30th floor
32nd floor
40th floor
40th & 41st floor
30th-40th floor
44th & 45th floor (said it was a helicopter)
Former Managing Director of NTSB Peter Goelz: "If I had to bet, I'd say it was probably a helicopter."
Bit of a crapshoot, that live coverage of confusing events.
http://forums.randi.org/showpost.php?p=2380159&postcount=87
Zeggen dat een gebouw ingestort is terwijl het nog rechtstaat, is een onwaarheid. Fout dus.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een fout?
Het verkeerde gebouw noemen zou een fout zijn.
Of er een uur te laat mee komen zou een fout zijn.
Iets correct voorzeggen, een halfuur voordat het daadwerkelijk gebeurd heet normaal een voorspelling of profetie, geen fout.
En aangezien ik net als de meesten niet geloof dat de BBC verslaggevers paragnosten of profeten zijn ben ik benieuwd te horen hoe het zit. Jij doet je best om allerlei mogelijke scenario's te verzinnen, maar ik wacht liever even af wat ze er bij de British Broadcasting Corporation over te zeggen hebben.
Hoe noemen ze dat ook weer... kom.. iets met mieren en voortplanting.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:35 schreef gorgg het volgende:
[..]
Zeggen dat een gebouw ingestort is terwijl het nog rechtstaat, is een onwaarheid. Fout dus.
Als ik zeg dat de koningin zonet gestorven is, is dat een fout (zeer waarschijnlijk toch) en geen profetie. Terwijl dit ook in de toekomst wel eens uitkomt.
Als WTC7 niet was ingestort, had men de foute mededeling rechtgezet (zoals ze wel meer mededelingen hebben gecorrigeerd die dag). Niets meer, niets minder.
Blablabla.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat ook weer... kom.. iets met mieren en voortplanting.
Anyhoe, beelden van een reporter die zegt dat WTC7 is ingestort, terwijl op de achtergrond het gebouw nog in volle glorie staat, maar 25 minuten later wel zal instorten, is bizar. En dat is een hele grote understatement.
Als jij niet wilt of kunt begrijpen dat dit voor opschudding en vragen zorgt, vooral bij mensen die sowieso al twijfels bij de officiele theorie hebben of deze allang hebben verworpen, joh, ik vind het prima.
Iets anders dan bagatelliseren en excuses aandragen, nog voor er een echt antwoord van de BBC is, was ook niet te verwachten eigenlijk.
Ik ga twijfelen of je kunt lezen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:12 schreef gorgg het volgende:
[..]
Blablabla.
Wat maakt het uit wat het antwoord van de BBC gaat zijn (als er überhaupt nog meer antwoord komt dan wat ze al gegeven hebben)? Jij gaat hun uitleg toch niet geloven...
De reacties op dat bericht zeggen genoeg imo...quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:28 schreef ixio het volgende:
Een reactie van de BBC op dit debiele gelul:
http://www.bbc.co.uk/blog(...)_the_conspiracy.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |